Cuvântul Libertății, decembrie 2011 (Anul 23, nr. 6718-6740)

2011-12-03 / nr. 6719

Un asistent medical de la Institutul de Medicină Legală (IML) Craiova a fost reținut, ieri după-amiază, după ce a fost prins în flagrant în timp ce primea 500 de euro pentru a interveni la medici din cadrul aceleiași instituții, pentru eliberarea unui certificat medico-legal “aranjat”. Mai exact, asistentul se angajase că va obține un număr suplimentar de zile de îngrijiri medicale, astfel încât cel care îl solicitase să poată spune că vătămările suferite au fost mai grave decât în realitate. Acțiunea a fost organizată de ofițerii Serviciului Județean Anticorupție Dolj împreună cu procurorul desemnat de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Dolj și cu sprijinul SRI Dolj, după ce oamenii legii au primit o plângere legată de faptul că asistentul de la IMS, Cristian Preda, împreună cu Jana Păun, care le făcea legătura celor interesați cu asistentul, se ocupau, contra cost, de “aranjat” certificate medico-legale atât în ceea ce privește suplimentarea zilelor de îngrijiri medijicale la cerere, cât și la recalcularea alcoolemiei, unde șoferii au tot interesul să obțină o valoare mai mică decât cea prevăzută de legislația în vigoare pentru întocmirea unui dosar penal. După flagrant, atât Cristian Preda, cât și Jana Păun au fost duși la sediul Parchetului de pe lângă Tribunalul Dolj, unde, în urma audierii, procurorul le-a emis ambilor ordonanțe de reținere pentru 24 de ore. Aceștia au fost introduși în arest și urmează să fie prezentați Tribunalului Dolj cu propunere de arestare preventivă pentru comiterea infracțiunii de trafic de influență. CARMEN ZUICAN M m Mm (BQMIMG )eMeEd ® OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Iți aduci aminte, Popescule, ce gust aveau roșiile altădată? Zăpada ne va costa 1,4 milioane de euro Solomon: „Să deszăpeziți bine!” Primarul Craiovei, Antonie Solomon, a mers, ieri, la stadionul “Ion Oblemenco” pentru a superviza utilajele de deszăpezire și, totodată, pentru a da liber la cheltuieli. Chiar dacă ninge sau nu, municipalitatea trebuie să deconteze de la buget câteva milioane bune pentru orele de așteptare ale mașinilor și lucrătorilor. administrație / 3 Primăria Pielești a plătit 800 de milioane lei vechi pentru 10.177 mp de teren Elevii nu și-au mai încasat bursele Consilierii locali vor stabili beneficiarii în funcție de buget Primul semestru se apropie de final, iar bursele elevilor din județul Dolj nu s-au plătit. Spre deosebire de anii școlari anteriori, de această dată nu se cunoaște nici măcar lista beneficiarilor. Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului a mutat brusc atribuția spre consiliile locale. Acestea vor stabili în perioada următoare numărul celor care vor mai beneficia de bursă în funcție de buget. actualitate / 8 Violonistul Alexandru Tomescu concertează la Craiova alături de Orchestra Națională Radio