Cuvântul Libertății, ianuarie 2013 (Anul 25, nr. 7039-7062)

2013-01-26 / nr. 7058

10 / cuvântul libertății publicitate sâmbătă, 26 ianuarie 2013 DISPOZIȚIA NR. 618 PRIMARUL MUNICIPIULUI CRAIOVA în temeiul art. 39 alin. 1 și art. 68 alin. 1 din Legea nr. 215/2001 republicată, privind administrația publică locală. DISPUNE: Art.unic: Se convoacă Consiliul Local al Municipiului Craiova în ședință ordinară în data de 31.01.2013, ora 10.00, în Sala Mare a Primăriei Municipiului Craiova. Ședința va avea următoarea ordine de zi: 1. Proiect de hotărâre privind încetarea de drept, prin demisie, a mandatului de consilier local al dlui Dincă Mărinică și validarea mandatului de consilier local al dlui. Cașoveanu Dan. 2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Convenției de Colaborare încheiate între Consiliul Local al Municipiului Craiova și Asociația „Dincolo de Autism” Craiova, privind îmbunătățirea serviciilor sociale acordate copiilor și tinerilor cu autism din municipiul Craiova asistați în cadrul asociației. 3. Proiect de hotarare privind prelungirea duratei de valabilitate a Convenției de Colaborare încheiate între Consiliul Local al Municipiului Craiova și Asociația „THE EUROPEAN HOUSE”, având ca obiect sprijinirea tinerilor cu dizabilități, proveniți din abandonuri. 4. Proiect de hotărâre privind prelungirea duratei de valabilitate a Convenției de Colaborare încheiate între Consiliul Local al Municipiului Craiova și Asociația Națională pentru Copii și Adulți cu Autism din România - Filiala Craiova, privind îmbunătățirea serviciilor sociale acordate copiilor și tinerilor cu autism din Centrul de Zi ”Dr. Innocenzo Fiore” din Municipiul Craiova. 5. Proiect de hotărâre privind acordarea de abonamente lunare gratuite pe toate liniile mijloacelor de transport în comun, pentru persoanele cu handicap accentuat și grav, cât și pentru însoțitorii, asistenții personali și asistenții personali profesioniști ai acestora, din municipiul Craiova, pentru luna februarie 2013. 6. Proiect de hotărâre privind aprobarea, pentru anul 2013, a numărului de asistenți pesonali ai persoanelor cu handicap grav, încadrați cu contract de muncă pe raza municipiul Craiova. 7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a evaluării anuale a managementului la instituțiile de cultură de subordonare locală. 8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Comisiilor de evaluare anuală a managementului la Teatrul Liric “Elena Teodorini”, Teatrul de Copii și Tineret “Colibri” și Casa de Cultură “Traian Demetrescu”. 9. Proiect de hotărâre privind aprobarea Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenție “Creșterea eficienței energetice a blocurilor de locuințe în municipiul Craiova, Reabilitare termică bloc N4, situat în Calea București, nr. 133”. 10. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind selectarea societăților comerciale care vor executa lucrări de reparații drumuri, după spargere, pe raza municipiului Craiova 11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului și a Caietului de Sarcini pentru activitatea de administrare și exploatare a toaletelor ecologice și a WC-urilor publice din municipiul Craiova. 12. Proiect de hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru realizarea și întreținerea în perfectă stare de funcționare a instalațiilor de dirijare a circulației, a semafoarelor, a indicatoarelor rutiere și a marcajelor în municipiul Craiova. 13. Proiect de hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru activitatea de administrare și exploatare a toaletelor ecologice și a WC-urilor publice din municipiul Craiova. 14. Proiect de hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru activitatea de administrare a Grădinii Zoologice, situată în Parcul „Nicolae Romanescu” din Municipiul Craiova. 15. Proiect de hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru activitatea de montare și întreținere a mobilierului stradal din Municipiul Craiova. 16. Proiect de hotărâre privind aprobarea tarifelor pentru activitatea de amenajare, întreținere și înfrumusețare zone verzi din Municipiul Craiova. 17. Proiect de hotărâre privind prelungirea duratei contractelor de închiriere care au ca obiect locuințe pentru tineri destinate închirierii, construite prin programe de investiții la nivel național și locuințe care aparțin domeniului privat al municipiului Craiova 18. Proiect de hotărâre privind constituirea fondului de locuințe destinat închirierii persoanelor și/sau familiilor evacuate sau care urmează a fi evacuate din locuințele retrocedate în natură foștilor proprietari. 19. Proiect de hotărâre privind repartizarea, în vederea închirierii fară licitație publică, a spațiului situat în municipiul Craiova, cart.Brazda lui Novac, bl.39, parter, în vederea organizării unui birou parlamentar. 20. Proiect de hotărâre privind aprobarea schimbului de locuințe pentru tineri, destinate închirierii, între titularii contractelor de închiriere nr.7998/2003 și nr. 11001 /2003. 21. Proiect de hotărâre privind închirierea fară licitație publică, către Asociația „Pro Craiova”, a spațiului situat în municipiul Craiova, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 13 - subsol. 22. Proiect de hotărâre privind închirierea fară licitație publică, către Asociația,,Oltenia Proxima”, a spațiului situat în municipiul Craiova, str. Romul, bloc Romarta, sc. D-parter. 23. Proiect de hotărâre privind închirierea fară licitație publică, către Clubul Sportiv “Aerosport” Craiova, a spațiului situat în municipiul Craiova, str.Unirii, nr.31 (fost nr.55). 24. Proiect de hotărâre privind prelungirea duratei contractelor de închiriere, având ca obiect spații și terenuri ocupate de construcții provizorii, cu destinația de spații comerciale, producție și prestări servicii, situate în piețele din municipiul Craiova. 25. Proiect de hotărâre privind prelungirea duratei contractului de concesiune nr.220/ 2002, având ca obiect terenul aparținând domeniului privat al municipiului Craiova, pe care este amplasat o construcție provizorie, cu destinația de spațiu comercial, producție și prestări servicii, situat în cart.Craiovița Nouă, zona Bigul Vechi. 26. Proiect de hotărâre privind modificarea contractului de concesiune nr.38983/ 2006 încheiat între Consiliul Local al Municipiului Craiova și dr. Enculescu Magdalena Georgeta. 27. Proiect de hotărâre privind cesiunea obiectului contractului de concesiune nr. 125122/2005 încheiat între Consiliul Local al Municipiului Craiova și dr. Ghițu C. Mihaela Luminița. 28. Proiect de hotărâre privind preluarea din domeniul public al statului și administrarea Autorității Naționale pentru Sport și Tineret, în domeniul public al municipiului Craiova și administrarea Consiliului Local al Municipiului Craiova, a bunurilor imobile din cadrul Stadionului „Ion Oblemenco” din municipiul Craiova. 29. Proiect de hotărâre privind stabilirea ratelor de co-finanțare ale Municipiului Craiova și asociațiilor de proprietari, precum și mecanismul de recuperare a sumelor plătite de către Municipiul Craiova aferente contribuției asociației de proprietari, pentru blocurile de locuințe incluse în Programul Operațional Regional 2007-2013, axa prioritară 1 “Sprijinirea dezvoltării durabile a orașelor - poli urbani de creștere”, domeniul de intervenție 1.2 “Sprijinirea investițiilor în eficiența energetică a blocurilor de locuințe”. 30. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de Fezabilitate referitor la „Locuințe colective cu regim de înălțime maxim P+10, în municipiul Craiova, str.Dimitrie Gerota, nr.2”. 31. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii termenului de valabilitate a Planului Urbanistic General al Municipiului Craiova. 32. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu privind construirea unor spații comerciale, cu regim de înălțime parter, în municipiul Craiova, str. Aristizza Romanescu, nr.7 C. 33. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu privind reglementarea drumului acces trafic greu pentru aprovizionare și livrare, în municipiul Craiova, Calea București, nr.80. 34. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Craiova nr. 58/2012 referitoare la aprobarea organigramei și statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Craiova. 35. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Craiova nr.59/2012 referitoare la aprobarea organigramei și statului de funcții la Poliția Locală Craiova. 36. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Craiova nr.56/2006 referitoare la gestiunea directă pentru activitățile de administrare a domeniului public și privat date în competența Regiei Autonome de Administrare a Domeniului Public și Fondului Locativ. 37. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Craiova nr. 146/2012 referitoare la concesionarea, prin negociere directă, către S.C. Compania de Apă „Oltenia” S.A., a unor bunuri aparținând domeniului public al municipiului Craiova. 38. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Craiova nr.315/2012 referitoare la aprobarea tarifului pentru serviciul de canalizare și a prețului pentru serviciul de alimentare cu apă, pentru municipiul Craiova. 39. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Craiova nr. 170/2012 referitoare la aprobarea contractului de concesiune încheiat între Consiliul Local al Municipiului Craiova și S.C.TERMO CRAIOVA S.R.L., având ca obiect bunuri aparținând domeniului public și privat al municipiului Craiova. 40. întrebări și interpelări. Emisă azi, 25.01.2013 PRIMAR, SECRETAR: Lia Olguța VASILESCU Nicoleta MIULESCU Vizat de legalitate, Cons. jr. Diana DĂRAC