Cuvântul Libertății, februarie 2013 (Anul 25, nr. 7063-7086)

2013-02-21 / nr. 7080

Mihai Anghel, proprietarul Cerealcom Dolj și Domeniului Coroanei Segarcea, contează în orice top 10 al marilor producători de cereale și plante tehnice din România. Lucrează în regim intensiv, de înalt randament la unitatea de suprafață, 25.000 de hectare, și satisface în covârșitoare măsură grijile zilnice a 8.000 de arendatori. Colaborarea „Biblionet” - APIA, un succes în Dolj cultură / 7 de GABRIEL BRATU-MIB OFF-uri - Când judecătorul l-a întrebat pe Popescu de ce vrea să divorțeze, i-a răspuns: “Pentru că sunt însurat!” Mărțișoarele timpurii Dacă în alți ani mărțișoarele se lăsau așteptate, de această dată centrul Craiovei s-a populat cu șnurulețele alb-roșii mult mai devreme. Comercianții și-au scos măsuțele cu frumoasele simboluri ale primăverii și își așteaptă nerăbdători clienții. Fiindcă că mai sunt totuși destul de multe zile pentru a se decide, cumpărătorii se lasă mai greu de convins și preferă să sondeze mai întâi piața foarte bine. actualizate 5 eveniment / 4 Accident în lanț, cu șase răniți, la „Metro” Un grav accident de circulație s-a petrecut, ieri-dimineață, la ieșirea din Craiova spre Balș, în dreptul Centrului Comercial „Metro”. Patru autoturisme s-au ciocnit violent, unul din ele răsturnându-se în urma impactului, șase persoane fiind transportate de ambulanțele SMURD și cele ale Serviciului Județean de Ambulanță Dolj la Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova, trei din ele cu multiple fracturi. în vizit noctum domnește excelența." . Din 1884 Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istorie și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate și control, înțelepciune și tenacitate, înseamnă respect și energie, tradiție și inovație. Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm vinurilor noastre. Astfel, când le veți întâlni aroma și savoarea veți ști că ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884, www.domeniulcoroanei.ro DomeniuLOmininei ilGAKCtH