Cuvântul Libertății, aprilie 2013 (Anul 25, nr. 7113-7138)

2013-04-22 / nr. 7131

de GABRIEL BRATU-MIB - Popescu s-a dus la medic să-l “taie” și s-a întors “jupuit”. www.cvlpress.ro / mediafax@mail.cvlpress.ro Congresul PSD s-a încheiat și odată cu el și ostilitățile. Sau cel puțin așa speră președintele reales Victor Ponta, care a spus la final că își dorește să aibă alături de el o echipă puternică, unită și performantă. Așa cum era de așteptat, funcțiile de vicepreședinți, regionali și naționali, au născut multe „pasiuni”, negocierile ducându-se până în ultimul moment N-au lipsit nici aranjamentele și listuțele cu cei care trebuiau votați, alianțele create dânducâștigători pe unii, pe care presa îi anunța deja cu câteva zile înainte de congres. Dar au fost și vreo două surprize. Județul Dolj a dat doi vicepreședinți naționali. Ion Prioteasa ar fi putut fi al treilea, însă acesta nu a reușit să adune voturile necesare pentru a fi ales vicepreședinte încă un mandat. In viile noastre domnește excelența. Din 1884 Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istorie și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate și control, înțelepciune și tenacitate. înseamnă respect și energie, tradiție și inovație. Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm vinurilor noastre. Astfel, când te veți jj0fn € fdULțJ3R0fin £ 1 întâlni aroma și savoarea veți ști că SEGARCEA ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884, ww.domeniulcoroanei.ro entfitau «fSBsirk W PSD Razie de amploare în barurile i cluburile in Craiova Polițiștii craioveni împreună cu jandarmi de la cele două unități din municipiu au făcut, în noaptea de sâmbătă spre duminică, o razie de amploare în cluburile și barurile din Craiova. In plus, au fost constituite și filtre rutiere, unde șoferii au fost opriți și testați cu etilotestul. Pe parcursul acestor activități s-au întocmit 6 dosare penale și s-au aplicat amenzi în valoare de peste 20.000 de lei. eveniment / 4 cultură 8 și 9 clorica Preduț, un Sepetto de poveste ale poveste eatrului. „I Colibri” - o