Cuvântul Libertății, iulie 2013 (Anul 25, nr. 7186-7212)

2013-07-22 / nr. 7204

CtrtHk* M» «» Lowtoi OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIE - Am fost la doctor, Popescule, nu mai am nimic, i-am dat lui tot. Festivalul International „Adrian Păunescu”, --------1 kem V| Vi ■ ■ li si osanatoare poeziei in viile noastre domnește excelența. Din 1884 Domeniul Coroanei SEQARCEA www.domeniulcoroanei.ro Cele trei zile ale Festivalului Internațional „Adrian Păunescu”, aflat la prima ediție la Craiova, au reprezentat pentru toți cei care l-au apreciat și îl apreciază pe poet o întâlnire de suflet cu poezia, dar și cu uriașa sa personalitate. Organizatorii s-au străduit ca spiritul lui Adrian Păunescu să fie prezent din nou printre iubitorii de poezie și să nu mai părăsească niciodată Craiova. O stradă a municipiului poartă, de acum, numele poetului, iar o statuie a acestuia a fost așezată la loc de cinste, pe Aleea Personalităților. Invitații, importanți oameni de cultură din țară și din străinătate, le-au mulțumit autorităților pentru acest eveniment, iar municipalitatea craioveană s-a asigurat că și următoarele ediții - acesta fiind doar începutul - se vor desfășura tot în Bănie. Excelența înseamnă inimă și pasiune, soare și pământ. Este istorie și cultură, memorie și inteligență. Excelența este calitate și control, înțelepciune și tenacitate, înseamnă respect și energie, tradiție și inovație. Excelența este un vis ce devine promisiune, aceeași pe care o acordăm vinurilor noastre. Astfel, când le veți întâlni aroma și savoarea veți ști că ați gustat din excelență. Aceeași care domnește în viile noastre. Din 1884, mu* mun man 15 microconcerte de muzică clasici, în spații neconvenționale din Craiova Să nu vă mire dacă, într-una din serile următoare, veți auzi răzbătând de sub fereastra dvs. acorduri de Mozart ori Beethoven! Este modul artiștilor Filarmonicii „Oltenia” de a veni mai aproape de dvs. și a vă demonstra, încă o dată, că muzica clasică poate fi accesibilă tuturor. Până la sfârșitul lunii august, nu mai puțin de 15 microconcerte vor fi susținute de tineri interpreți în spații neconvenționale din întregul oraș, fiecare cu o durată de 33 de minute. Primul eveniment va avea loc mâine, 23 iulie, ora 20.45, în curtea interioară a Blocului 156 apartamente „Lumea Copiilor”, din strada „Al. I. Cuza”. ____ î/ cultură / 7 A ÎI eveniment / 4 Dosarul celor 36 de finanț deljem, final