Cuvântul Libertății, iunie 2014 (Anul 26, nr. 7459-7482)

2014-06-03 / nr. 7460

WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.RO W ggil Am încercat, de-a lungul amplelor și numeroaselor manifestări ce s-au succedat, într-o cadență deconcertantă și captivantă în cele șapte zile ale recent încheiate ediții a „Zilelor Municipiului Craiova”, să conturez, sub incidența unor cuvinte niciodată parcă mai fragile la impactul cu realitatea faptelor, dimensiunea unui program-proiect ce a depășit toate așteptările. Proiect de o unicitate atestată în istoria de aproape opt decenii pe scene, în teatre și în mari cetăți artistice din Europa și din lume, spectacolul Carmina Burana de pe imensa scenă amenajată în centrul civic al Cetății a fost, cu adevărat, un regal, împlinind, superb, covârșitor, o săptămână de evenimente, fiecare cu prinosul de încântare și de seducție. de GABRIEL BRATU-MIB - Cum să nu fie viața grea, Popescule, dacă ai buzunarele ușoare. actualitate . Liberalii și-au pierdut capul. Pentru o perioadă interimară, l-au fixat pe Klaus Iohannis, intrat în partid la începutul anului trecut, pe fotoliul ce-i fusese încredințat de un Congres demisionarului Crin Antonescu. Se discută aprins de unificarea dreptei, ceea ce este poate de luat în seamă, deși teza nu este deloc nouă, eșuând anterior când s-a reușit doar smulgerea unei „aripi”, despre care mare lucru nu se mai știe. Sub stindardul „unificarea dreptei”, se lucrează îndârjit, în ocultarea oricărui trecut apropiat. Proiectul “Vă invităm la sport promovat în rândul elevilor de la Școala “Alexandru Macedonski” 16 pagini • 1 leu administrație 3 Centrul Multifuncțional cu bătăi de cap municipalității Centrul Multifuncțional, un spațiu de 11.000 de metri pătrați, în care s-au investit 14 milioane de euro din fonduri UE, pune în mare dificultate Primăria Craiova. Autoritățile locale au ajuns la concluzia că nu pot să administreze această clădire-gigant astfel încât să reușească să o întrețină cu banii câștigați. Singura soluție ar fi predarea unui administrator specializat din exterior, dar, din nou, situația este fără ieșire întrucât spațiul expozițional a fost executat din temelii cu fonduri externe. Brasil de fotbal a Brazilia mai sunt