Cuvântul Libertății, iulie 2014 (Anul 26, nr. 7483-7509)

2014-07-12 / nr. 7493

16 / cuvântul libertății Goalkeeper-ul costarican Keylor Navas a dat lovitura vieții, merge la Bayern München Keylor Navas, portarul care a făcut senzație la Cupa Mondială cu Costa Rica, reprezentativă cu care a ajuns până în sferturile de finală ale competiției, va îmbrăca din sezonul viitor tricoul lui Bayern München. Site-ul goa.com a notat că bavarezii i-au plătit lui Levante 10 milioane de euro pentru acest transfer. Plecarea lui Navas la campioana Germaniei a fost confirmată de Tomas Perez, vicepreședintele grupării spaniole: “Merge la una dintre cele mai bune echipe din lume, sunt sigur că se duce să joace acolo și va fi o concurență serioasă pentru Manuel Neuer. Suntem bucuroși pentru el, pentru că merită atât ca jucător, cât și ca persoană. A câștigat asta. A avut un an foarte bun și suntem fericiți că am putut să-l ajutăm să crească”, a declarat Perez pentru Teletha. Navas (27 de ani) și-a început cariera de profesionist în țara natală, la Saprissa, s-a transferat apoi la Albacete, iar în vara lui 2011 a semnat cu Levante. în sezonul trecut, a apărat în total în 39 de meciuri pentru Levante, timp în care a primit 40 de goluri. A avut însă 18 meciuri în care a reușit să termine fară gol primit. De el se mai interesaseră în această perioadă Barcelona și AS Monaco. Petrolul și-a aflat adversara din turul doi preliminar al Europa League Petrolul Ploiești va evolua în turul doi preliminar al Europa League contra albanezilor de la Flamurtari Vlore, calificați, dramatic, dintr-o dublă cu formația georgiană FC Sioni Bolnisi. Diferența a fost făcută de golurile mai multe înscrise în deplasare. Flamurtari câștigase în Georgia cu 3-2, pierzând la retur, joi seară, cu 1-2. Albanezii s-au văzut chiar deposedați de calificare, în minutul 83, când Taulant Kuqi șia învins propriul portar. Ardit Shehaj (85) a înscris golul izbăvitor. Flamurtari Vlore a încheiat pe locul 7 (din 12) trecuta ediție de campionat, prinzând locul de EL grație triumfiului din Cupă, 1-0 cu Laci. Prima manșă a dublei dintre Petrolul și Flamurtari va avea loc joi, 17 iulie, la Ploiești. Returul este programat o săptămână mai târziu. Reamintim, tot în turul doi preliminar, CFR Cluj va înfrunta pe sârbii de la FK Jagodina, manșa întâi urmând s-o dipute de asemenea acasă,în competiție mai este calificată și deținătoarea Cupei României, Astra Giurgiu, care va intra însă în luptă în turul următor. sport — sâmbăta, 12 iulie 2014 Grecul Kyros Vassaras, șef peste arbitrajul românesc Comitetul Executiv al FRF a Centralei Arbitrilor. Răzvan Bur- 1998 până în 2009. După retrodecis în ședința de ieri numirea Jeanu, președintele FRF, a reușit,gerea din activitate. Vassaras alagrecului Kyros Vassaras în fune după mai multe negocieri, să-l ția de președinte al Comisiei Dea convingă pe grec să accepte ofertrarea Arbitrilor. Vassaras îl va mai înlocui astfel pe Alexandru Dea- în vârstă de 48 de ani, Kyros conu, care urmează să-și conti- Vassaras, de profesie agent de tunie activitatea în cadrul Comisiei Ksm, a activat ca arbitru FIFA din crat în cadrul UEFA, ca instructor responsabil pentru arbitrajul românesc. Alexandru Deaconu ocupa funcția de președinte al CCA din luna august a anului 2012. realizată de MARIUS CÎRSTOV Cel mai bun DAILY dintodeauna a sosit, complet nou. O Un furgon complet nou, cel mai bun indice de eficiența încărcării (10,8 m3) și cel mai bun volum (până la 19,6 m3) din clasa sa O Un șasiu robust, derivat din cel de camion, cu o masă maximă admisă de până la 7 tone O .Suspensii noi, interior atrăgător și confortabil, plus manevrabilitate sporită O Motoare diesel de 2.3 și 3.0 litri cu funcție Ecoswitch și putere de la 106 la 205 CP. W W W . f' V ti Ci 0 . n. o BRIARI’S IND SA CRAIOVA - Calea București nr 2. Sat Carcea. Comuna Carcea. Jud Dolj. Telefon: 0723 614 779 RAMNICU VALCEA - Calea București nr 23. Cartierul Goranu, Ramnicu Valcea, Jud Valcea Telefon: 0724 264 600