Cuvântul Libertății, noiembrie 2014 (Anul 26, nr. 7588-7612)

2014-11-22 / nr. 7606

Miami sâmbătă, 22 noiembrie 2014 • 16 pagini • 1 leu Dezbaterea publică pe tema taxelor și impozitelor nu i-a atras pe craioveni. Ieri, când s-au prezentat condițiile în care vor fi taxați locuitorii Craiovei în acest an, Sala Mare a Primăriei a fost aproape goală. De cealaltă parte, nici funcționarii publici și nici consilierii municipali nu au fost mai interesați de acest subiect, doar câțiva dintre aceștia ostenindu-se să participe la dezbatere. de GABRIEL U rzUIBRATU-MIR - Popescu, când a văzut că i-a “atacat” nevasta cârdul, a făcut atac de cord. Legea, capitalismul și moartea... Prea încinși în răfuiala noastră postelectorală, reanimați de virusul dezbinării, riscăm să mai luăm aminte la provocările, multe și nevrute, cum se zice, ce ne împrejmuiesc încet, dar sigur, din interior și din exterior. Politica însăși, dezrobită și nu numai din ghearele hidrelor totalitariste, ci și din logica rațiunii sale comunitare - și readusă în Piață, în ageră, îți arată niște limite pe cât de reale pe atât de ignorate în absolutismul categorisirilor noastre. Distribuiți, iarăși, în „buni” și „răi”, în „deștepți” și „proști”, în „cinstiți” și necinstiți... actualitate / 3 eveniment / 5 PicțotocBTee de/wer fugar ^ 4 ^ Peste 500 de candidați susțin n J . 11 ■ " Rezidențiatul la Craiova Anul acesta, la concursul de Rezidențiat s-au înscris, la Craiova, 587 de absolvenți ai universităților de medicină și farmacie. Cei mai mulți medici tineri, 486, s-au înscris pentru domeniul medicină, un număr de 70 au optat pentru medicină dentară, iar restul de 31 vor susține specialitatea în farmacie. Organizarea Rezidențiatului, sesiunea 2014, a intrat în linie dreaptă urmând ca peste două săptămâni, pe 23 noiembrie, să aibă loc concursul. cultura / 7 La masa oltenilor, cu bucate tradiționale de post!