Cuvântul Libertății, martie 2015 (Anul 27, nr. 7683-7708)

2015-03-28 / nr. 7706

Primăria Craiova a preluat Grădina Botanică și Hipodromul din Parcul Romanescu pentru a le reabilita, în timp ce prímül obiectiv se va moderniza cu eforturi locale, cel de-al doilea va fi reabilitat total cu fonduri europene. Ambele lucrări sunt programate să înceapă din primăvara acestui an. 0 nouă conducere la Direcția Silvică De ieri, Direcția Silvică Dolj are o nouă conducere. Anunțul a fost făcut de fostul „adjunct”, Eugen Gioancă, în cadrul Colegiului Prefectural. După ce a menționat că el se va întoarce la Regia Națională a Pădurilor, a spus că noul director va fi ing. Silviu Nuță, cel care a și câștigat concursul, dar numirea sa a fost întârziată nepermis de mult. Director tehnic va fi ing. Florin Popa. Despre fostul director, Cătălin Matei, nu știu, deocamdată, foarte multe, dar se pare ca nu a stârnit foarte multe regrete plecarea sa din fruntea Direcției Silvice Dolj. (C.Pătru) Când lumina vieții se stinge, în urmă rămân doar lacrimile și amintirile. Anca și Mircea Dumitru anunță cu profundă durere, plecarea spre eternitate a fiicei ANDRA CHIRIȚA (DUMITRI ). Cei care doresc să își ia un ultim rămas bun o pot face la Biserica Maginus din Craiova. Ceremonia funerară a avea loc în ziua de dumininică, 2‘ martie, ora 12.30, la Cimitirul Ungureni. Dumnezeu să aibă grijă de sufletul ei bun! Salariații Aeroportului Craiova sunt alături de omul și directorul Mircea Dumitru, în aceste clipe de tristețe fără margini pricinuită de trecerea în lumea de dincolo a fiicei, ANDRA. Dumnezeu să o ierte și să o odihnească în pace! Familia Raducănoiu deplânge urcarea la ceruri a doamnei ANDRA CHIRIȚĂ și sufletește este lângă Anca și Mircea Dumitru, în tragicele momente hărăzite de soarta crudă, îngerii și bunul Dumnezeu să o aibă în pază!