Cuvântul Libertății, mai 2015 (Anul 27, nr. 7733-7756)

2015-05-23 / nr. 7750

Companiile Spirit Circuits și Portsmouth Aviation, ambele din Marea Britanie, au semnat, joi dupăamiază, cu prilejul lansării Proiectului BRIDGE, eveniment organizat în localitatea Winchester, scrisorile de intenție pentru construirea câte unei fabrici în incinta „High-Tech Industry Park” Craiova. A CC * de GABRIEL Urz-UMBRATU-MIR - De 1 Aprilie, Popescu o păcălește pe nevastă-sa, iar ea îl păcălește tot anul. Codul silvic, o discuție sterilă care a luat sfârșit Povestea este cunoscută: pe 23 martie a.c., președintele Klaus Iohannis retrimitea spre reexaminare Legea 46/2008 - Codul silvic - pe motiv că limitează activitatea economică a operatorilor în domeniu sau a grupurilor de operatori, cu impact asupra mediului concurențial și, implicit, asupra economiei, creându-se premisele unui tratament discriminatoriu. Discuțiile aprinse în spațiul public, pe seama „noului” Cod silvic, s-au soldat cu menținerea acestuia în forma inițială, finalmente fiind adoptat la Camera Deputaților - decizională - cu 217 voturi „pentru”, 96 de voturi „contra” și 9 abțineri. actualizate / 5 Prins la volan băutat Ligt^. suspendat lm*) Sub falsul gust al unor noi utopii Există fără îndoială un mit al Americă, convertit, îndeosebi în ultimele șase-șapte decenii, într-o veritabilă mitologie, în care, odată eludat binomul reprezentat, în anticul Olimp elen, de către zeii buni și zeii răi, o mare doză de utopie s-a suprapus peste o „realitate” dotată cu o forță aproape hipnotică. Așa se întâmplă că, în ciuda „tinereții” sale istorice, SUA, căci de această Americă este vorba, și-au asumat și conservat, cu un orgoliu demn de națiuni fondatoare ale civilizației umane, atributul de „cea mai bună dintre lumile posibile”; o lume, în fond, inexistentă, cum o denunțase chiar Leibniz, inventatorul celebrei formule, așadar egală cu mai toate utopiile ce ne-au însoțit de-a lungul veacurilor și al mileniilor. actualitate / 2 KMLUI. Gala Premiilor UNITER va avea loc luni seara