Cuvântul Libertății, iulie 2015 (Anul 27, nr. 7783-7809)

2015-07-06 / nr. 7787

WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.RO I Jk tttl Deși nefinalizată, operațiunea de deplină igienizare și scoatere „la lumină” a tuturor ungherelor acestui sanctuar verde, denumit Grădina Botanică, se vede cu ochiul liber că proiectul având ca obiect redobândirea statului inițial este în curs de materializare. Cu destule șanse de reușită, Primăria Craiova, prin hotărârea luată, redă craiovenilor o insulă de verdeață - altădată bază științifică de cercetare pentru facultățile de profil - amplasată în apropierea kilometrului zero. Alei curățite de vegetație luxuriantă, reasfaltate, podețe noi peste cursul de apă ce traversează întreaga amenajare, bănci funcționale, instalație de iluminat refăcută integral, mai exact tot ceea ce ține de mobilierul existent până nu demult, conferă o înfățișare agreabilă, de-a dreptul remontantă, acestui parc verde. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIB - In pădurile noastre, Popescule, sunt mai multe drujbe decât copaci. Cartierul chinezesc a ajuns la nivelul de fundație Peste 1.000 de craioveni au vizitat, ieri, șantierul de locuințe de pe strada Caracal. Vizitatorii au fost întâmpinați de reprezentanți ai firmei din China cu pliante în care este descris proiectul imobiliar, dar și cu o expunere a materialelor de construcție care se folosesc aici. Persoanele interesate au adresat întrebări referitoare la construcția apartamentelor și, ceea ce este mai important, au putut să facă și câțiva pași pe șantier pentru a se convinge de modul cum se lucrează cele peste 1.800 de locuințe. administrație / 3 actualitate/ 7 0 Seară Românească de neuitat... Kladovo, locul unde și-au dat întâlnire românii pr^v^MBulsaria și Romanti Polițiștii de la Rutieri au aplicat sancțiuni contravenționale de peste 46.380 lei în weekend, polițiștii rutieri au acționat pentru prevenirea și combaterea evenimentelor rutiere cauzate de viteză, neacordarea de prioritate de către conducătorii autopietonilor angajați regulamentar în traversarea străzii prin loc prevăzut cu indicator sau marcaj și conducerea autovehiculelor sub influența băuturilor alcoolice. Polițiștii Biroului Drumuri Naționale și Europene și cei din cadrul Biroului Rutier Craiova au acționat pe principalele artere rutiere din Craiova, dar și pe drumurile naționale și europene din județ. eveniment / 4 cultură . Au început înscrierile pentru concursul național „Cele mai frumoase cărți din România”