Cuvântul Libertății, septembrie 2015 (Anul 27, nr. 7837-7862)

2015-09-17 / nr. 7851

80 de—eroi—le vorJndulciclipele, „Eroi de poveste”, așa se intitulează un frumos proiect social care a fost demarat, ieri, la Craiova. Finanțată de compania Heineken, prin programul „Heineken pentru comunități”, și implementată de Asociația ACCES Oltenia, în parteneriat cu Asociația ASIS, inițiativa își propune să sprijine emoțional copiii care sunt internați la Spitalul Județean nr. 1 din Craiova. Nu mai puțin de 80 de voluntari, studenți și elevi, își vor petrece timpul alături de micuții pacienți într-un loc special amenajat tot prin intermediul acestui proiect, vor discuta cu ei și cu părinții lor. Eroii acestei frumoase povești vor porni și ei înșiși pe calea generoasă a voluntariatului. Strategii diferite pentru a lupta centra Daeci Jocul geopolitic rămâne subtil: în fața"' efectelor greu de soluționat, liderii europeni sunt obligați să privească, tot mai stăruitor, la cauze. Cancelarul german Angela Merkel a solicitat deja un Consiliu European de urgență pe “criza imigranților”. Respectivul summit, al treilea în 4 luni, pe aceeași chestiune, ar urma să aibă loc la începutul săptămânii viitoare. Sosirile de refugiați au crescut exponențial, libera circulație în sistemul Schengen este perturbată, iar divizarea europenilor pe chestiunea cotelor aferente, din cele 160.000 de persoane în discuție, nu lasă loc vreunui compromis. actualizate / 3 de GABRIEL BRATU-MIR Din cât ne pretinde U.E., colectăm sub 1% deșeuri electrocasnice! actualizate / 7 economic / 6 De la 1 octombrie, bolnavii de hepatită C au acces și la Manite mul OFF-uri - O vorbă din bătrâni spune despre unele fete că au “poale lungi și minte scurtă”. Acum, Popescule, nu mai e valabilă zicala pentru că și-au scurtat și poalele. ä UCRALOl?