Cuvântul Libertății, ianuarie 2016 (Anul 28, nr. 7936-7959)

2016-01-26 / nr. 7955

CSM.Caiova,a aprobat tranzacția cu Uniunea Compozitorilor Consilierii municipali au aprobat, ieri, cu unanimitate de voturi, stingerea, prin tranzacție, a litigiului dintre Primăria Craiova și Uniunea Compozitorilor și Muzicologilor din România, pentru o sumă de aproximativ 360.000 de lei. Banii reprezintă o cotă de 5% pe care fosta administrație a Craiovei trebuie să o verse în contul drepturilor de autor pentru toate piesele muzicale care s-au cântat la concertele și evenimentele culturale din perioada 2006- 12011. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Degeaba are Popescu două facultăți, degeaba are două doctorate, pentru că la caracter, e repetent. Henry Kissinger despre Nicolae Ceaușescu! Actualul ambasador al României la Berlin, Emil Hurezeanu, rezonabil jurnalist, cu stagii prelungite în media, niciodată captiv inerției minimalizării politicii externe, în general, și a celei regionale în special, publică în ultima sa carte “Petrecerea timpului” - Jurnal politic românesc 1996- 2015 (Ed. Curtea veche), mai multe comentarii, puncte de vedere pertinente, elaborate argumentat. Considerat inclusiv de Andrei Pleșu drept gazetarul apt a furniza “elementele necesare unei opțiuni temeinice și eventual o opinie inteligentă”. actualitate / dezvoltare rurală / 6 locul Irigată Violatorii din Billegi rămân în spatele gratiilor Cei trei doljeni, cu vârste cuprinse între 19 și 21 de ani, judecați pentru viol, lipsire de libertate în mod ilegal și conducerea unui autovehicul pe drumurile publice fără a poseda permis de conducere, rămân în arest preventiv. Judecătoria Segarcea, instanța care judecă procesul pe fond, le-a prelungit arestarea preventivă, hotărârea rămânând definitivă ieri, la Tribunalul Dolj. Cei trei sunt acuzați că au luat în mașină o fată, au dus-o în câmp, la marginea comunei Bârca, și au violat-o eveniment 4 cultură . Stagiunea „Europa” aduce la Craiova muzicieni din Portugalia