Cuvântul Libertății, ianuarie 2016 (Anul 28, nr. 7936-7959)

2016-01-14 / nr. 7945

O așezare sublimă plasată în câmpia Desnățuiului, cu locuitori harnici, gospodării dintre cele mai impunătoarea, comuna Poiana Mare trăiește printre atâtea destine și unul, de natură politică, cam altfel, decât în detrimentul cetățenilor. Un război surd, ce riscă să se permanentizeze, între primarul, Marin Vintilă, pe de o parte, și consilierii locali, pe de alta, nu aduce decât blocaje în dezvoltarea comunei și în punerea în practică a unor proiecte firești de dezvoltare a localității și, implicit, a oamenilor. Un sabotaj în detrimentul locuitorilor de GABRIEL BRATU-MIE - Nu-mi place toamna și iarna, Popescule, pentru că ziua e mai mică și consumul de curent electric e mai mare. Berlinul va facilita expulzarea imigranților delincvenți. După scandalul de la Köln, Germania șia însăprit tonul la adresa refugiaților primiți pe teritoriul său. Partenerii coaliției guvernamentale de la Berlin s-au pus de acord, marți, asupra facilitării reconducerii la frontiere a delicvenților străini. Consecințele directe a agresiunilor imigranților, din seara de 31 decembrie, în mai multe orașe, printre care în principal Y ~$n>rle nu s-au lăsat așteptate^ făptașii străini expulzaviÄste o consecință”, a spus si cip democratul Heiko Maas, minstrul german al Justiției. VA. Zece ani și opt luni de pușcărie după ce și-a omorât nevasta în bătaie Judecătorii Tribunalului Dolj au pronunțat sentința în cazul procesului bărbatului de 55 de ani, din comuna Dobrești, care, în luna august a anului trecut, pe fondul geloziei, și-a omorât în bătaie soția, pentru că o bănuia că-l înșeală. Bărbatul și-a recunoscut fapta și a cerut să fie judecat în procedura simplificată, iar instanța a decis să-l condamne la o pedeapsă totală de 10 ani și 8 luni de închisoare pentru omor asupra unui membru de familie. cultură / 9 Salon al fotocluburilor craiovene dedicat Zilei Artei Fotografice de România