Cuvântul Libertății, aprilie 2016 (Anul 28, nr. 8012-8037)

2016-04-23 / nr. 8031

sâmbătă, 23 aprilie 2016 publicitate cuvântul libertății /li DISPOZIȚIA NR.2895 PRIMARUL MUNICIPIULUI CRAIOVA în temeiul art.39 alin.1 și art.68 alin.l din Legea nr.215/2001 republicată, privind administrația publică locală. DISPUNE: Art unic: Se convoacă Consiliul Local al Municipiului Craiova în ședință ordinară în data de 28.04.2016, ora 10:00 în Sala Mare a Primăriei Municipiului Craiova. Ședința va avea următoarea ordine de zi: 1. Proiect de hotărâre privind aprobarea execuției bugetului local al municipiului Craiova, pe trimestrul I al anului 2016. 2. Proiect de hotărâre privind aprobarea execuției bugetare a fondurilor externe nerambursabile, la data de 31.03.2016. 3. Proiect de hotărâre privind aprobarea execuției bugetare a instituțiilor publice și a activităților finanțate integral sau parțial din venituri proprii, pe trimestrul 1 al anului 2016. 4. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetelor de venituri și cheltuieli ale activităților aducătoare de venituri proprii din unitățile de învățământ preuniversitar de stat din municipiul Craiova, pe anul 2016. 5. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli al Sportclub Municipal Craiova, pe anul 2016. 6. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli al Spitalului Clinic Municipal „Filantropia” Craiova, pe anul 2016. 7. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului general consolidat al municipiului Craiova, pe anul 2016. 8. Proiect de hotărâre privind acordarea de facilități pe mijloace de transport în comun ale R. A.T. SRL, pentru anumite categorii de persoane. 9. Proiect de hotărâre privind mandatarea reprezentantului Consiliului Local al Municipiului Craiova să voteze ordinea de zi în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Salubris Dolj” 10. Proiect de hotărâre privind împuternicirea reprezentantului Consiliului Local al Municipiului Craiova-dl. Pîrvulescu Ionuț Cosmin, de a vota ordinea de zi în Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor S.C. Compania de Apă „Oltenia” S.A., din data de 05.05.2016. 11. Proiect de hotărâre privind stabilirea modalității de acordare a beneficiilor sociale pentru veteranii și invalizii de război din municipiul Craiova, cu ocazia Zilei Veteranilor de Război și a Zilei Victoriei. 12. Proiect de hotărâre privind acordarea din bugetul local al municipiului Craiova, a unui premiu, fiecărei persoane care împlinește vârsta de 100 de ani. 13. Proiect de hotărâre privind acordarea de abonamente lunare gratuite pe toate liniile mijloacelor de transport în comun, pentru persoanele cu handicap accentuat și grav, cât și pentru însoțitorii, asistenții personali și asistenții personali profesioniști ai acestora, din municipiul Craiova, pentru luna mai 2016. 14. Proiect de hotărâre privind alocarea de fonduri de la bugetul local, în vederea organizării celei de-a IV-a ediții a Festivalului Mondial de Poezie „Mihai Eminescu” (10-14 mai 2016), de către Academia Internațională „Mihai Eminescu”. 15. Proiect de hotărâre privind alocarea de fonduri de la bugetul local, în vederea organizării de către Asociația pentru Cultură și Tango a evenimentului Luna Tango (luna mai 2016). 16. Proiect de hotărâre privind alocarea de fonduri de la bugetul local, în vederea organizării de către ANSR Filiala Teritorială a Surzilor Craiova a Concursului Național de dans modern al persoanelor deficiente de auz „Grație pe aripile dansului” (luna mai 2016). 17. Proiect de hotărâre privind alocarea de fonduri de la bugetul local, în vederea organizării a Campionatului Național Universitar de Fotbal Feminin în cadrul proiectului „Craiova-Capitală Europeană a Sportului în 2017” (luna mai 2016). 18. Proiect de hotărâre privind organizarea în municipiul Craiova, în perioada 21-22 mai 2016, a evenimentului „Zilele Mihai Viteazul”, ediția a IV-a. 19. Proiect de hotărâre privind programul manifestărilor dedicate Zilei Municipiului Craiova 2016, ediția XX (23 mai - 29 mai 2016). 20. Proiect de hotărâre privind asocierea Municipiului Craiova cu Asociația Palmyrafest Târgoviște, în parteneriat cu Heineken Romania, în vederea organizării manifestărilor dedicate Zilei Municipiului Craiova 2016. 21. Proiect de hotărâre privind conferirea titlului „Cetățean de Onoare” al municipiului Craiova, domnului Doga Eugen. 22. Proiect de hotărâre privind conferirea titlului „Cetățean de Onoare” al I municipiului Craiova, domnului Bălașa Nicolae. 23. Proiect de hotărâre privind conferirea titlului „Cetățean de Onoare” al II municipiului Craiova, domnului Pascu Dănuț. 24. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei și statului de funcții I ale Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Victor Babeș” II Craiova, pentru anul 2016. 25. Proiect de hotărâre privind constituirea municipiului Craiova, ca parte civilă în dosarul nr.54/P/2014 al Direcției Naționale Anticorupție-Serviciul I Teritorial Craiova. 26. Proiect de hotărâre privind prelungirea duratei contractelor de închiriere care au ca obiect locuințe pentru tineri destinate închirierii, construite prin programe de investiții la nivel național. 27. Proiect de hotărâre privind schimbarea destinației spațiului situat în municipiul Craiova, str.Gen Dragalina, nr.49, din locuință, în spațiu cu altă destinație. 28. Proiect de hotărâre privind modificarea contractului de concesiune încheiat între municipiul Craiova, prin Consiliul Local al Municipiului Craiova și S.C. Salubritate Craiova S.R.L. 29. Proiect de hotărâre privind modificarea contractului de concesiune nr.48423/2007 încheiat între Consiliul Local al Municipiului Craiova și Ipollesy Mihaela, medic titular, reprezentant legal al unității medico-sanitare cu personalitate juridică S.C.OmniMed Laborator S.R.L.. 30. Proiect de hotărâre privind modificarea contractului de concesiune nr. 34791/2006 încheiat între Consiliul Local al Municipiului Craiova și I Cabinet Medical dr.Lacusta Damasanthy S.R.L.. 31. Proiect de hotărâre privind modificarea inventarului bunurilor aparținând domeniului privat al municipiului Craiova. 32. Proiect de hotărâre privind modificarea inventarului bunurilor aparținând domeniului public al municipiului Craiova. 33. Proiect de hotărâre privind aprobarea modalității de delegare a serviciului de transport public de persoane cu autobuze și tramvaie, efectuat prin curse regulate, în municipiul Craiova. 34. Proiect de hotărâre privind atribuirea directă a gestiunii serviciului de transport public de persoane cu autobuze și tramvaie, efectuat prin curse regulate în municipiul Craiova, către R.A.T. SRL. 35. Proiect de hotărâre privind aprobarea Memorandumului de înțelegere între municipiul Craiova, și Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare referitor la furnizarea de materiale pentru reabilitarea termică a șase unități de învățământ, în cadrul proiectului „îmbunătățirea eficienței energetice în gospodăriile cu venituri reduse din România”. 36. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Craiova nr.416/2014 referitoare la aprobarea Expertizei tehnice și a Documentației de Avizare a Lucrărilor de intervenții pentru obiectivul de investiție „Reabilitare str. Coșuna”. 37. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Craiova nr. 63/2016 referitoare la rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al municipiului Craiova, pe anul 2016. 38. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării terenurilor aferente construcțiilor dobândite în condițiile Legii nr. 112/1995 privind reglementarea situației juridice a unor imobile cu destinația de locuințe, trecute în proprietatea statului. INIȚIATOR: Consilier municipal, Bianca Maria Carmen PREDESCU 39. întrebări și interpelări. Emisă azi 22.04.2016 PRIMAR, PT. SECRETAR: Lia-Olguța VASILESCU Ovidiu MISCHIANU Vizat de legalitate, Cons.tr. Diana DĂRAC MUNICIPIUL CRAIOVA PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CRAIOVA Str. A.I. Cuza, Nr. 7 Tel.: 40251/416235 Craiova, 200585 Fax: 40251/411561 consiliulocal@primariacraiovaro www.primariacraiova.ro