Cuvântul Libertății, septembrie 2016 (Anul 28, nr. 8139-8164)

2016-09-16 / nr. 8152

Ford a organizat o dezbatere pe teme de infrastructura: ■ Licitația pentru autostrada,Pitești= Craiova va fi lansată pe 1 noiembrie Ford România împreună cu Asociația Constructorilor de Automobile din România, au găzduit ieri în incinta fabricii Ford de la Craiova o masă rotundă cu tema „Infrastructura de transport, principala provocare a industriei auto ”. Vicepremierul României - Costin Grigore Borc, Ministrul Transporturilor - Sorin Bușe, Anca Dana Dragu - Ministrul Finanțelor Publice precum și Ambasadorul Statelor Unite la București, Excelența Sa, Hans Klemm, alături de autoritățile locale, dar și de alți jucători importanți ai industriei auto au participat la acest eveniment. Obiectivul acestei mese rotunde a fost de a identifica soluții pentru provocările generate de infrastructura de transport deficitară din zona de sud a țării printr-un dialog constructiv între industrie și autorități. Industria auto din România oferă peste 200.000 de locuri de muncă și generează o cifră de afaceri de aproximativ 20 de miliarde de euro. de GABRIEL BRATU-MIB OFF-uri - Când spune Popescu bancuri, toți râd... de el. încă o dată - Craiova! Craiova- inima Olteniei, nucleul naționalității române, cum o numea B.P. Hașdeu, în Istoria critică a românilor unul dintre marile muncipii ale țării, a tăcut prin reprezentanții săi, ieri și alaltăieri, o primire firească, prietenească de-a dreptul, circumscrisă deplin exigențelor diplomatice, Excelenței Sale Hans Klemm, ambasadorul SUA la București. Ca de fiecare dată. Vizibil afectat de cele petrecute anterior, în povestea cu steagul Ținutului SecuiescC ^ actualitate / 3 2 eveniment / 4 1 c Parcurile Craiovei, redescoperite în tot ce au mai frumos Localitate de câmpie, municipiul nostru este adesea sufocat de un trafic rutier intens, de agitația specifică unui centru universitar și de apăsarea firească, pe care un furnicar uman ce ajunge la circa 300.000 de oameni o provoacă zilnic, în ultima vreme, multe din parcurile Craiovei au intrat în reabilitări profunde. Acum, în zile însorite de toamnă, locuitorii pot să adauge la experiențele de relaxare o plimbare prin „Pușkin” sau „Nicolae Romanescu”. administrație / 5 cultură . Stagiunea copiilor și tinerilor începe cu 10 ateliere de creație, înscrieri din 19 septembrie!