Cuvântul Libertății, septembrie 2016 (Anul 28, nr. 8139-8164)

2016-09-21 / nr. 8156

WWW.CVLPRESS.ro / MEDIAFAX@MAIL.CVLPRESS.RO Salon Național de Restaurare, la Craiova cu peste 100 de piese de patrimoniu „Foarte multă migală și cunoștințe din foarte multe domenii - istorie, istoria artei, chimie, fizică și nu numai. De asemenea, răbdare - ore de așteptare și ore de stat la microscop. Apoi, hotărâri responsabile vizavi de metoda de lucru. Toate la un loc înseamnă munca de restaurare”, a declarat, ieri, Simona Gheorghe, expert restaurator în cadrul Laboratorului de Restaurare și Conservare al Muzeului Olteniei, cu prilejul deschiderii la Craiova a „Salonului Național de Restaurare 2016 - Gala Restaurării Românești”. Evenimentul reunește peste o sută de piese de patrimoniu național, provenind din 25 de instituții muzeale, religioase sau colecții particulare din țară. Printre cele mai spectaculoase se află un aparat de proiecție cinematografică din secolul trecut, un epitaf de mari dimensiuni datat 1838 și două perechi de pantofi cu broderie de la 1750. Salonul este deschis în Sala „Ștefan Ciuceanu” a Muzeului Olteniei (clădirea nouă) și poate fi vizitat până în luna decembrie. 9 de GABRIEL BRATU'MIB OFF-uri - Mai fii minte, Popescule, toamna totdeauna umpleam cămara... „Rusia Unită” - „largă victorie” la alegerile legislative Scrutinul de duminică pentru alegerile legislative în Rusia a fost, fără îndoială, unul discret. Un electorat de 110 milioane de cetățeni ruși a fost chemat la urne și, potrivit Comisiei Electorale Centrale, rata de participare a fost de 47,9% față de 60% în 2011. Se afirmă că după 1993, când au fost organizate primele alegeri legislative, după prăbușirea URSS, a fost cea mai scăzută participare. actualitate / 3 eveniment / 4 Laptele a ajuns mai ieftin ca apa Bani europeni, si nu producem așa mult Embargoul Federației Ruse asupra importurile de lapte și carne de porc produce efecte și asupra noastră. Criză din sectorul laptelui este: iată, în plină desfășurare. în urmă cu câteva zile, Jurnalul Oficial al U.E. a publicat un regulament ce prevede acordarea unor ajutoare pentru reducerea producției de lapte. Concret, fermierii sunt sprijiniți cu bani să nu producă aceeași cantitate de lapte, ca și până acum. Despre un reglaj al pieței nici nu mai poate fi vorba, pentru că laptele pleacă de la producători spre procesatori cu prețuri aproape modice - 0,5 lei/l. Problemele adulților cu autism, dezbătute la Craiova