Cuvântul Libertății, octombrie 2016 (Anul 28, nr. 8165-8190)

2016-10-18 / nr. 8179

lăcomia-anomedică atentat la sănătatea Duhliei După scandalul dezinfectanților din spitale s-a decis ca documentația necesară aprovizionării cu produse biocide să fie bine definită. Totodată, cei din Sănătate promit măsuri ferme de autorizare și verificare a acestor biocide. Astfel, fiecare produs biocid nou introdus pe piață va trebui analizat la două laboratoare acreditate. De asemenea, cele care există deja pe piață vor trebui analizate în termen de 120 de zile de la publicarea în Monitorul Oficial al ordinului sus-menționat la un laborator acreditat. Mai grav este că ministrul Sănătății afirmă drept principala cauză pentru infecțiile nosocomiale, igiena mâinilor personalului medical. „Nu se spală pe mâini”! Cum, în mai toate secțiile spitalicești, mai ales la Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova se internează peste numărul existent de paturi, deci peste limita prevăzută în autorizarea dată de DSP Dolj, este aproape imposibil să mai așteptăm o rezolvare a situației. Astfel, dezinfecțiile sunt simple bitări de activitate, că așa o cere legislația H12 JWi. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Țăranii, au vrut pământ, Popescule. Și acum sunt la pământ. Despre o anume viziune economică! Nimic nou, deși accentele mai apăsate pot fi luate în considerație, după ce recent - premierul britanic Theresa May, la Birmingham, unde sa ținut Congresul conservatorilor britanici, s-a pronunțat clar pentru intervenția statului în economie ,,în scopul unui bine public”, punând capăt erei deschise de Margaret Thatcher. Nu doar la noi tendința e de acum europeană și despre intervenția centralizată a statului se discută cu acuitate, cu atât mai mult cu cât „tranziția” nu a reușit decât să subfinanțeze. actualizat economie 5 Noul Ford Kuga, dotat cu sistemul sofisticat de bruncare și Werten SYNC3 Arestat după ce a vrut să mituiască doi polițiști cu 2500 lei Un craiovean de origine arabă, în vârstă de 51 de ani, a ajuns în arestul IPJ Dolj, în cursul zilei de duminică, pentru dare de mită, după ce a fost prins în flagrant în timp ce voia să mituiască doi polițiști de la Rutieră cu 2.500 de lei. Cei doi agenți l-au prins în trafic, la volanul unei mașini, deși bărbatul nu are permis de conducere, iar pentru a nu se alege cu dosar penal, acesta a insistat să le dea șpagă. Ieri după-amiază, bărbatul a fost prezentat Tribunalului Dolj cu propunere de arestare preventivă... eveniment / A cultură / 9 Expoziție de sculpturi a artistului Virgilius Moldovan, la Muzeul de Mă