Cuvântul Libertății, iulie 2017 (Anul 29, nr. 8384-8409)

2017-07-10 / nr. 8391

Barierele automate pentru parcarea din Piața Centrală au fost achiziționate și vor fi montate în decurs de o lună. Sistemul de bariere este automatizat, pe bază de cartele de acces, fiind asemănător celui instalat în parcarea subterană din centrul municipiului. Administrația piețelor apreciază că sistemul va fi funcțional începând cu data de 15 august. „Tariful aprobat de Consiliul Local Municipal Craiova pentru parcarea din Piața Centrală este de 2 lei pe oră, însă în prezent este dificil de aplicat, fiind greu de contorizat perioada de staționare pentru fiecare autoturism. Unii clienți ai pieței și chiar unii comercianți profită de acest aspect, intrând dimineața cu mașinile în parcare și uitând să mai plece, în timp ce alții nu pot beneficia de parcare, nemaifiind locuri pentru ei, în ideea de a eficientiza parcarea și a da cât mai multor cetățeni posibilitatea de a beneficia de locuri de parcare, am decis să investim în acest sistem automatizat de bariere”, a declarat Alin Mărăcine, director general al SC Piețe și Târguri. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIB în Bechet, în toiul verii! Localitate mică de frontieră a Doljului, port vechi la Dunăre, cu încărcată istorie, atestat în harta rusă din 1835 și nomenclatorul administrativ din 1861, când se numea :,Schela Ciobanului”, punct de trecere în Bulgaria. Bechetul rămâne plăcut ochiului, cu precădere în sezonul estival, avantajat fiind de inundarea sa cu verdeață. Acompaniat de o curățenie ce sare în priviri, semn al mâinii de gospodar. Ademenitoare, spun oamenii locului, rămâne plaja, cu nisipul ei fin, în punctele botezate „Gura Jiețului”, „Gârla Țigăncii” și „La Acostare”, unde fluviul își vede de drum, fără a mai bate malurile. actualitate / 5 Primăria Craiova, tot mai interesată pentru un nou constructor la cartierul de locuințe Dacă dezvoltatorii chinezi nu vin cu banii pentru finalizarea cartierului de locuințe în termenul stabilit, autoritățile locale vor proceda la rezilierea contractului de concesiune. Primarul Mihail Genoiu a anunțat că municipalitatea mai așteaptă până la data de 1 august, după care, dacă nu vin cu dovada că dispun de fondurile necesare pentru finalizarea lucrărilor, va rupe înțelegerea cu firma Shandong Ningjiang România și va demara cu o nouă licitație pentru găsirea unui alt constructor. actualitate / 3 Două zile până la repartizarea computerizată în licee