Cuvântul Libertății, septembrie 2017 (Anul 29, nr. 8435-8460)

2017-09-11 / nr. 8443

OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIB Deschiderea anului de învățământ reprezintă un eveniment cu o rezonanță aparte în județul Dolj, pentru care domeniul educațional, cu bogatul său palmares, a fost și rămâne unul dintre elementele definitorii pe care își întemeiază prestigiul, fiind unul dintre cei mai buni emisari ai acestei zone, în interiorul și în afara granițelor țării. De-a lungul timpului, școala doljeană a format personalități ilustre - oameni de stat, inventatori, oameni de știință, artiști și scriitori, ale căror destine au marcat istoria și au schimbat lumea. O tradiție strălucită în educație este continuată astăzi prin eforturile elevilor, susținuți de părinți, prin implicarea cadrelor didactice și contribuția unui management eficient; prin munca asiduă, dăruirea și - de cele mai multe ori - sacrificiile care stau în spatele rezultatelor de excepție la olimpiade și concursuri școlare, rezultate care consolidează buna reputație a județului nostru. în calitate de președinte al Consiliului Județean, vă asigur de aprecierea noastră deplină pentru performanțele sistemului școlar doljean, precum și de faptul că ne onorează să putem veni în sprijinul actului de învățământ. Sunt 12 ani de când am lansat inițiativa de recompensare a excelenței în educație și rămânem fideli acestei politici de stimulare a performanței, după cum continuăm și să susținem activitatea unităților de învățământ special din Dolj. ¥*Cu această ocazie, doresc să adresez tuturor profesorilor, învățătorilor și elevilor cele mai bune gânduri și urări de succes în tot ceea ce își propun să realizeze în noul an școlar, încredințându-i de întreaga disponibilitate a Consiliului Județean Dolj pentru colaborare în inițiative și proiecte benefice educației. Cu aleasă considerație, Ion PRIOTEASA Președintele Consiliului Județean Dolj -Azi, nepoți începură școala Popescule. Gata cu cafelele, gata cu șuetele, încep compunerile, problemele de aritmetică... Când hackerii germani atrag atenția Un colectiv de hackeri germani (CCC) a dat publicității un raport în format PDF, prin care demonstrează existența a numeroase falii de securitate în programul „PC - Wahl” utilizat de mai multe landuri, în contabilizarea voturilor și determinarea rezultatelor alegerilor legislative prevăzute pentru 24 septembrie a.c. în timp ce autoritățile germane, menționează „Le Monde”, evocă de mai multe luni riscul atacurilor informatice din partea Rusiei, legate de campania electorală în curs. CCC constată că tarea faliilor amintite actualizate / 2 interviul Daniel Popescu, directorul CJFR Dolj: “Eu cred că agricultura poate sa fie salvarea României Ostroveniul a sărbătorit, pentru prima dată, lua comunei Vineri, de Sfânta Maria Mică, locuitorii din Ostroveni, una dintre cele mai frumoase așezări ale Doljului, au sărbătorit Ziua comunei. Muzică, grătare încinse, voie bune, petrecere câmpenească până târziu în noapte, au fost doar câteva din trăsăturile unui eveniment de succes. Edilul Silviu Preduș, aflat la primul său mandat, a organizat totul impecabil. Poate și de aceea, colegii săi social-democrați au ținut să-i fie alături. Parlamentari, primari ai altor localități doljene, oficialități din coducerea Consiliului Județean Dolj... nwwm 1 I Lf 1 mMAmUHNH Craiova Jan Festival: 11 concerte și două workshop-uri, săptămâna aceasta!