Cuvântul Libertății, octombrie 2017 (Anul 29, nr. 8461-8486)

2017-10-23 / nr. 8479

Un bloc din „valea Roșie”, evacuat din cauza unui incendiu Panică, ieri după-amiază, în cartierul craiovean Valea Roșie. Peste 25 de persoane au fost evacuate, trei adulți și un copil au primit îngrijiri medicale la fața locului, iar alte două persoane - un adult și un copil - au fost transportate la Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova, intoxicate cu fum, în urma unui incendiu izbucnit la primul etaj al unui bloc de pe strada Revoluției. Mai multe echipaje de pompieri, dar și de prim-ajutor și SMURD, din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență (ISU) Dolj și trei ambulanțe de la Serviciul de Ambulanță Dolj au intervenit la fața locului, sub coordonarea comandantului ISU Dolj, col. Constantin Florea. Din primele verificări se pare că incendiul a izbucnit într-un balcon de la capătul holului. In urma cercetărilor specialiștii ISU Dolj au stabilit drept cauză a incendiului un scurtcircuit la un conductor electric improvizat. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR -Asta e Popescu, în campania de alegeri era cu socul plin de promisiuni și acum, în Parlament este numai cu vorbe goale. Sărbătoare la Ciupercenii Noi. Ziua comunei Nu știm cum se face, dar despre Ciupercenii Noi - comună teafără, vie, prosperă, cu reverberație istorică - avem rareori referiri în media. Sau nu atât cât s-ar merita, populația așezării - peste 5.300 de locuitori - plasând-o între marile colectivități ale Doljului. Atestată documentar pe la 1823, formată din satul-reședință și satul Smârdan, Ciupercenii Noi a fost, de-a lungul timpului, teatrul unor operațiuni militare și în timpul războiului rusoturc, din anii 1806-1812, și apoi 1828-1829... Două sute de craioveni au alergat la Crosul Inimii pentru a promova mișcarea S-a semnat contractul cu asocierea de firme care va amenaja și echipa platformele pentru containere îngropate Președintele Consiliului Județean (CJ) Dolj, Ion Prioteasa, a semnat, la sfârșitul acestei săptămâni, contractul cu asocierea de firme care va amenaja și echipa platformele pentru containere îngropate destinate colectării deșeurilor în municipiul Craiova și va furniza utilajele necesare gestionării acestora. Săptămâni europeană la Colegiul Tehnic de Arte și Meserii „Constantin Brâncuși” ^ * - V