Cuvântul Libertății, septembrie 2018 (Anul 30, nr. 8727-8747)

2018-09-18 / nr. 8739

lmpnimutuLdeJ.5jnilioanejeuro-ajrlmit verde.deJaJinisterulJjnantelor. Ministerul Finanțelor Publice a aprobat împrumutul de 15 milioane de euro pe care Primăria Craiova și-a propus să-l contracteze de la Banca Europeană pentru Reconstucție și Dezvoltare (BERD). Municipalitatea craioveană urmează să semneze contractul după ce vor fi definitivate și ultimele aspecte care sunt legate de dobândă și de comisionul de rambursare anticipată. Spania. O rețetă împrumutată, parcă, de la București! La 11 septembrie a.c., ministrul spaniol al Sănătății, Carmen Monton, a trebuit să demisioneze din Guvern, în urma acuzațiilor grave că și-ar fi schimbat notele pentru obținerea unui master la Universitatea „Regele Juan Carlos”, aflată în centrul unei enorme polemici, botezate „mastergate”. După numai câteva zile, mai multe ziare de dreapta, în siajul partidului liberal Ciudadamos și Partidului Popular (PP) l-au acuzat de plagiat, în teza de doctorat pe însuși șeful Guvernului, Pedro Sanchez, de numai 100 de zile în funcție, actualitate / 2 Un gest demn de admirație La sediul Secției 3 Poliție Craiova s-a prezentat un bărbat, în vârstă de 33 de ani, din Craiova, care a adus la cunoștința polițiștilor faptul că, în timp ce se afla în cartierul „Valea Roșie” , a găsit pe stradă un portofel, în care se aflau cârduri bancare, un cârd de sănătate și suma de 872 de lei. „Polițiștii au identificat persoana în cauză, un bărbat în vârstă de 54 de ani, din Craiova, acesta fiind invitat la sediul secției, pentru a-și recunoaște bunurile pierdute. Bărbatul s-a prezentat, în scurt timp, la sediul Poliției, unde a constatat, cu plăcută suprindere, faptul că nu-i lipsea nimic din portofel. Apreciem în mod deosebit comportamentul de înaltă ținută civică de care a dat dovadă craioveanul, decizia lui de a restitui bunurile găsite fiind un exemplu de omenie și normalitate pentru concetățenii noștri”, a precizat insp. principal Cosmin Grădinaru, purtător de cuvânt al Inspectoratului de Poliție al Județelui Dolj, păTRU