Cuvântul Libertății, septembrie 2018 (Anul 30, nr. 8727-8747)

2018-09-19 / nr. 8740

|]n.membru.al.Guveirnului.Marii Britanii....Doctor Honoris-Causal al Universității din Craiova Jean Claude Juncker o parte din ceea Intervenția președintelui Comisiei Europene, Jean Claude Juncker, la lucrările summitului de la Palatul Cotroceni Inițiativa celor Trei Mări a fost de bună seamă așteptată. Afirmând că „Europa trebuie să respire cu doi plămâni - Est și Vest, fiindcă dacă acest lucru nu se întâmplă, Europa începe să rămână fără suflare, așa că trebuie pus a spus la București, ce trebuia spus accentul pe cooperare", dincolo de exprimarea metaforică, Jean Claude Juncker a recomandat de fapt o recuplare mai energică, o realiniere mai consecventă unui stil, unui mecanism, datorită unor firești exigențe de funcționalitate. INBH Ieri, la Facultatea de Teologie a Universității din Craiova, a avut loc manifestarea acordării titluluii de „Doctor Honoris Causa” al instituției de învățământ superior unui membru al Guvernului Marii Britanii. La decernare au participat și reprezentanții ai administrației publice locală și județeană - primarul Craiovei, Mihail Genoiu, respectiv Oana Bică - vicepreședinte al Consiliului Județean Dolj, alături de invitați de marcă. A fost vorba și despre o premieră, acordarea înaltului titlu fiind făcută la propunerea Consiliului pentru Studii Universitare de Doctorat (CSUD). actualitate / 2 Urmărit internațional, prins de către polițiștii doljeni în urma activităților desfășurate de către polițiști din cadrul Serviciului de Investigații Criminale Dolj, cu sprijinul Centrului de Cooperare Polițienească Internațională și al autorităților italiene, a fost extrădat din Roma un bărbat în vârstă de 31 de ani, din Craiova. Este vorba de Sandu Laurențiu Marius, urmărit internațional, în baza unui mandat de executare a pedepsei cu închisoarea, emis, pe 25 mai a.c., de către Tribunalul Dolj. Bărbatul a fost predat unei escorte din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor și încarcerat, acesta fiind condamnat la șase ani de închisoare, pentru comiterea mai multor infracțiuni informatice. ><efunpftȘrpĂTRu