Cuvântul Libertății, septembrie 2020 (Anul 32, nr. 9172-9193)

2020-09-17 / nr. 9184

joi, 17 septembrie 2020 cuvântul libertății / 3 politică Tiberiu Dascălu este candidatul PSD la Primăria Ișalnița. Acesta vine din funcția de consilier juridic superior din cadrul Primăriei Ișalnița și este hotărât să obțină un mandat de primar al comunei, principalul obiectiv fiind creșterea nivelului de trai al locuitorilor așa cum a facuto până acum primarul social democrat Ovidiu Flori. După ce ani de zile, în comuna Ișalnița, au avut loc foarte multe realizări ale unei administrații PSD de nota 10, echipa social-democraților vine cu noi proiecte pentru comunitate. Tiberiu Dascălu este hotărât să atragă fonduri europene pentru un incubator de afaceri în valoare de 2,5 milioane de euro, dar și pentru a continua extinderea rețelelor de ș ga^e, apă, canalizare eolernizare străzi Sunt Oana-Elena Nuță, director de comunicare al Ligii Militarilor Profesioniști din România, cea mai puternică structură asociativă reprezentativă a Corpului Soldaților și Gradaților Profesioniști, cu o experiență vastă în jurnalismul de anchetă, candidat la Primăria comunei Radovan din partea PRO România. M-am stabilit în Radovan-Târnava în urmă cu 8 ani, într-o zonă binecuvântată de Dumnezeu! Pentru că sunt convinsă că viața comunității va rămâne la fel de grea, oamenii fiind prinși între jocurile de interese ale eternilor candidați, tată și fiu, nevârstnice și un Centru cultural pe strada Pr. Gr. Tolescu (vis-a-vis de școală). Vreau să mă axez foarte mult pe construirea locuințelor pentru tineri destinate închirierii, mai exact 32 de apartamente, dar și construirea de locuințe ANL (60 de apartamente) pe strada Primăverii”, a spus candidatul social-democrat la Primăria Ișalnița. Scopul tuturor acestor investiții și proiecte îl constituie dezvoltarea continuă a comunei. Tiberiu Dascălu are o serie de proiecte ambițioase în mandatul său cum ar fi: înființarea unei zone de agrement și teatru de vară pe strada Mihai Eminescu, înființarea Muzeuam hotărât să candidez la Primăria Radovan! Eu cred că singura soluție viabilă pentru viitor este mobilizarea comunității! O comunitate nu este ceva de care îți amintești o dată la 4 ani, la alegeri... O comunitate nu este o masă de manevră, bună de păcălit cu ceva faină sau lemne... Comunitatea este formată din oameni. .. oamenii aceia pe care îi întâlnești zilnic în sat, care speră într-o viață puțin mai bună, care își doresc un trai decent! Trebuie să ai dragoste de oameni, să ai timp să le asculți părerile, să le ceri sfatul, să-i respecți, ca să poți veni cu fiuntul comunei Ișalnița pe strada A.I. Cuza și amenajarea unor locuri de joacă pentru copii pe străzile: Jiului, Decebal, Pr. Gr. Tolescu, G. Enescu. înființarea unor perdele forestiere de protecție De asemenea, candidatul PSD mai are pe lista de investiții înființarea unor perdele forestiere de protecție, modernizarea unei baze sportive și de agrement, atragerea de noi investitori în Parcul industrial și sprijin pentru comunitatea marginalizată din comuna Ișalnița. “Sunt adeptul transparenței totale, sunt receptiv la toate propunerile constructive și confeztea sus în mijlocul comunității... Eu cred că singura soluție viabilă pentru viitor este mobilizarea comunității! O comunitate nu este ceva de care îți amintești o dată la 4 ani, la alegeri... O comunitate nu este o masă de manevră, bună de păcălit cu ceva faină sau lemne... Comunitatea este formată din oameni... oamenii aceia pe care îi întâlnești zilnic în sat, care speră într-o viață puțin mai bună, care își doresc un trai decent! Trebuie să ai dragoste de oameni, să ai timp să le asculți părerile, să le ceri sfatul, să-i respecți, ca să poți veni cu fruntea sus în mijlocul comunității... Ca orice cetățean onest, îmi doresc o administrație flexibilă, performantă, dedicată rezolvării rapide a problemelor fiecărui cetățean, dar și problemelor comunității, în ansamblu. Administrația publică trebuie formată din oameni onești, dedicați misiunii lor sociale, profesioniști care să vină în întâmpinarea problemelor cu soluții! De 8 ani de zile, eu nu am auzit și nu am văzut vreun proiect început sau implementat în comuna Radovan! Am văzut gropi care s-au adâncit, am văzut oameni ignorați, am văzut aroganța mult pe parteneriatul cu dumneavoastră și echipa PSD. Nu voi scăpa din vedere solicitudinea, competența, promptitudinior funcționari și aleși care nu au habar de misiunea lor! Este rușinos ca la 25 de km de Craiova să stai în nămoale, să nu ai apă curentă, să speri că nu plouă, ca să poți să circuli! Eu nu știu ce obraz au cei care au fost la cârma primăriei să vină să mai ceară voturi de la oameni! O problemă importantă este aceea a asigurării asistenței medicale în toate satele comunei. De aceea, mă preocupă crearea unui Centru de Permanență Medicală, dotarea comunei cu o ambulanță și dotarea completă a trei cabinete cu aparatură necesară investigațiilor medicale, în așa fel încât bătrânii noștri să fie respectați și nu purtați pe drumuri! Acest lucru, ca și crearea unui Serviciu de Pompieri Voluntari, dotat cu mașină de intervenție, sunt posibil de realizat, în termen scurt și fără costuri pentru comunitate! Comunitatea romă este o problemă numai pentru incompetenții care au fost până acum la primărie! Romii din Radovan sunt oameni muncitori, cu nevoi ce pot fi rezolvate fară prea mare efort: pentru romi există proiecte europene cu finanțare integrală, numai să vrei să faci ceva nea și profesionalismul funcționarilor publici în relația cu dumneavoastră. Doar împreună cu o echipă puternică, echipa social democrată, comuna Ișalnița va cunoaște o dezvoltare puternică”, a încheiat candidatul PSD la Primăria Ișalnița, Tiberiu Dascălu. Comandat de PARTIDUL SOCIAL DEMOCRAT - Organizația Judeteana DOLJ. Executat de EDPRESS COM S.R.L., portal/ziar - Cuvântul Libertății, tiraj 1000 exemplare/zi, CJJI Mandatar financiar coordonator 21200019. Eu voi înființa un Centru Socio-Cultural pentru Romi, în cadrul căruia copiii să poată urma diverse cursuri (dansuri, muzică, meserii), care să-i ajute să-și dezvolte abilitățile, să-i ajute să-și facă un viitor! îmi doresc ca un ansamblu artistic al romilor, susținut de primărie, să participe la festivaluri de gen, să promoveze obiceiurile atât de frumoase! în egală măsură, este foarte important să accesăm programe prin care să reușim să asigurăm la școală, tuturor elevilor, o masă caldă! Comuna Radovan nu este moștenire de familie sau de partid! Comunitatea din Radovan are dreptul la o viață mai bună, la dezvoltare durabilă, la un parcurs demn de istoria sa, care merge până în timpurile lui Mihai Viteazu! Eu am puterea de a construi, nu plăcerea de a distruge! Vă aștept alături de mine, să construim o comună modernă, europeană, căci numai împreună putem reuși! Doamne ajută! Comandat de PARTIDUL PRO ROMÂNIA - ORGANIZAȚIA JUDEȚEANĂ DOLJ, executat de S.C. EDPRESS COM S.R.L., tiraj 1000 exemplare/zi, CMF 21200010. Construire locuințe în Ișalnița “Mă angajez să fii la fel de atent la problemele comunității noastre, așa cum a făcut-o atâția an: administrația PSD Voi face un Centre de zi pentru person Candidatul PSD la Primăria Ișalnița, Tiberiu Dascalu continuă modernizarea și dezvoltarea comunei Ișalnița Oana-Elena Nuță • candidat la Primăria comunei Radovan din partea PRO România. Comuna Radovan nu este moștenire de familie sau de partid!