DivatMarketing, 1998 (4. évfolyam, 1-6. szám)

1998-02-01 / 1. szám

Sokan sokféle dologra használjuk a bankkártyákat. Kinek egy van, kinek több. Tény, hogy sok tekintetben megkönnyíti életünket, de az is igaz, hogy gyakran okoz nem kis bosszúságot. A „civil" életben már elfogadtuk, a kereskedelmi forgalomban szerepe csak nagyon lassan nő. Ennek okait kutatta cikkírónk. A látványos és kényel­mes, rafi­nált egy­szerűségű új kötött divat rend­­kívül fon­tossá válik ebben a nyugtalan, ugyanakkor sokoldalú korszak­ban, amely olyannyira bővelke­dik az újító gondolatokban. A '98-99 őszi-téli kötött trendben a fényűző és csábító szín- és mintavilág mellett a fantáziadús és klasszikus formák egyaránt helyet kapnak. Látható, hogy a high-tech anyagok felhasználá­sával a kötött modellek egyre nagyobb szerepet kapnak a nők és a férfiak öltözködésében egyaránt. 52. A Budapesti Divatnapokra látogatókat a szakmai progra­mok mellett egy izgalmas ki­állítás is várja. A „Kesztyűs mesterség és a kesztyűdivat története" című kiállítás a hazai kesztyűgyártás múltjába enged betekintést. A kiállítás és a kesztyűk törté­netéről kérdezte munkatár­sunk Déri Jánost, aki munkás­ságával jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy e páratlan kiállítási anyag mai formájában létrejöjjön. A TARTALOMBÓL____ KERESKEDELEM DIVAT Optimista várakozások a kereskedelemben6 Konzervatív a magyar ízlés? (Lakástextíliák forgalma)8 Beszédes test, avagy mit láthat az eladó __ 14 MARKETING, R­E­K­L­A­M Melyik reklám a hatékony? 20 Női alapanyagtrend ’98-99 ősz­ től 22 Alapanyag-irányzatok a férfidivatban 31 Lakástextiltrend ’99______________33 IPAR Külföldi divatvásárok 46 Tapasztalatok a Domotexen ____47 SZAKVÁSÁROK Beszélgetés egy pályázatról_______51. A kesztyűs mesterség 57 Menedzserek a divat világában____54 Címlap: A Wolff modellje Kizárólagos hazai forgalmazója: Nébo Kft. 1034 Budapest, San Marco u. 5., tel./fax: 368-0352 DivatMarketing 4. évfolyam 1. szám MM^szína KIADÓ: MAGYAR DIVAT INTÉZET KFT. — Felelős kiadó: Neményiné dr. Gyarmathy Margit • Főszerkesztő: Dr. Csaba Anna-Mária 4 Felelős szerkesztő: Szolcsánszky Szilvia T ▼ Kiadó és szerkesztőség: 1085 Budapest Vili., József krt. 29.­­ Levelezési cím: Budapest 1428 Pf. 13. Telefon: 266-3725, 266-0694, fax: 266-1625, 266-3724 • Nyomdai előkészítés: Penkala Bt. • Layout: Nagy Attila mm Nyomás: Stádium Nyomda Kft. • Felelős vezető: Gyarmathy László • A DIVATMARKETING a ruházati, a lakástextil- és a divatszakma szaklapja, amely a TEXTILWIRTSCHAFT c. német ■ / I­­ lÉSk V szakújság cikkeit is felhasználva készül. Előfizetési díj egy évre (6 szám) 3000 Ft. Utcai terjesztésre nem kerül. / 1 -’.lffe Előfizethető a kiadónál (Bp. Vill., József krt. 29.) • Terjesztés: Konecsny Éva, telefon: 266-1627, fax: 266-3724 Hirdetési menedzser: Csátiné Karsai Mária, telefon: 266-3725, fax: 266-3724. Textilwirtschaft © Magyar Divat Intézet Kft. • Minden jog fenntartva. • ISSN-szám: 1219-7769

Next