Dobrogea Nouă, septembrie 1967 (Anul 20, nr. 5925-5950)

1967-09-17 / nr. 5939

Pag. a S-a AL IV-LEA CONCURS $1 FESTIVAL INTERNATIONAL „GEOROE ENESCU“-1967 Cele trei festivaluri „George Enescu“ organizate pina acum au atras în București, în fața publicului român, pe unii dintre cei mai mari interpreți contemporani, orchestre și ansambluri de balet din lumea întreagă. Alături de nume de prestigiu, artiștii români și-au adus o substanțială contribuție la strălucirea acestor manifestări și — în același timp — au impus, la scară internațională, muzica românească. Tradițiile existente în acest sens au fost reluate creator, scoțîndu-se în evidență aportul românilor la ansamblul de valori muzicale grupate în tezaurul capodoperelor. Din dorința de a prezenta publicului opere și interpreți de prestigiu din toată lumea, organizatorii Festivalului au inclus în programul actualei ediții — laolaltă — opere clasice și moderne, stiluri, școli, artiști consacrați și tinere talente. Diversitatea manifestărilor face imposibilă stabilirea unei ordini în relatare, duce la dificultăți în ceea ce privește amplitudinea referirilor și aprecierilor. Totuși vom încerca — în măsura în care a fost posibil să audiem măcar o parte din spectacole — cîteva scurte notații pe marginea lor. Se pare că „fanii muzicii simfonice sînt unanim de acord în acordarea de elogii fără rezerve evoluției orchestrei simfonice a Filarmonicii din Cluj; într-adevăr, rareori ni s-a oferit prilejul de a constata o atît de perfectă contopire a solistului, dirijorului și orchestrei, o atît de elevată înțelegere reciprocă. Celebrul pianist austriac Friedrich Gulda, renumit pentru „extravaganța“ improvizărilor, a oferit publicului două „inedite“ concerte pentru pian de Mozart, un Maurice Ravel de înaltă ținută, dificila „Liturgică“ a lui Honeger — totul într-un perfect acord cu dirijorul român Emil Simon și cu orchestra care l-a acompaniat. In interpretarea „George Enescu“, sub Filarmonicii bagheta lui Mircea Basarab, a fost prezentat (în premieră mondială) „Oratoriul bizantin de crăciun“ al compozitorului Paul Constantinescu. Adăugîndu-se creației vocalsimfonice a compozitorului, „Oratoriul“ a reafirmat valoarea acesteia, contribuind — simultan — la reconsiderarea unor valori de dată mai veche și a unor tradiții ale literaturii muzicale românești. Corul de cameră „Madrigal“, în aceeași notă pregnantă de perfecțiune armonică, ne-a prezentat încă o piesă în primă audiție („Scene nocturne“, de Anatol Vieru), dar prilejul aprecierilor favorabile l-au constituit — mai ales — cele trei „Imnuri arhaice“ românești și colindele prelucrate de Paul Constantinescu, Roman Vlad și Sigismund Toduță. În ceea ce privește reprezentarea mai mult decît onorabilă a muzicii românești de cameră în cadrul Festivalului, o adevărată revelație a perfecțiunii interpretative a fost considerată evoluția cvartetului Filarmonicii din Cluj, cu cel de-al „Doilea cvartet pentru coarde“, de George Enescu. Prin Isaac Stern, „Sonata a 11 l-a“ de George Enescu și-a consolidat poziția în repertoriul marilor violoniști, americanul Van Cliburn ne-a oferit un Rachmaninov care ne-a făcut să-l revedem — in urmă cu 9 ani — purtînd trofeele concursului „Ceaikovski“, violonista Claire Bernard și-a reeditat succesul de acum 3 ani (din cadrul aceluiași Festival), violoncelistul Mstislav Rostropovici și-a redovedit specificul interpretativ... dar sînt atîtea de spus, încît va trebui să ne mulțumim cu aceste scurte notații și să așteptăm noile surprize pe care Festivalul (în plină desfășurare) urmează să le producă. E. VASILIU Fi Bactica 67 Fertila toamnă a venit așteptată de oameni, ca și acum cîteva mii de ani. Se string recoltele, fierbe mustul în poloboace. Ne pregătim amfore de-o vîrstă cu noi sau ulcioare de străbuni în întimpinarea ei, scandînd precum odinioară — elegiacul Tibullus . Storc din ciorchinii frumoși mustul cu mîini de țăran Fie-mi recoltele mari după cum mi-i nădejdea de mare. Curgă în amfora mea vinul spumos și aromat ! Căci venerez și cinstesc obiceiul și datina sacră... Fierbe mustul, rugină nobilă, rubin autumnal, blazon de soare pecetluit în butoaiele podgoriilor și își așteaptă închinătorii. Ne pregătim amfore și ulcioare să savurăm licori chihlimbarii, străfulgerări de topaz, esențe divine, cleștar fluid, cristal de suflet, elixir de viață lungă. Se nalță in grabă mustării și crame, unde se va celebra evenimentul. Astăzi, se va închina primul pahar. Te vei grăbi să găsești un loc la mustăria ,,Păltiniș“ sau „Postăvarul“. Dacă nu vei găsi mese, te in drepți spre restaurantul din parcul teatrului sau la crama autumnală „Poarta Albă“, sau la terasa „Constanța“. Dacă drumurile te apucă In afara Tomisului, nu fi Îngrijorat! Cum” evenimentul tot trebuie sărbătorit, lucrătorii T.A.P.L. s-au gindit și la aceasta. Dacă rătăcești in Techirghiol, cu siguranță că vei întîlni mustăria „Rodna“. Așa se va intimpla și la Ovidiu, la Mangalia, la Năvodari sau la Eforie-Sud. După mirosul pastramei servită cu tradiționala mămăliguță, gurmanzii și degustătorii n-or rătăci. Vor cere primului ospătar întîlnit in cale, care îi va servi prompt, avînd in vedere setea lor gargantuelică și pofta de mincare pantagruelică. Te vor înfiora, desigur, și eintecele de masă zise „la ureche“ și vioara șefului de taraf, îți vei aduce aminte, astăzi, cînd se deschid cramele, de strămoșii tăi daci, de alți poeți ai dragostei și vinului, de Bogdan Petriceicu Hașdeu, de Duiliu Zamfirescu, de Topliceanu, de Păstorel Teodoreanu, de Mihail Sadoveanu, de Nicolae Labiș și de alti alții. Il vom însoți pe cel mai mare poet al Ardealului, Lucian Blaga . Veniți după mine, tovarăși! E toamnă Se coace pelinul în boabe de struguri Și-n gușe de viperi veninul C-un chiot vreau astăzi sanchin... Ni se pare mai convingător Lucian Blaga pentru că altundeva mărturisește : Dar ce suav miros... Este-n mireasma ca o profeție A soarelui, adine dormind pe vie, Și a vinului co-ncoronat de-arame Pe-un drum de toamnă caldă care vine. Poetul își arată prețuirea pentru ulciorul cu „curgător aur crud, vin de viață“: Iubești — cînd ulciorul de-aramă Se umple pe rînd, de la sine Aproape, de flori și de toamnă, de foc, de anotimpul care vine. La fiecare toast, ridicînd paharul cu parfum suav distilat de veacuri să vă doriți, așa cum vroia marele nostru Coșbuc . Ciț pituri de rouă pe frunze sclipesc Atîtea pahare de vin sil golesc. Vom înălța pocalul pentru fericirea și prosperitatea țării acesteia românești, pentru oamenii ei harnici, cu strămoși de granit. I. VULPE SĂPTĂMINA CRUCII ROȘII Numărîndu-se între acțiunile cu un pronunțat caracter de masa, „Săptămina Crucii Roșii“ din țara noastră, care se desfășoară între 17 și 23 septem [UNK]brie a.c„ constituie un prilej de bilanț deschizător de noi perspective, mai largi, în munca de educație sanitară a maselor, în antrenarea activelor sanitare voluntare la sprijinirea măsurilor de igienă a mediului de viață și antiepidemice inițiate de organele ocrotirii sănătății, sprijinirea muncii profilactice desfășurată de acestea. In ultimii ani, activul sanitar al Crucii Roșii s-a lărgit necontenit. Din el fac parte cetățeni pătrunși de importanța activității pe frontul apărării sănătății publice, care dau un sprijin efectiv unităților sanitare în desfășurarea propagandei sanitare, pentru stimularea natalității și combaterea avorturilor, pentru atragerea unui număr cu mai mare de oameni în rîndul donatorilor onorifici de singe. Pot fi astfel evidențiați pentru rezultatele deosebite obținute in îndeplinirea acestei nobile sarcini obștești dr. Ciudin Gh. și Dumitrescu Cornelia, profesorul Rogoveanu Gh., muncitorul Mitache Gh. de la Fabrica de ciment Cernavoda, sora Diaconu Ana de la circumscripția sanitară Topraisar și mulți alții. Cele 130 de comisii de Cruce Roșie din circumscripțiile regiunii noastre Își vor îndrepta in această perioadă și mai mult eforturile in direcția sprijinirii acțiunii de propagare in rîndul populației și în școli a cunoștințelor igienico-sanitare, lărgirii propagandei pentru donarea onorifică de singe, pentru realizarea tuturor obiectivelor cuprinse in planurile de măsuri alcătuite de către comisia regională cu prilejul „Sâptăminii Crucii Roșii“. Astfel, in această perioadă, vor avea loc concursuri educativ-sanitare publice, difuzarea de broșuri și pliante pe teme de educație sanitară, simpozioane și conferințe pe același profil, o latură importantă constituind-o educația sanitară privind ocrotirea mamei și copilului, igiena comunală etc. Ca manifestări deosebite in această săptămâna, vor fi „Ziua grupelor sanitare“, prilej de verificare a pregătirii grupelor sanitare ale Crucii Roșii de prim ajutor, „Ziua donatorilor de singe“, concursuri pe diferite teme ale ocrotirii sănătății. Totodată, activul voluntar, sub îndrumarea tehnică a cadrelor medico-sanitare, va participa la sprijinirea acțiunilor de medicină preventivă din teritoriu, stabilite pentru această perioadă, servind astfel in acoperirea sarcinilor profilactice care revin unităților medicale. Activul voluntar este chemat să-și aducă contribuția și la dezvoltarea unei largi opinii de masă in favoarea consolidării familiei, in cultivarea dragostei pentru copii, pentru cămin, caracteristice poporului nostru, a menținerii curățeniei și a înfrumusețării fiecărei localități, fiecărui cartier, străzi și curți. Astfel, manifestările organizate cu prilejul „Sâptămânii Crucii Roșii“ vor contribui la ridicarea pe un plan mai înalt a stării de sănătate a populației, problemă aflată permanent in centrul preocupărilor partidului și guvernului. HARALAMBIE DANUȚ ȘI-A GĂSIT FAMILIE! (Urmare din pag. I) voite ca om într-un mediu normal, de familie, pentru ca situația lui prezentă să nu-l transforme sufletește intr-un „infirm“ pentru toată viața. Chelu Marin din comuna Darabani, raionul Negru Vodă, așterne pe hîrtie rînduri plina de înțelegere și căldura : „Părerea mea ca fată de familie, care a cunoscut cu ani în urmă un copil ce se găsea în condiții asemănătoare cu băiatul din articolul dumneavoastră, este sinceră pentru că eu am trăit-o. Acel copil de care vă vorbesc este actualul meu fiu, pe care l-am înfiat și îl iubesc. Acum 15 zile, soția mi-a dăruit o fetiță — Daniela. Voi asigura prin munca mea, celor doi copii ai mnei cele mai optime condiții de viola. Doresc ca și Dănuț, ca de altfel și alți copii în situația lui, să-și găsească părinți, fie și adoptivi, de la care să primească mingîierile atît de necesare unui copil la o vîrstă fragedă ca a lui. Dănuț are nevoie de o familie. Doresc să-l cunosc. Mă voi consulta cu soția mea și s-ar putea să-l înfiem. Vă voi comunica hotărîrea familiei mele“. Alte gînduri, transcrise pe două coli mari de hîrtie, ne-au venit din partea unei mame , Dragomir Lucreția — strada Republicii nr. 144 Babadag. Reproducem (spațiul nu ne permite mai mult) doar cîteva din ele : „...Am citit articolul din ziarul „Dobrogea nouă“ imediat după apariție, soțului și copiilor noștri și am rămas profund îndurerați de soarta acestui copil care nu este cu nimic vinovat în fața părinților săi, care erau datori să-l crească, să-i acorde dragostea lor, mîngîieri și sărutări... Pe tatăl lui Dănuț — Flaralambie Ion — organele în drept ar trebui să-l oblige să-i plătească întreținerea. Ci despre tutelarea lui nu aș fi de părere să-i fie încredințat copilul, pentru că nu s-ar putea bucura de dragostea acestuia, care-și zice „tată“, iar de îngrijire nici atît...“ Soții Pîrlițeanu Dumitru și Mioara din comuna Negru Vodă ne scriu : „Articolul ne-a impresionat foarte mult. Sîntem căsătoriți de doi ani, dar spre nefericirea noastră, nu am avut nici un copil pînă în prezent; vom avea mai tîrziu unul, sau probabil mai mulți, însă nu va avea nici unul soarta lui Dănuț. Părerea noastră este că tatăl lui Dănuț are o inimă de piatră și ar trebui să se gîndească în mod serios la copilul lui. Dacă părinții lui procedau la fel cum a procedat el, cu ce ar fi fost dînsul vinovat ?, și cum i-ar fi privit acum, cînd este matur...?? Nu i-a sîngerat inima oare cînd a citit articolul din „Dobrogea noua“? Oare dînsul nu are facultatea de a judeca într-un mod uman ? Este revoltător să privești cu atita pasivitate situația propriului tău copil!“ Ne oprim aici cu spicuirea numai cîtorva din impresiile și sentimentele oamenilor, care ne-au dovedit că nu poți sta pasiv în fața unui fapt de viață ca cel relatat în articolul anterior. Rîndurile care le-am primit au puterea de generalizare a opiniei publice — un adevărat acuzator care pledează cu forță și convingere de la „baza tribunalului vieții“, atunci cînd se comite ilegalitate în evoluția ei firească. o Aceste rînduri traduc, într-un fel, o concepție morală sănătoasă a oamenilor ce trăiesc zilele minunate ale socialismului. Adevăratul epilog Articolul anterior se încheia cu un mic capitol intitulat „în loc de epilog“, pentru că atunci situația copilului era cea descrisă în cuprinsul articolului. Adevăratul epilog îl putem scrie însă de-abia acum. Este un epilog fericit. Haralambie Dănuț va crește într-o familie care este hotărîtă să-i asigure cele mai bune condiții de viață și învățătură pentru a deveni, așa cum năzuiește , inginer. Familia G. H. din Constanța l-a luat pentru a-l înfia, astfel că, la ora cînd citiți aceste rînduri, poate că Dănuț este condus de noua sa mamă la școală și simte cum se transmite prin mînuța lui căldura dragostei de mamă, pe care o dorea atît de mult. Concursul al Vlll-lea Rezultatele fazei regionale Comisia regională de organizare a celui de-al Vlll-lea Concurs al formațiilor artistice de amatori de la orașe și sate comunica rezultatele fazei regionale a concursului : Cămine culturale # Formații de instrumente populare : locul I, Negureni ; locul II, V. Alecsandri ; locul III, Frecăței. Formații de dansuri : locul I, Mereni, Negrești ; locul II, Zorile, Făgărașu Nou; locul III, Ceamurlia de Sus ; mențiune specială,Izvoarele. Grupuri vocale : locul I, Tichirești, Cârpiniș ; locul II, Niculițel ; locul III, Mihai Viteazul, Negureni. ® Coruri de femei : locul I, Cobadin. © Tarafuri și orchestre populare : locul III, Greci. 9 Brigăzi artistice de agitație : locul I, Comana, Murfatlar; locul II, Greci ; locul III, Tichilești. 9 Soliști de muzică populară : locul I, Bratu Floarea (Castelu), Radu Elena (Jijila), Dănilă Vasilica (Cerna) ; locul II, Pîndic Stela (Telita), Stan Vlădilă (Dăieni), Ion lordache (Floria); locul III, Tămădoană Veronica (Luncavița), Ienăchescu Geta (Satu Nou, Istria), Stamate Ionel (Greci). ( Soliști instrumentisti : locul I, Petcu Gheorghe (fluier, Negureni), Lipan Ion (fluier, Visterna), Cordon Constantin, Bîlea Marin, Sultan Paraschiv (trio cavale, Niculițel) ; locul II, Tanase Florea (clarinet, Plopul), Panaitache Ștefan (cimpoi, Izvoarele); locul III, Tudorache Nicolae (fluier, V. Alecsandri), Ilie Ion (fluier, Sibioara), Hubate Leon (caval, Beștepe); mențiune: Băluță Gheorghe (cimpoi-solz, Greci). 9 Soliști de muzică ușoară : locul I, Caramitru Dumitru (M. Kogălniceanu, Medgidia). 9 Coruri : locul I, Casa de cultura Medgidia. ® Tarafuri și orchestre populare : locul I, Babadag ; locul II, Băneasa ; locul III, Negru Vodă, Redgidia ; mențiune, Macin. Orchestre de muzică ușoară : locul I, Mangalia ; locul II, Cernavoda ; locul III, Macin, Babadag ; mențiune, Medgidia. Formații de instrumente populare : locul I, formația de cavalgii a Casei de cultură Isaccea. ® Orchestre simfonice și de cameră: locul I, căminul cultural „Steaua“ Constanța. 9 Brigăzi artistice de agitație : locul I, Medgidia ; locul II, Negru Vodă, Babadag ; locul III, Hirșova. 9 Formații de dansuri : locul I, Negru Vodă ; locul II, Sulina, Hirșova ; locul III, Macin, Isaccea; mențiune, Cernavoda. Grupuri vocale : locul I, Hîrșova ; locul II, Medgidia ; locul III, Cernavoda ; mențiune, Macin. ® Soliști de muzică populară :■ locul I, Corcodel Aurelia (Hîrșova) ; locul II, Avereshi Aneta (Isaccea), Tudorică Octavia (Băneasa), Zaharia galia); locul III, Domnica (Manitoica Elena (Medgidia), Mariana Anton (Constanța) ; mențiune: Mocanu Cornel (Băneasa), Florescu C. (Babadag), Marin Georgeta (Băneasa). Soliști de muzică ușoară : locul I, Burtea Elena (Babadag), Tanase Vasile (Mangalia); locul II, Cojocaru Mariana (Medgidia), Tabor Abdurazac (Medgidia); locul III, Lupașcu Lavinia (Macin). Soliști instrumentiști : locul I, Stoian Vasile (clarinet, Băneasa), Cobzaru Constantin și Rotaru Grigore (duet cimpoaie, Isaccea); locul II, Parsica Mariana (xilofon, Constanța), Băloi Ion (fluier, Babadag); locul III, I. Constantin (fluier, Negru Vodă), Chenzim C. (mandolină, Macin). Formații ale sindicatelor . Brigăzi artistice de agitație : locul I. S.N.C., D.N.M. „Navrom“ Constanța ; locul II, Cimentul Medgidia, T.A.P.L. Constanța, Fabrica integrată de lină Constanța ; mențiuni: Fabrica „Dunărea“ Tulcea, Fabrica din Saligny. Ü Formații de estradă : locul I, Casa de cultură a sindicatelor Tulcea.§9 Coruri : locul I, corul sindicatelor din Constanța. ® Orchestre de mandoline : locul III, formația sindicatelor Sfatului popular Macin. © Tarafuri și orchestre populare : locul I, D.N.M. „Navrom“ Constanța. © Formații de muzică ușoară : locul I, S.N.C. , locul III, I.P.A T. © Fanfare : locul I, Casa de cultură a sindicatelor Tulcea. © Formații de dansuri : locul I, D.N.M. „Navrom“ Constanța ; locul II, Fabrica integrată de lină Constanța, Cimentul Medgidia ; locul III, I.M.U. Medgidia ; mențiune, Casa de cultură a sindicatelor Tulcea. 9 Grupuri vocale : locul I. T.C.E.H. © Soliști de muzică populară : locul I, Dumitru Ioana (I.I.D.P. Tulcea), Mocanu Georgeta (T.A.P.L. Constanța), Mareș Aurora I.P.A.T.); locul II, Săndulescu Antigona (G.A.S. Amzacea), Costea Mariana (T.A.P.L.), Badea Aneta (I.M.U. Medgidia); locul III, Elmas Ismail (Exportieren), Simion Apostol (D.N.M.), Dragulski Paraschiva ; mențiune: Huiban Constantin (Casa de cultură a sindicatelor Tulcea). ® Soliști de muzică ușoară : locul I, Doina Paraschiv (S.N.C.), Mlădinescu Viorica (S.N.C.) ■ locul II, Hristu Puiu (I.P.A.T.), Doina Nedu (S.N.C.) ; locul III, David Volubin (Cimentul Medgidia), Barbu Vasile (Cimentul Medgidia); mențiune: Ignat Gheorghe (IPAT ). Soliști instrumentiști : locul I, Magapăi Constantin (cimpoi, D.N.M. „Navrom“), Cercel Emilia (țambal, D.N.M. „Navrom“), Neguț Constantin (acordeon, T.A.P.L); locul II, Rizu P. Rizu (I.M.U.M.) ; locul III, Cliboceanu Ion (Casa de cultură Tulcea), 9 Soliști de muzică cultă : locul I, Mocanu Romeo (S.N.C.). Formații din cooperație . Orchestre de mandoline și muzicuțe : locul I, „Igiena“ Constanța. ® Brigăzi artistice de agitație: locul I, „Muncă și artă“, „Igiena“ Constanța ; locul II, „Unirea“ Tulcea ; locul III, „înfrățirea“ Medgidia. ` Formații de dansuri : locul I, „Igiena“ Constanța. ® Grupuri vocale : locul I, „Îmbrăcămintea“ Constanța. ® Soliști vocali de muzică populară : locul I, Stan Aneta („Igiena“), Voicu Ecaterina ; locul III, Duțu Fiorica („înfrățirea“ Medgidia)." Soliști vocali de muzică ușoară : locul I, Gheorghe Elena, surorile Troncea („Muncă și artă“). Case de cultură DOBROGEA NOUA nr. 5939 Tv 9,00: Ora exactă; 9,02: Gimnastica de înviorare ; 9,10: Pentru copii și tineretul școlar; 10,00: Emisiunea pentru sate; 11,20: Al IV-lea Concurs și Festival internațional „George Enescu“; 14,15: Fotbal, Rapid—Farul, transmisiune de la Stadionul Republicii, Steagul Roșu Brașov — Dinamo București, transmisiune de la Brașov; 11,15: Magazin 111; 19,30: Telejurnalul de seară ; 19,50 : Interpretul preferat ; 20,10: Teatru in studio ; 21,20: Varietăți pe... 16 mm; 21,30: „Escală obligatorie“ de Yves Jamisque; 22,00: ..( suți felinarele se aprind“; 22,30: Telejurnalul de noapte; 22,40: Telesport; 23,00: închiderea emisiunii. ÎNTREPRINDEREA MECANICĂ DE UTILAJE MEDGIDIA angajează urgent șef serviciu energetic cu respectarea condițiilor de pregătire și stagiu, conform nomenclatorului de funcțiuni pentru personalul T.A. la H.C.M. 120/1965. Pentru informații suplimentare a se adresa la telefon 313 Medgidia — serviciul personal. Cooperative agricole de producție ! Bazele de recepție CUMPĂRA orice cantitate de subproduse rezultate din condiționarea cerealelor, la prețul de : 1 leu/kg rapiță sălbatică ; 0,80 „ neghină ; 0,80 „ măzăriche de grîu. Valorifica și cantități cît mai mari de subproduse rezultate din condiționarea cerealelor I Întreprinderea de prelucrare a lemnului CONSTANȚA str. Alexandru Lăpușneanu nr. 2 EXECUTĂ IN ANUL 1968, PE BAZĂ DE COMANDĂ FERMĂ FĂRĂ REPARTIȚIE, următoarele produse : — mese, scaune cu schelet metalic și PF-L melaminat; — bănci școlare metalice reglabile și mobilier didactic ; — orice fel de mobilier pentru case de odihnă, restaurante, cantine etc.INFORMAȚII la telefon 40.64 EXPLOATAREA MINIERA ZLATNA, raionul Alba Iulia, regiunea Hunedoara ANGAJEAZĂ IMEDIAT : — MINERI; — AJUTORI MINERI; — MUNCITORI NECALIFICAȚI. Pentru nefamiliști se asigură cazare gratuită în dormitoare comune, spor de izolare și masa la cantină contra cost. De asemenea, se asigură posibilitatea calificării în școlile de calificare. Angajarea se face direct la sediul Exploatării Zlatna. IMPORTANT ORGANIZAȚIA COMERCIALA PENTRU VANZAREA AUTOTURISMELOR IN ORAȘUL CONSTANTA, CONFORM PREVEDERILOR H. C. M. NR. 1596/1967, FUNCȚIONEAZĂ ZILNIC INTRE ORELE 7-12 ȘI 17-20, IN STR. GRIVIȚEI NR. 18. > V