Élelmiszer, 1997 (5. évfolyam, 1-12. szám)

1997-11-01 / 11. szám

Stratégiai szövetségeseket keres a Kaiser Food A Kaiser Food 1997. évre terve­zett forgalma 4 milliárd forint. Szárazkolbászból piaci része­sedésük 17-20 százalék. A Landhof márkatermékgyártó­val kötött megállapodás értel­mében 1997 elejétől kizáróla­gos joggal forgalmazzák a Landhof termékeit Magyaror­szágon. - Állandó termékfejlesztésen fáradozunk - dr. Meckovsky Péter, a Kaiser Food ügyvezető igazgatója. - Legsikeresebb termékeink a Kaiser Monar­chia szalámi, Kaiser Aroma sonka, Kaiser Nyers füstölt kol­bász, Kaiser Lajtos párizsi, Kaiser Póréhagymás párizsi és Kaiser Szajnaparti falatok. A Kaiser Food 50 értékesítési munkatársa látja el az országos disztribúciót. A megrendelés­től számított 24 órán belül ki­szállítják a kívánt termékeket, s ezekkel együtt a legfontosabb információkat is. Hatékony ak­ciókat és kóstoltatásokat szer­veznek. - A magyar húspiacon kon­centrálódási folyamat figyelhe­tő meg, amely csak néhány vál­lalat számára kínál reális esélyt az életben maradásra. Hosszú távú terveink között ezért sze­repelnek stratégiai szövetsé­gek, s a tárgyalások már folya­matban vannak - mondja Mechovszky úr. A Kaiser Food azzal is igyek­szik növelni vonzerejét, hogy az élelmiszerszektorban más márkatermékeket is kínál, mint például Kellogg's reggeli­­zőpelyheket, Darbo lekváro­kat, VFI étolajokat. Fejlesd a Győri keksz A csomagolás is szerepelt a Győ­ri Keksz- és Ostyagyár idén ne­gyedik alakalommal megrende­zett kereskedelmi konferenciá­ján, amelyen dr. Seres Tibor ügy­vezető igazgató ismertette, hogy idén a cég 9 milliárd forint nettó árbevételre számít. A termelés volumene az idén meghaladja a 20 ezer tonnát, ami az előző évi­nél nyolc-tíz százalékkal több. A multinacionális anyavállalat, az United Bisquit (UB) nemrég jóváhagyta annak a több mint 1,5 milliárd forint értékű beruhá­zásnak az első fázisát, melynek révén megduplázódik a cég ka­pacitása. A cég össztermelés­ének 80 százalékát hazai piacra, míg 20 százalékát exportra for­dítja. Elsősorban Lengyelország­ba, Csehországba és Szlovákiá­ba és Oroszországba szállítanak. Az UB, amely a régióban Ma­gyarországon kívül Lengyelor­szágban is rendelkezik saját gyárral és tavaly közel 1,98 mil­liárd font nettó árbevételre tett szert, az elmúlt hat évben 5,5 milliárd forintot fordított beruhá­zásra Magyarországon. A cég bevételének hat százalékát for­dítja reklámra. Jövőre elsősorban a hagyomá­nyos győri termékeket és a McVities termékcsoportot tá­mogatják promóciókkal, reklám­­kampányokkal. Fontos informá­ció a kereskedők számára, hogy már most meg lehet rendelni a karácsonyi Balaton szeletet, a karácsonyi Mini Balaton szele­tet és a karácsonyi Pilóta kek­szet: minden csomagban aján­dék és nyereménysorsjegy is ta­lálható. Az 1997. évi LVIII. törvény 13.§-a: A dohányzás súlyosan károsítja az Ön és környezete egészségét! élelmiszer • 37

Next