Élelmiszer, 1997 (5. évfolyam, 1-12. szám)
1997-11-01 / 11. szám
Stratégiai szövetségeseket keres a Kaiser Food A Kaiser Food 1997. évre tervezett forgalma 4 milliárd forint. Szárazkolbászból piaci részesedésük 17-20 százalék. A Landhof márkatermékgyártóval kötött megállapodás értelmében 1997 elejétől kizárólagos joggal forgalmazzák a Landhof termékeit Magyarországon. - Állandó termékfejlesztésen fáradozunk - dr. Meckovsky Péter, a Kaiser Food ügyvezető igazgatója. - Legsikeresebb termékeink a Kaiser Monarchia szalámi, Kaiser Aroma sonka, Kaiser Nyers füstölt kolbász, Kaiser Lajtos párizsi, Kaiser Póréhagymás párizsi és Kaiser Szajnaparti falatok. A Kaiser Food 50 értékesítési munkatársa látja el az országos disztribúciót. A megrendeléstől számított 24 órán belül kiszállítják a kívánt termékeket, s ezekkel együtt a legfontosabb információkat is. Hatékony akciókat és kóstoltatásokat szerveznek. - A magyar húspiacon koncentrálódási folyamat figyelhető meg, amely csak néhány vállalat számára kínál reális esélyt az életben maradásra. Hosszú távú terveink között ezért szerepelnek stratégiai szövetségek, s a tárgyalások már folyamatban vannak - mondja Mechovszky úr. A Kaiser Food azzal is igyekszik növelni vonzerejét, hogy az élelmiszerszektorban más márkatermékeket is kínál, mint például Kellogg's reggelizőpelyheket, Darbo lekvárokat, VFI étolajokat. Fejlesd a Győri keksz A csomagolás is szerepelt a Győri Keksz- és Ostyagyár idén negyedik alakalommal megrendezett kereskedelmi konferenciáján, amelyen dr. Seres Tibor ügyvezető igazgató ismertette, hogy idén a cég 9 milliárd forint nettó árbevételre számít. A termelés volumene az idén meghaladja a 20 ezer tonnát, ami az előző évinél nyolc-tíz százalékkal több. A multinacionális anyavállalat, az United Bisquit (UB) nemrég jóváhagyta annak a több mint 1,5 milliárd forint értékű beruházásnak az első fázisát, melynek révén megduplázódik a cég kapacitása. A cég össztermelésének 80 százalékát hazai piacra, míg 20 százalékát exportra fordítja. Elsősorban Lengyelországba, Csehországba és Szlovákiába és Oroszországba szállítanak. Az UB, amely a régióban Magyarországon kívül Lengyelországban is rendelkezik saját gyárral és tavaly közel 1,98 milliárd font nettó árbevételre tett szert, az elmúlt hat évben 5,5 milliárd forintot fordított beruházásra Magyarországon. A cég bevételének hat százalékát fordítja reklámra. Jövőre elsősorban a hagyományos győri termékeket és a McVities termékcsoportot támogatják promóciókkal, reklámkampányokkal. Fontos információ a kereskedők számára, hogy már most meg lehet rendelni a karácsonyi Balaton szeletet, a karácsonyi Mini Balaton szeletet és a karácsonyi Pilóta kekszet: minden csomagban ajándék és nyereménysorsjegy is található. Az 1997. évi LVIII. törvény 13.§-a: A dohányzás súlyosan károsítja az Ön és környezete egészségét! élelmiszer • 37