Evenimentul Sibian, aprilie-iunie 2000 (Anul 10, nr. 1540-1552)

2000-04-04 / nr. 1540

comuna exporta elvetien nora ■Nebuniaruseasca :varilor DIRECTOR GENERAI.: MINERVA CALIN ANUL Vili, Nr. 1540,4 - 10 aprilie 2000 | 16 pagini 3.000 lei Radu Vasile nu dă volanul Pe politică Unii au în cap păsărele, alţii au stoluri... Doamna Vasu Valentina din Arpașu de Jos vrea obligatoriu pământul strămoşilor săi euna aprilie a debutat, ea în fiecare an, cu "Ziua Păcălelilor”. Prilej pentru cei nu prea mulţi cărora voioşia nu le-a fost încă total erodată de marea păcăleală a tranziţiei de a încerca diverse farse, subţiri şi nevinovate, care, de altfel, nu prea au fost în măsură să ne pună în mişcare muşchii ce ne ridică colţurile gurii...! După o sinistră jumătate de veac care, totuşi, n-a reuşit să îngenuncheze temerarul simţ al umorului românesc, deceniul de “democraţie” este pe punctul de a îngropa tradiţionala voioşie autohtonă. Imaginaţia şugubeaţă a “păcălirilor” de ocazie este în pericol de a fi evident depăşită de “inventivitatea” sinistră a "păcălicilor” de profesie. Păcălelile acestora din urmă n-au nici un dram de veselie, sunt sumbre şi nu ţin doar o zi...Ele nu pot stârni buna dispoziţie decât, eventual, unor masochişti. Campania electorală care se apropie se anunţă mai murdară şi mai agresivă decât toate cele pe care le-am suportat până acum, nivelul de trai tinde să bată toate recordurile la scufundat-viteză, şeful opoziţiei miroase din ce în ce mai pregnant a ciorbă bolşevică reîncălzită, curentul se scumpeşte, trenul se scumpeşte, benzina se scumpeşte, telefonul se scumpeşte, pedofilii răsar ca ciupercile, mafia a scos puşcoacele şi bombele în stradă ziua-n amiaza mare... Cât de uşuraţi am răsufla dacă deodată am afla că am trecut prin “Deceniul Păcălelii” şi, în consecinţă, tot ceea ce ni s-a întâmplat din ’90 încoace nu a fost decât un monumental lanţ de farse, orchestrat de nişte super-ghiduşi planetari spre a testa rezistenţa zâmbetului românesc...! ■(Marius Mitea)^Deceniul Păcălelilor...? pag. 10-11 TVR1.TVR2.! ProTV, Antena 1, Acasă. .. Prima, Tele 7 abc, Radio "Eveniment" Talon pentru un Probabil că nu mai este cazul să vă întrebăm dacă v-ar prinde bine un milion de lei, câştigaţi fără nici un efort...Tot ceea ce aveţi de făcut pentru a intra în posesia acestei sume este să completaţi talonul de mai jos şi să-l trimiteţi pe adresa redacţiei noastre. Toţi cei ce vor prezenta taloanele ce vor apărea în decurs de o lună (4 sau 5 taloane) în săptămânalul “Evenimentul sibian” vor participa la tragerea la sorţi ce se va organiza în data de 15 a fiecărei luni. Bineînţeles, mai multe taloane înseamnă mai multe şanse de câştig ! Succes ! NUME, PRENUME............ 1. seria.....nr.. 7a a/f a/c /rc/Tso/c /