Evenimentul Zilei, martie 2009 (Anul 18, nr. 5456-5485)

2009-03-14 / nr. 5468

Even&nenaH.........................................................................................................................................._ _ SPORT Dinu a ajuns la Urgență! Dinamovistul s-a prezentat slăbit la spital. Medicii l-au supus unor analize la colon. Pe Procuror îl mai supără și un început de hernie de disc Daniel Conțescu Cristian Delcea Fostul fotbalist Cornel Dinu (în vârstă de 61 de ani), angajat în prezent ca administrator-delegat la echipa Dinamo, se confruntă cu serioase probleme de sănătate. Zilele trecute, vizii slăbit și acuzând o stare generală proastă, Procurorul a mers la Spitalul de Urgență pentru un consult de rutină. După ce l-au examinat preliminar, stabilindu-i diagnosticul, doctorii au hotărât să-l interneze pe fostul international. Medicii au mai decis să inițieze investigații amănunțite la colon. Totodată, ei au constatat că pe Dinu îl supără și un început de hernie de disc. „Nu am chef de nimic“ Timp de câteva zile, despre Dinu nu s-a știut nimic la Dinamo. N-a trecut pe la birou, iar motivul absenței nu era cunoscut nici măcar de colaboratorii apropiați. Angajații clubului au aflat abia la începutul săptămânii motivul real. Oficialul „roș-albilor“ s-a simțit rău, motiv pentru care a fost internat pentru o noapte la clinica Biomedica din incinta Spitalului de Urgență Floreasca Pe Dinu, nu doar problemele mai vechi sau mai noi de sănătate l-au băgat în spital, ci și Dinamo, clubul vieții sale. Situația actuală a echipei a fost de natură să întrețină starea precară de sănătate a lui Dinu. Neînțelegerile cu antrenorul Mircea Rednic și prestațiile contestate ale „câinilor“ din acest început de retur au accentuat șubrezim. Procurorului, după cum chiar el li s-a confesat amicilor. „Nu mai am chef de nimic. Nici să scriu, nici să vin la muncă“, le-a transmis Dinu prietenilor de la Dinamo. In ultima perioadă, Dinu a fost retrogradat de la prima echipă la funcția de supraveghetor al activității de la Centrul de Copii și Juniori PACIENTUL DINU. După o noapte petrecută la Urgență, Procurorul (dreapta) a asistat joi la un meci al echipei de juniori republicani a clubului Dinamo Foto: Codrin Prisecari INTERVIU „M-am lăsat și de fumat“ Vizibil slăbit, palid la față, Cornel Dinu a asistat joi după-amiază la meciul dintre echipa de juniori a „câinilor“ și AFC Comprest, scor 2-2, însoțit de finul său, Cornel Țălnar. Procurorul a încercat totuși să-și îndeplinească noile atribuții, de coordonator al centrului de juniori. Deși până acum „suda“ țigările de foi și trabucurile, Mister a renunțat de curând la viciul fumatului. EVZ: Domnule Dinu, cum vă simțiți? Cornel Dinu: Cum mă simt?... Am stat o noapte la Urgență, pentru niște explorări... investigații. Când lumea bea 40 de pahare, eu beam Fortrans! După o vârstă încep să apară și probleme din astea. Și din cauza stresului și... mai multe. Nu sunt și eu om, nu mai am voie să fiu și eu bolnav? Am trecut de 60 de ani... Dar, stați liniștiți, că nu dau costul! Și v-au ieșit bine analizele? 3. Analizele nu ies niciodată bine! Am niște probleme care au apărut de curând. Trebuie să iau medicamentele astea (scoate din buzunarul interior al paltonului o foaie A4, pe care sunt scrise, dezordonat, câteva nume de medicamente. Urmează un oftat și o concluzie dură despre viață). Vi s-a prescris și un regim alimentar? !> Trebuie să am grijă și ce mănânc. M-am lăsat și de țigări, de două luni, fără niciun stimul, în afară de voință. în seara de 14 ianuarie, anul ăsta, am pus țigara în scrumieră și am zis: „Gata, am terminat cu tutunul!“. Mai puteți scrie în perioada aceasta? Nu. De când am terminat ultima carte, n-am mai scris nimic. Nu am acum dispoziția necesară. HOTĂRÂT. Fostul internațional le-a declarat război țigărilor de foi Foto, evz / _ 1111 de zile au trecut de când Mister a pus ultima oară țigara în gură Simptome, dureri abdominale, constipatii Medicii l-au pregătit pe Dinu pentru analize la colon, motiv pentru care s-au administrat Fortrans, o soluție care poate curăța bine zona, astfel incit aceasta să poată fi investigat, amănunțit cu endoscopul. Simptomele care îi trimit pe pacienți la doctor, în cazul problemelor la colon, sunt durerile abdominale, scaunele cu sânge, constipațiile sau diaree frecventă. Și Dinu a avut probleme de acest gen. Medicii vor afla dacă bolnavul suferă de polipi pe colon, enterocolită (inflamație a intestinului), diverticuli (adânciturile mucoasei) sau, cel mai grav, cancer de colon. (Mihaela Năftănăilă) Sport la T VR 2 : Rugby: Georgia - România Cupa Europeană a Națiunilor; Fotbal: Manchester United FC Liverpool (campionatul Anglie Tenis masculin: turneu de la Indian Wells SH Biatlon: etapa de Cupă Mondial; de la Vancouver (Ștafetă feminin MANF Cil al Ii fTI Fotbal: Werder Bremen VfB Stuttgart (campionatul Germaniei Handbal feminin: Oltchim Buducnosi Podgorica Liga Campionilor Fotbal: Inter Milano - AC Fiorentina (campionatul Italiei 1 Edina Gallovits, în turul doi NHL Edina Gallovits s-a calificat ieri în turul al doilea la turneul de la Indian Wells, dotat cu premii în valoare de 4,5 milioane de dolari Jucătoarea română de tenis a eliminat-o în prima rundă pe rusoaica Maria Kirilenko, scor 3-6,7-5,7-5. în turul următor, Gallovits o va înfrunta pe Agnes Szavay (Ungaria). Românca va fi recompensată cu suma de 11.150 de dolari și 50 de puncte în clasamentul WTA La Indian Wells mai participă Sorana Cârstea ș Victor Hănescu. Monica Niculescu a pierdut în prima rundă, în fața Annei Groenefeld, scor-3,6-0.Luminița Grigore Acesta este un titlu auditat de BRAT BRAT garantează concurența corectă în presa scrisă din România. Oana Petrofi Leader Mindshare Media Bogdan Prăjișteanu Managing Director Mediaedge: cia Octavian Popescu Managing Directe Initiative Media BR Al www.brat.ro Adrian Tuluc; General Manager Propaganda Sâmbătă, 14 martie 2009 I Evenimentul zilei I 7