Evenimentul Zilei, octombrie 2009 (Anul 18, nr. 5667-5697)

2009-10-23 / nr. 5689

1" ^zile la Evenimentul Vineri, 23 octombrie 2009 I Nr. 5689 116 pagini I 1,5 lei I 545.000 de cititori în fiecare zi ! Ziar tipărit la București și Cluj-Napoca Biden proclamă Gripa nouă ia avânt și există României riscul să devină mai agresivă 5lh SCU1U După identificarea a două cazuri de gripă A/H1N1 pentru care +* jïï nu sa gasit sursa infectării, medicii atenționează că vom avea anti răcnete mai mulți bolnavi, iar riscul să apară cazuri mai grave crește. Eveniment. 3 mim, PUTEREA POPORULUI LA CLUJ O majoritate transparentă l-a dat jos pe șeful de post Mihai Șolca Mihai.soica@evz.ro Localnicii din comuna Clujeană Iara, nemulțumiți de creșterea infracționalității din localitate, s-au adunat la căminul cultural, au votat schimbarea polițistului-șef și au obligat consiliul local să țină cont de decizia lor. Autoritățile locale s-au conformat. Au convocat rapid o ședință la care au chemat șefi ai Consiliului Județean și ai Inspectoratului de Poliție al Județului Cluj, pentru a le expune hotărârea populară. Puși în fața acestei situații, șefii IPJ Cluj l-au dus pe șeful de post în comisia de disciplină, care a decis destituirea sa. Subcomisarul Melian Nădășan se consideră victimă a unor mișculații politice. El recunoaște că lucrurile nu merg tocmai bine, dar se crede nedreptățit și contestă destituirea X. ’rc.1 Str . iVII. IV.Ï Subcomisar Melian Nădășan, fost șef de post Iara Activitatea polițiștilor din țara a crescut și am ieșit pozitiv. A crescut și numărul de furturi, dar, una peste alta, situația nu este alarmantă. LUPTA CU AUTORITĂȚILE. Subcomisarul Melian Nădășan a fost destituit la presiunea localnicilor POL ___a • * .1 Duminică »Cronic neștiute despre mondenii anilor ’80 Cum ar fi arătat o copertă a ziarului „Libertatea“ dacă ar fi apărut în anii ’80? Ce s-ar fi scris despre divele de atunci: Angela Similea, Corina Chiriac, Mirabela Dauer? „Evenimentul zilei“ vă oferă, în exclusivitate, picanterii nescrise până acum despre mondenii de altădată. LEGENDĂ. Octavian Ursulescu a cunoscut toate vedetele de altădată SCANDAL LA UNIREA URZICENI Dan Petrescu a făcut campanie pentru omul lui Bucșaru Mihai voinea Dan Petrescu, antrenorul revelației Unirea Urziceni, este învinuit de Constantin Sava, primarul orașului ialomițean, că la alegerile din 2008 l-a susținut fățiș pe Gheorghe Babagianu, candidat PDL și prieten la cataramă cu patronul Dumitru Bucșaru. „Dan Petrescu a urcat pe scenă la spectacole și a strigat «Votați Babagianii»!“, a răbufnit Sava, care îi mai acuză pe conducătorii Unirii că s-au opus ca fotbaliștii să primească titlul de cetățeni de onoare ai orașului. Sport.! PROIECT-PILOT „Big Brother" la examenul auto de la traseu Oana Crăciun 7. O cameră video montată lângă tetiera scaunului șoferului va înregistra nu doar discuțiile dintre elev și polițistulexaminator, ci și fiecare manevră pe care cei doi o fac în timpul probei practice a examenului auto. Asta se va întâmpla de astăzi, deocamdată doar în Capitală, în cadrul unui proiect prin care autoritățile speră să elimine „mafia permiselor“. Actualitate. 6 pB SpSiil în acest număr: > „Vagabondul milionar“, filmul care are în palmares opt Premii Oscar, este difuzat duminică seara, de HBO. » Agitația politică din ultima vreme o ține pe Ruxandra Gheorghe, prezentatoarea emisiunilor „Paros“ și „Top Cultura“ la TVR Cultural, zi-lumină la Palatul Parlamentului. Nu le dă sprijt de gramatică politicienilor, ci își face profesia de reporter TVR acreditat la Senatul De duminică, trecem la ora de iarnă România schimbă ora mâine-noapte. Ora 4.00 devine ora 3.00, iar ziua de duminică, 25 octombrie, va fi cea mai lungă, având 25 de ore. Trecerea la ora de iarnă nu va modifica mersul trenurilor în vigoare până la acea dată.Oana Botezatul Actualitate. 6 Războiul cu retailerii, fără efect la raft Deși s-a dat legea comerțului alimentelor, aceasta nu va avea niciun efect asupra costului la raft, spun retailerii; în schimb, producătorii cred că prețurile vor scădea cu 10%-15%. (Paul Barbu) Economie.10 Șeful Curții Supreme, la mâna lui Băsescu Președintele Traian Băsescu are ultimul cuvânt în numirea judecătoarei Lidia Bărbulescu la conducerea Curții Supreme, funcție în care a fost aleasă ieri de membrii Consiliului Superior al Magistraturii. Șeful statului a criticat-o în dese rânduri pe Bărbulescu. (Andreea vădan) Actualitate. 6 Fetiță în comă de la o apendicită O fetiță de 9 ani este în comă la Spitalul Județean Constanța, după ce duminică a fost operată de apendicită. Familia Axinte susține că fiica lor nu avea probleme de sănătate și că medicii nu le-au spus din ce cauză a intrat în comă. (Feri Predescu) maimenaj Urmărește-ne în fiecare zi, de luni pana vineri Evenimentele zilei Mürcea Marian si min -viind otancu, nonau I 1ani I - Ah ? it ! X Vodă și boierii MIrCEA CĂRTĂRESCU: „Câtă vreme acest partid manevrat și azi de același Ion Iliescu continuă să fie o caracatiță roșie, noi nu vom fi cu adevărat o țară europeană, ci, în continuare, o satrapie. O țară în care vodă se luptă cu boierii, ca-n epoca medievală“. COML4 Evenimentul contact Tel: 021-202.20.00 Fax: 021-202.20.01