Evenimentul Zilei, martie 2010 (Anul 19, nr. 5809-5835)

2010-03-26 / nr. 5831

imim .oo www.evz.ro Jg9| Ediția națională a zilei ■ Evenimentul Vineri, 26 martie 2010 1 Nr. 58311 32 de pagini 11,2 lei I 524.000 de cititori în fierari i ziar tipărit la București și Cluj-Napoca și Bi illiu . Copiii de la e Polițiștii lui Voicu rămân pe funcții centrul „Gavroche“ au nit o casă nouă Eveniment, în timp ce senatorul Cătălin Voicu așteaptă să fie „săltat“ de procurori, polițiștii care ar fi făcut parte din „rețeaua“ sa, printre care și Mihai Călinescu nu pot fi schimbați din funcții. Eveniment. 4-5 -«V CĂTĂLIN VOICU DIN RĂU ÎN MAI RĂU Noile victime ale forfetarului Ana Bâtcă ana,barca@evz.ro Taximetiștii, hotelurile, pensiunile, saloanele de înfrumusețare și restaurantele se numără printre viitorii plătitori ai noului bir pregătit de Finanțe. Prin modificarea Codului Fiscal, guvernul Boc vrea să elimine impozitul minim și să restrângă birul doar pentru 28 de domenii de activitate. Insă, potrivit variantei de lucru, în majoritatea cazurilor, forfetarul va fi chiar și de două ori mai mare decât impozitul minim introdus anul trecut. Cei mai vexați se declară hotelierii de pe litoral, care vor o mențiune specială pentru funcționarea pe termen limitat. Taximetriștii văd în noul impozit bomboana de pe colivă. Anghel Ilie, managerul companiei Cris Taxi din București, spune că „asta îi mai lipsea activității de taximetrie“ și că următorul pas va fi desființarea. „Piața de taximetrie a scăzut cu 50%, asigurările s-au scumpit cu 50%, prețul combustibilului crește de la o zi la alta și nu avem clienți“ enumera el dificultățile cu care se confruntă firmele din domeniu. Cel mai probabil, noul impozit va fi introdus în a doua parte a acestui an Eveniment. 10-11 . In majoritatea cazurilor, noul bir va fi chiar și de două ori mai mare decât impozitul minim introdus anul trecut Top știmi Trecem la ora de vară Sambata noapte, ceasurile vor f date cu o oră înainte si vom dormi mai puțin. Astfel, ora 3.00 va deveni ora 4.00, așa cum se întâmplă an de an în ultima sâmbătă din martie. în aceeași seară, luminile se vor stinge o oră în peste 100 de țări, printre care și România. (Antoaneta Etves) Eveniment,: 300 de joburi la UE, scoase la concurs Instituțiile europene pun la bătaie 300 de posturi pentru cei care au o diplomă în administrație publică, drept, IT. Salariul de bază pornește de la 4.190 de euro, da poate ajunge și la 17.000 de euro pe lună. (Mirabela Anghel] Joburi.lt „Capriciile“ lui Goya ajung la București Cele 80 ---------------------------de gravuri din seria „Capriciilor“ Francisco de Goya, printre care și celebra lucrare „Somnul rațiunii naște monștri“, sunt expuse, de ieri, la Muzeul Național de Artă al României. Lucrările sunt aduse pentru prima dată în România. (Florentina Ciuverca) Cultură. 24 lui OPINII. Mircea Marar Scandalul Voicu nu ne salveaza economia Pagina 12 evz.ro Vizitează noul portal de știri evz.ro ÂRGU MUREȘ