Evenimentul Zilei, iulie 2011 (Anul 20, nr. 6223-6248)

2011-07-23 / nr. 6242

LIGA I etapa 1 1ER Rapid FC Vaslui Marcatori: Deac (9), Surdu (33) și Horea (87) 87 Dinamo ■CM Târgu Mureș Partida s-a disputat după închiderea ediției SMioveni Partida s-a disputat după închiderea ediției ASTĂZI voința biDii Steaua Ora 17.00, Digi Sport Arbitri: C. Balaj - O. Șovre I. Popa MANNE Ceahav Pandurii Ora 18.30, Digi Sport; Brigada de arbitri va fi anunțată astăzi CFR Cluj Astra Ora 21.30, Digi Sport; Brigada de arbitri va fi anunțată astăzi LMI FC Brașov iar Metan Ora 18.30, Digi Sport; Brigade de arbitri va fi anunțată mâine. Concordia Sportul Stud Ora 19.00, Dolce Sport. Brigada de arbitri va fi anunțată mâine. Petrolul Oțelul Ora 21.30, Digi Sport. Brigada de arbitri va fi anunțată mâine. Etapa viitoare (joi, 28 iulie - marți, 2 august) Sportul Studențesc - Ceahlău FCM Târgu Mureș - CFR Cluj „U"Cluj -Rapid FC Vaslui - Petrolul Astra - Voința Sibiu Steaua - CS Mioveni Gaz Metan - Dinamo Pandurii - FC Brașov Oțelul - Concordia IPOCRIT George Copos: „Nu ne propunem titlul“ George Copos, patronul echipei Rapid, era fericit la finalul partidei. Omul de afaceri a declarat că echipa sa nu își propune să câștige titlul în acest sezon. „Sincer nu mă așteptam să câștigăm atât de clar. Vasluiul e o echipă foarte bună, dar noi am jucat excelent. Nu ne-am propus titlul în acest sezon, ne-am propus să jucăm foarte bine“, a declarat Copos. Patronul a vorbit și despre problema stadionului din Giulești. „Aștept să fim chemați la negocieri, să discutăm de această problemă și să revenim în Giulești. Mă doare sufletul că nu jucăm acolo“. La meciul de ieri, în jurul stadionului din Regie s-au strâns mai mulți fani rapidiștii care și-au încurajat favoriții. De asemenea, balcoanele căminului din apropiere, au fost luate cu asalt de rapidiști OSPORT ..... Rapidul a măturat pe jos cu Vasluiul 11 WJ . Giuleștenii au făcut senzație la debutul noului campionat, umilindu-i pe moldovenii lui Adrian Porumboiu cu un scor concludent ,3-0 Mugur Băileșteanu mugur.bailesteanu0 evz.rc Rapid a început în forță campionatul, umilind-o aseară, în „Regie“, pe FC Vaslui, cu scorul de 3 - 0. Răzvan Lucescu și- a început al doilea mandat la Rapid cu o victorie foarte concludentă în fața uneia dintre principalele contracandidate la titlu Nou-veniții s-au acomodat perfect în Giulești. Ciprian Deac, jucătorul întors în Liga I după un an pierdut degeaba la Schalke 04, a marcat primul gol al noului sezon, în minutul 9. Ex-stelistul Romeo Surdu, un alt favorit al lui Lucescu junior, a majorat diferența, în minutul 33. Ovidiu Herea, golgheterul giuleștenilor în ediția precedentă, a închis tabela, în minutul 87, cu o „scăriță“ peste portarul vasluian. Meciul s-a jucat fără spectatori, deoarece rapidiștii au fost suspendați pentru incidentele de la ultimul joc din sezonul precedent, cu FC Brașov, când o fată a fost arsă pe față de o torță aruncată din tribună „Nica, ai început iar să furi?“ Vasluiul n-a contat în joc decât prin șuturile periculoase ale lui Adanlton. în minutul 12, Gabriel Cânu a marcat, dar golul a fost anulat pentru ofsaid. Adrian Porumboiu, patronul „galben-verzilor“ și antrenorul Viorel Hizo l- au luat la rost pe „asistentul“ Cristi Nica, acuzându-l că a greșit „A fost ofsaid cât o palmă de țăran“ a strigat George Copos. Argumentul nu i-a calmat pe moldoveni. „Cum poți să dai ofsaid, când rapidiștii își deviază singuri mingea în poartă ? “ a răcnit „ Dulăul“ Viorel Hizo. Adrian Porumboiu nu s-a lăsat mai prejos. „Nica, pune-ți, măi, ochelari! Ai început iar să furi? Nu ți-e rușine, că ești și tu arbitru FIFA? Aruncă ecusonu’ ăla, că nu meriți să-1 porți! Lasă-te!“, a țipat încontinuu colericul Porumboiu. Copos a intervenit din nou: „Domnu’ Porumboiu, nu mai pune presiune pe arbitri!Lasă-i în pace să-și facă treaba“. Viorel Hizo a continuat să vocifereze tot meciul: „Ne lăsați, mă, să jucăm, sau plecăm acasă?“. Adrian Porumboiu a continuat scandalul și după golul doi al Rapidului, dar l-a luat la rost tot pe asistentul ploieștean: „Nica, să te pună și pe tine pe tabelă! Nu ți-e rușine, bă băiatule ? “ Twente a avut doi „spioni“ la meci George Copos a fost în vervă deosebită la partida din „Regie“. Patronul giuleștenilor a cântat cu patos imnul Rapidului înainte de meci, iar după golurile marcate de echipa sa a dansat din buric, după moda lansată de Cristi Borcea. „Cofetarul“ a intervenit și când antrenorul Lucescu a sărit la gâtul arbitrilor: „Gata,Răzvan, fii calm! “ La partida de aseară au asistat și doi „spioni“ de la Twente Enschede, adversara Vasluiului din turul trei preliminar al Ligii Campionilor. Vai marcator: Romeo Surdu (dreapta) a avut un debut de vis la Rapid 6 jucători noi a folosit Răzvan Lucescu în primul meci al sezonului. Doi dintre ei, Deac și Surdu, au marcat Deac (9),Surdu (33) Herea(87) RAPID FC VASLUI D.Coman 6 : Cerniauskas 5 R. Duarte 6 : Milanov 3 M. Antonio 7 : Papp 5 Burcă 5 : Cânu A Bozovici 6 . Bălace 5 1. Apostol 6 • (82, Buhăescu) (77, Grigorie) :R.Costin 5 Alexa 6 : Pavlovici 4 Herea 7 (51, Milisavljevici 5) Deac 7 : Adanton 5 Cassio 6 • Wesley 5 (88, F.Teixeira) în Sânmărtean 5 Surdu 7 1Y. Bello 4 (62, M. Roman 6) : (82,Temwanjera) Răzvan Luces Arbitri: C. Hațegar Elimina Viorel Hizoiu 6 - Cr. Nica 6, A. Onița 6; I. Milanov (67) Stadion: „Sportul Studențesc"; spectatori: u Sâmbătă, 23 iulie 20111 Evenimentul zilei I 23