Evenimentul Zilei, iunie 2014 (Anul 23, nr. 7118-7142)

2014-06-28 / nr. 7141

Fl I Tenis I 23 Evenimentul zilei, sâmbătă, 28 iunie 2014 Halep s-a chinuit, dar merge mai departe . Cea mai bună jucătoare de tenis din România a reușit, ieri, să se califice în turul al treilea al turneului de Mare Șlem de la Wimbledon, după ce a trecut de Lesia Jurenko, scor 6-3,4-6,6-4 Andrei călin andrei.calin-evz.ro Simona Halep a întâlnit - o, ieri, pe ucraineanca Lesia Țurenko, iar partida s-a disputat cu o zi întârziere. Joi seară, peste arenele de la Wimbledon a căzut o ploaie tradițional-londoneză, iar jocurile au fost amânate A câștigat și a pierdut patru gameuri la rând Cea mai importantă sportivă din România, în acest moment, Halep nu părea să aibă un meci foarte greu, în turul secund al turneului de Mare Șlem, contra unei jucătoare clasate pe locul 170 în ierarhia WTA, și pe care o învinsese în precedentele trei întâlniri. Pronosticurile au fost confirmate în primul set, pe care dobrogeancă și l-a adjudecat cu 6-3. Țurenko a condus cu scorul de 3-2 la gameuri, dar Simona a revenit în stilul propriu și le - a câștigat pe următoarele patru. Insă, în ac anare elvețianca Belinda Beneid, viitoarea adversară a Simonei Halep tul al doilea, situația s-a schimbat, atunci când nimeni nu anticipa. Românca a zburdat pe iarbă, a condus cu 3-0, însă a cedat următoarele patru gameuri și a pierdut setul cu scorul de 4-6. A ajuns în premieră în turul al treilea Sportiva „tricoloră“ nu s-a pierdut nici de această dată cu firea, iar în setul decisiv a reușit să profite de slăbiciunile din ce în ce mai evidente ale adversarei. A condus din nou cu 3-0, iar de data asta nu a mai ratat decisiv. Halep a ajuns la 5-2, moment în care, e drept, a irosit două mingi cu ajutorul cărora ar fi închis disputa, dar la final s-a impus cu scorul de 6-4; în total, confruntarea a durat o oră și 49 de minute. Cea de 71.000 de lire sterline și 130 de puncte WTA Astfel, finalista din acest an de la turneul de Mare Șlem de la Roland Garros și-a îmbunătățit cea mai bună performanță obținută pe iarba londoneză. Pentru prima dată, Simona a reușit să se califice în turul al treilea de la Wimbledon. „Am avut un meci greu, dar mă bucur că am reușit calificarea. Asta e important”, a spus Halep. Pentru acest succes ea va fi răsplătită de organizatori cu un cec în valoare de 71.000 de lire sterline. In plus, românca și-a adjudecat și 130 de puncte WTA. In această după-amiază, ea o va înfrunta pe elvețianca Belinda Bencici, cea care în faza anterioară a eliminat-o pe americanca Victoria Duval, în două seturi, scor 6-4, 7-5. Belinda ocupă locul 71 în clasamentul WTA și are doar 17 ani! . Chiar dacă s-a poticnit uneori, Halep merge în turul următor FOTO: SHUTTERSTOCK □ Fără sutiene, din cauza codului vestimentar 0 regulă bizară a stârnit scandal în aceste zile la turneul de Mare Șlem de la Wimbledon. Mai mulți sportivi au fost somați de organizatorii turneului să-și schimbe lenjeria intimă, deoarece aceasta nu era de culoare albă. Așa s-a ajuns în situația ca unele sportive să fie nevoite să intre pe teren fără sutien. Pat Cash, fost jucător de tenis, a criticat codul vestimentar exagerat. „Totul a devenit ridicol. Unor jucătoare li s-a spus să își schimbe sutienele pentru că acestea erau puțin colorate. Unui tenisman i s-a transmis să-și schimbe chiloții de culoare albastră, deoarece atunci când transpira se vedeau prin pantaloni”, a spus australianul Andrei Călin andrei.calin.evz.ro A primit încurajări de la Nadia Comăneci S-ar uita toată ziua la Fetterer înaintea confruntării de ieri. Simona Halep a avut parte de o surpriză plăcută. Finalista de la Roland Garros a fost vizitată la Londra de Nadia Comăneci, cea mai mare gimnastă din istorie. Cele două nume grele din sportul românesc s-au întreținut minute bune, iar „Zeița de la Montreal” a încurajat-o pe Halep și i-a urat să ajungă cât mai departe la turneul de la Wimbledon. „îmi place să mănânc ciocolată” Altfel, Simona a acordat un interviu inedit pentru siteul oficial al WTA, întrebată care este melodia pe care ar asculta-o atunci când se trezește, românca a spus că îi place hit-ul „M-am îndrăgostit lulea“, a lui Marcel Pavel. In ceea ce privește preferințele culinare de la micul dejun, dar și cele vestimentare, din cadrul turneului de la Wimbledon, sportiva „tricoloră“ a fost tranșantă: „întotdeauna încep micul dejun cu clătite, apoi șuncă și brânză și un croissant cu ciocolată, pentru că îmi place să mănânc ciocolată. M-aș îmbrăca în alb, pentru că aici e o tradiție și albul este o culoare frumoasă. Aș purta niște jeanși albi, un tricou alb cu ceva roz pe el și pantofi roz.“ în acest an, Simona Halep a realizat performanța carierei: disputarea finalei de la Roland Garros Simona a mai răspuns că îi place să conducă un Range Rover, pentru că „este mare și așa mă simt ----------------- în siguranță“, iar în ceea ce privește aspectul profesional, ar fi încântată să-l vadă la lucru pe elvețianul Roger Federer, considerat a fi cel mai important jucător de tenis din istorie. „Mi-ar plăcea să-l urmăresc pe Federer, îmi place stilul lui și am multe de învățat de la el. Aș sta pe terenul central și m-aș uita la el. Aș vrea să-l văd evoluând împotriva lui Rafa Nadal și mi-ai plăcea să și învingă“ IBEofîiî»Jir-1 !p '» TiT4‘i1 ț~y! Avf- fjJȚpî