Evenimentul Zilei, mai 2016 (Anul 25, nr. 7709-7733)

2016-05-26 / nr. 7729

„Il Luce” și-a luat adio de la Șahtior Mircea Lucescu (70 de ani) a revenit, ieri, în Ucraina pentru a se depărți oficial de Șahtior. Românul, proaspătul antrenor al rușilor de la Zenit, a fost așteptat de miliardarul Rinat Ahmetov, patronul formației din Donețk, iar acesta din urmă i-a oferit în dar, în semn de recunoștință, un tricou al lui Șahtior inscripționat cu numărul 573, ceea ce simbolizează numărul de meciuri ale trupei ucrainene cu „Il Luce” pe banca tehnică. „Mister (n.r. Lucescu) este o persoană extrem de ambițioasă. Știu că inima lui va rămâne mereu alături de Șahtior, dar acum el are nevoie de o nouă provocare”, a declarat Ahmetov (Alexandru Toader) SpORT LA TV 11.45-Eurosport-TENIS Turneul de la Roland Garros 15.45-Eurosport-CICLISM Turul Italiei 18.30-Digi Sport 1 - FOTBAL CSMS Iasi - FC Botosani 20.30-Digi Sport 1-FOTBAL CFR Cluj - CS „U” Craiova Talon de abonament Date personale Numele:____ Numele firmei: Abonează-te la Evenimentul zilei! Cod fiscal* Prenumele *se completează numai dacă abonamentul a fost plătit de firmă Adresa la care doresc să primesc abonamentul este: Numele firmei*’ Strada Localitatea Telefon Județul/Sectorul Fmail *se completează dacă doriți să primiți abonamentul la serviciul Codul Poștal et Beneficiezi de: Informații în timp real Știri și reportaje de actualitate Livrarea gratuită a ziarului la tine acasă Evenimentul zilei Variante de abonare Evenimentul zilei noi □ 1 lună be tei 30 lei 3 luniiolei 90 lei 6 luni 3 £>44ei 180 lei □ 12 luni 603 lei 360 lei 31 M-am abonat prin: □ Editura Evenimentul și Capital □ Poștă □ Firmă particulară Număr de operator 17695 Abonamentele plătite pănă la data de 20 a luniin curs, vor fi distribuite începând cu data de 1 a lunii următoare. Prețurile includ TVA și taxe de expediție *** De statutul de abonat Fidel al EVZ vor beneficia doar persoanele care au avut abonament la EVZ în ultimele 12 luni și au fost abonați direcți ai Editurii. Modalități de abonare Pentru a te abona intră pe http://www.evz.ro/abonamente.html și comandă online abonamentul dorit. p 4r Plătește în contul R061INGB 0001008210668910 la ING Bank - suc. București, deschis pe S.C. Editura Evenimentul și Capital SRL, CIF: R026434909. Completează talonul, bifează tipul de abonament ales și expediază-l împreună cu copia documentului de plată, la adresa Bd. Mărăști nr. 65-67, incinta ROMEXPO, Pavilion 64, sector 1, București Documentul și talonul de abonare mai pot fi trimise și pe e-mail la adresa abonamentei evz.ro sau prin fax la 031.814.96.44 Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la fel.: 021.527.11.14 sau 021.527.11.15 sau pe abonamente@evz.ro. Evenimentul zilei, joi, 26 mai 2016 Tenis Sport I 23 Halep, succes umbrit de nervi pe zgura pariziană Romança s-a calificat, ieri, pentru a doua oară în carieră, în turul trei de la Roland Garros, la capătul unui meci nu tocmai strălucit Alexandru Toader toader.AlexandruOerae ro Simona Halep, locul 6 WTA, a reușit, ieri, să acceadă în turul trei al French Open, performanță reușită și în 2014, atunci când a bifat ultimul act la Grand Slam-ului de la Paris. Românca a murit serios pentru a continua în această ediție la Roland Garros. Meciul disputat, ieri, în turul al doilea, cu Zarina Diyas (Kazakhstan, 90 WTA) i-a adus româncei prima reacție nervoasă de la debut. Din cauza greșelilor repetate, Halep s-a văzut condusă în primul set cu scorul de 1-4, însă, miraculos, constănțeanca și-a echilibrat evoluția și a învins-o în final pe Diyas, în minimum de seturi, scor 7-6 (5), 6-2. „Am pierdut câteva game-uri la rând, am fost emoționată, nervoasă. Am revenit, am reușit să țin mingea în teren, să lupt pentru fiecare punct și a fost bun. Mi-am regăsit ritmul în setul secund, am fost mai agresivă. Sunt fericită că am putut să câștig. Am evoluat pe un teren mult mai mare și mi-a fost greu să-mi iau repere”, a declarat Halep, după meciul de ieri. Mai departe, Simona o va întâlni pe sportiva japoneză Naomi Osaka (101 WTA), cea care a trecut surprinzător de Miriana Luciei-Baroni, în două seturi, 6-3, 6-3. Mergea, victorie la debut Perechea alcătuită din românul Florin Mergea și indianul Rohan Bopanna s-a calificat, ieri, în turul al doilea al probei de dublu de la Roland Garros, în urma victoriei obținute cu scorul de 6-2, 6-2, în fața cuplului francez Stephane Robert/Alexandre Sidorenko. □ Simona Halep își continuă ascensiunea, în cel de-al doilea Grand Slam al sezonului # 4 FOTO. SHUTTERSTOCK mii de euro a primit Simona Halep pentru calificarea *“ turul trei