Ez a divat, 1988 (41. évfolyam, 1-12. szám)

1988-11-01 / 11. szám

26 EZ A DIVAT VILLANÁSOK • EZ A DIVAT VILLANÁSOK Bemutató kereskedőknek A Kisiparosok Országos Szö­vetsége minden évben meg­rendezi immár hagyományos­sá vált divattermék-bemuta­tóját. Ám ezúttal a Hotel Du­na Intercontinentalban tartott bemutató eltért az eddigiek­től. Nos, nem látványban - a magánkisiparosok most is na­gyon szép, divatos, minden igényt kielégítő kollekciót vo­nultattak fel -, a bemutató célja volt más. Ahogy Nagy Lászlóné, a KI­­OSZ Marketing Osztályának csoportvezetője, a rendez­vény egyik szervezője el­mondta, az 1988-89. évi téli­tavaszi termékajánlat a keres­kedőknek szólt. A bemutató nem a szakmai továbbkép­zést szolgálta, inkább börze­­jellegű volt, célja a kisiparo­sok, gazdasági közösségek és a kereskedők összehozása, ami a gazdaságszervező munka része. A KIOSZ mene­dzseli az iparosokat, vagyis: az eladóknak segít eladni, a felvásárlóknak bőségesebb választékot kínál, így végső soron a lakosság igényeit elé­gíti ki. Szép számú érdeklődő kísér­te figyelemmel a bemutatót, ahol a mindennapok egyszerű és olcsó ruhadarabjait épp­úgy megtaláltuk, mint az ele­gáns ruhákat, az alkalmi és estélyi öltözeteket, sőt léleg­zetelállítóan szép, exkluzív bundákat is láttunk. A kisipa­rosok és kereskedők találko­zása a vevők érdekeit is szol­gálja, mert bővül a választék, szélesebb lesz az áruskála. Érdekütközés nincs, mindenki jól jár. F. M. FOTÓ: NOVOTTA FERENC

Next