Făclia, iulie-septembrie 1970 (Anul 24, nr. 7353-7430)

1970-09-18 / 7420. szám

PAGINA 2 FĂCLIA „TOAMNA MUZICALĂ CLUJEANĂ” - ăstă-seară, la orele 20, în sala mare a Casei universitarilor, corul de cameră al Conservatorului „G. Dima“, dirijat de prof. univ. Dorin Pop, va prezenta pe scena festivalului „Toamna muzicală clujeană“, coruri de: Palestrina, Aichinger, Vecchi, Lasso, Bennet, Gastoldi, Scandelli, M. Jora, P. Constantinescu, S. Toduță, T. Jarda. Sub bagheta lui Emil Simon, cu concursul solistului Jean Pierre Rampus, în aceeași sală, Orchestra Simfonică a Filarmonicii din Cluj prezintă sîmbătă seara, tot la orele 20: Motive maramureșene de C. D. Georgescu, Concert pentru flaut op. 10 de Vivaldi și Petrușka de Strawinski. Alla Osipenko in baletul „Floarea de piatră“ In cadrul Festivalului „Toamna muzicală clujeană“, miercuri seara a avut loc, la Casa universitarilor, concertul simfonic al Filarmonicii clujene sub conducerea dirijorului Erich Bergel, solist — violonistul Yvry Gitlis (Israel). cronica măruntă . Nu o dată am primit la redacție rînduri frumoase despre medici. Recent, mai mulți cetățeni ne-au informat despre atitudinea deosebită a medicului pediatru de la circumscripția nr. 5, Lucia Matei. O grijă deosebită pentru micii pacienți, solicitudine, dăruire. Suntem bucuroși să putem consemna că o profesiune nobilă este slujită de oameni nobili. 0 Filiala din Cluj a A.C.R. anunță că, începînd cu 15 septembrie, se vor executa din nou reparații tehnice la domiciliul membrilor asociației. D In microraionul nr. III Gheorgheni, de la 1 august nu mai este apă caldă, iar în unele blocuri, nici rece. Locatarii care suportă „pe proprie piele“ o asemenea restricție nu cunosc nici cauza acesteia, nici timpul cit va dura. Cu cîtva timp în urmă, semnalam că la începutul străzii Pata se află un mic părculeț. Aspectul acestuia are mult de suferit din pricina hîrtiilor care-l „împodobesc“. E atît de greu să se monteze un coș pentru gunoi? Ii rugăm călduros pe tovarășii în cauză să ne răspundă. 0 După cum ne informează Vasile Barz și alți locuitori ai satului Săliștea Nouă, comuna Baciu, circulația pe linia nr. 14 a fost întreruptă din cauza unui pod stricat. Prin muncă patriotică, cetățenii din Săliște și Coruș s-au refăcut. După reluarea circulației, orarul autobuzelor s-a schimbat. Mașinile ajung în Cluj la 7:20, iar seara ultima mașină pleacă la 21:45, deși cei din schimbul II își termină munca la ora 22. Pe de altă parte, nu se asigură numărul de locuri solicitate. Nu înțelegem o asemenea atitudine a I.O.T.C. Sperăm să primim explicații. RECHIZITELE ȘCOLARE -o problemă de nerezolvat? Ca în fiecare început de toamnă, librăriile cunosc o aglomerație intensă, fără de care nici nu le-ar sta bine, parcă. Explicația acestei aglomerații este lesne de înțeles, a început doar un nou an școlar și mii de elevi trebuie să se aprovizioneze cu cele necesare pentru ca activitatea lor școlară să se desfășoare, încă din primele zile, în cele mai bune condiții. Acum, însă, după două zile de la deschiderea festivă, aglomerația din librării are o cu totul altă explicație: cei care n-au reușit să-și procure în întregime rechizitele — și sînt foarte mulți! — populează librăriile în fața că, în sfîrșit, le vor Speranțe deșarte ! Consid o asemenea stare ca absolut nefirească și avînd în vedere o sumedenie de reclamații ale unor părinți și elevi, am descris în principalele librării ale orașului, să vedem ce anume lipsește și, mai ales, de ce. Primul popas l-am făcut la librăria „George Coșbuc“, într-un moment în care aglomerația era incredibilă. Am reușit, cu mare greutate, să intrăm într-un birou pentru a discuta cu o vînzătoare despre numeroasele solicitări cărora, din păcate mi se putea răspunde decît printr-un exasperant nu ! Și nu știm nici noi daca mai are vreun sens să vă înșirăm lista întreagă a rechizitelor inexistente în aceasta librărie — și în altele, după cum ne vom convinge ceva mai tîrziu, dar vom aminti cîteva, totuși, și asta pentru a vă forma o imagine reală despre greutățile, pe care le întîmpină elevii și profesorii, deopotrivă, în buna desfășurare a procesului de învățământ. Culmea ironiei este că cele mai mari neplăceri trebuie să le suporte cei care în acest an au intrat pentru prima dată pe porțile școlii, elevii din clasa I. Dar iată doar cîteva din rechizitele deficitare: ghiozdane din piele cu 61 de lei („cele mai bune și cele mai căutate“ — ne mărturisește vînzătoarea; s-au primit, încă din vară, doar 200 de bucăți, o cantitate absolut neglijabilă!), penare cu numărătoare pentru elevii clasei I, bețișoare (!?), hîrtie clasată (tot pentru clasa I), diferite liniare din plastic, echere, coperte pentru cărți, caiete și carnete de elev, caiete pentru biologie, caiete cu pătrățele și linii de 200 și, respectiv, 100 de file, serviete la prețuri mai acceptabile etc. etc. Precizăm că aceste articole au existat în librării încă din vară, însă în cantități insuficiente. Am crezut, la început, avînd în vedere lipsa din această librărie a atîtor articole, că le vom găsi în altele, mai puțin solicitate, avînd în vedere plasarea lor periferică. Ne-am înșelat. Am intrat și în acestea cu lista în mină și răspunsul primit, cu foarte puține excepții, a fost invariabil, nu ! Am considerat, apoi, că aceste produse nu pot și nu trebuie să fie considerate ca deficitare, că vina ar putea fi a șefilor de unități care nu fac din timp comenzi în funcție de solicitări. Prezumpția noastră n-a stat, însă, în picioare, pentru că fiecare șef de unitate ne-a pus în față o copie după comanda făcută și în care erau incluse și rechizitele în cauză. Să nu le fi onorat șefii de depozite din motive de comoditate? Era ultima explicație posibilă a acestei stări neplăcute. La telefonul 2-34-10, ne răspunde tovarășul Șuteu, șef de sector la I.C.S. Metalo-chimice, încercăm, inutil, să-i spunem despre ce-i vorba, pentru că dînsul știe mai dinainte și mai bine decît noi cum se prezintă lucrurile. Și ne spune că singurul furnizor din țară, „Tehnolema“ din Timișoara, este în restanță cu trimiterea acestor rechizite, pe motiv că nu poate face față numeroaselor solicitări din întreaga țară. Chestiunea aceasta nu intră în competența noastră, de aceea nici nu ne interesează dacă „Tehnolema“ Timișoara își onorează sau nu obligațiile. Ceea ce vrem să știm, însă, avînd în vedere că această situație se repetă de ani de zile și, probabil, se va repeta încă, este dacă nu se poate rezolva pe plan local. Tovarășul Șuteu îmi spunea că s-a discutat odată cu Industria locală, dar că aceasta nu se poate angaja într-o asemenea treabă din diverse motive, la prima vedere obiective, în ce ne privește, nu dispunem de soluții concrete. Considerăm, însă, că organele locale vor studia cu răbdare această problemă și că îi vor găsi o rezolvare fericită, pentru că, la anul, neplăcerile de acest fel să nu se repete, dar mai ales pentru ca elevii să se poată achita cu succes de singura lor mare sarcina: învățătura. Traian BARA „lacul știucilor” de la Săcălaia întîi, doar un nume cu rezonanțe pescărești, situat pe harta undeva la sud de Gherla, dar nu departe. Numai 8 kilometri de hirtoape și praf, în lungul văii Sicului, printre dealuri aproape golașe, cu nălucirea mănăstirii de la Nicula, pentru o clipă, undeva sus, pe stînga. Apoi, după o cotitură și alte hirtoape și praf răsare lacul încropit dintr-o limbă de stufuri, tot mai lată, pînă ce pe mijloc, oglinda apei se azvîrle în ceruri sfîșiind stuful galben. Lacul umple astfel valea și ți se scurge în amîndoi ochii deodată, fără să se clintească. Apă: 22_ hectare, stuf, abia vreo 5, înșiruite ca o cunună jur-împrejur. Hectarele de cer sus și jos, nu se mai masori... Consfințirea „Lacului știixcilor“ ca monument al naturii în anul 1966, a fost necesară pentru mai multe motive: este cel mai adinc lac natural cu apă dulce din Transilvania (peste 15 m) și singurul care s-a păstrat sub aspectul stepic, original, nealterat pînă în ziua de astăzi; este puțin studiat in ceea ce privește fauna de adîncime, unde izolarea biogeografică ar fi putut da naștere la numeroase forme endemice, unice. Pe lingă toate acestea, bogăția în pește de specii variate și situarea lui în calea migrației băltărețelor, servind astfel ca loc de popas, ca și rolul său în cuibăritul multora dintre păsările ca MONUMENTE ALE NATURII ce trec spre nord, s-au adăugat mărind valoarea „Lacului știucilor“ ca monument prețios al naturii Cîmpiei Transilvaniei. Nu trebuie însă să uităm că posibilitatea de a ocroti lacul de la Săcălaia, existența sa contemporană, se datorește unui singur fapt: adîncimea sa mare, sub nivelul Someșului, l-a făcut imposibil de drenat, ca și de a fi exploatat piscicol. Faptul că pescarii clujeni și gherleni (și cîți alții, veniți din alte părți!) se întîlnesc , iarnăvară, numeroși, pe malurile lacului, fără ca pasiunea lor să prejudicieze cu nimica țelurilor ocrotirii naturii, este una din dovezile grăitoare că nu există contradicții de nerezolvat între ocrotire și o anumită exploatare, natural adecvată și bine condusă. Motiv pentru care, Subcomisia pentru ocrotirea monumentelor naturii din Cluj, încă din 1964 a predat locul în paza și custodia Asociației vânătorilor și pescarilor sportivi din Cluj. Pe lacul de la Săcălaia se mișcă plauri miniaturali, sub vîntul molcom, de colo-colo. Alături, ca niște nuferi uriași plutesc cufundării și dintre stufării se aude măcartul rațelor sălbatice. Aproape 10 specii! Mai sînt și gaițe de stuf și mai este neamul stîrcilor, lăcarii sau privighetorile bălții și lișițele în frac negru, găinușile, cresteții ți cîte alte zburătoare. Iar acolo în genuri sau între canale, spre maluri, lucesc puzderie, peștii, obleții în rolul cărora se lovesc ’ bibanii ghimpați, plăticile și roșioarele, linii mîlurilor măslinii, crapul leneș și stuca flămînda. De sus și pînă jos, de la alga microscopică la cufundatul moțat, viața se reface și se pierde, se distruge, de mii de ori în fiecare clipă. Clipa cînd pornesc să fluiere graurii, clipa lipitorii cățărată pe lintiță, clipa în care stuful și-a aplecat capul și cînd pescarul și-a azvîrlit undița în adîncuri. ...Cînd bate vîntul tare de tot, de răscolește obrajii lacului și-ți ridică valurile în cap, de mișcă plaurii nebunește, ajunge să-ți închizi numai ochii, să-ți încleștezi mîinile de marginile bărcii devenită fulg, ca să te închipui prada apelor în cine știe ce ungher necunoscut de ocean. De aceea este bine să ții ochii mereu larg deschiși, ca să te năpădească prin ei stufurile, apele, păsările și peștii. Dar mai ales ca să priveghem liniștea, răsuflarea și toată ființa lacului, spre a le feri de stricăciune. Astfel încît și copiii copiilor de astăzi sa-șî poată azvârli undița în undele sale, să se joace în legănatul bărcii cu brădișorul pitit între două ape și să se poată mira de geometria rațelor pe care stufurile le azvîrle ■ în cer, iar cerul le înșiruie una după alta pentru călătoria lor anuală spre țările calde. Al. FILIPAȘCU, cercetător științific SÎNT AȘTEPTAȚI PE BANCA ACUZAȚILOR In seara zilei de 1 septembrie, a. c„ în jurul orei 23, Letar Francisc din Turda, str. Miron Costin nr. 6, aflat în stare de ebrietate, a fost atras de trei cetățeni in curtea unui imobil. I s-au aplicat mai multe lovituri în față și în cap. A căzut jos. Autorii atacului i-au furat 50 lei și o mapă cu alimente. Făptașii au fost identificați. Toți sunt din Turda: Cuc Traian, 20 de ani, str. M. Eminescu nr. 30, angajat la „Electroceramica“, Ursu Toma, 21 ani, str. Barbu Lăutaru, nr. 63, angajat la întreprinderea „9 Mai“ și Moldovan Vasile,21 ani, strada Muzelor nr. 3, fără ocupație. Toți sunt reținuți pentru anchetă. BEȚIE CU SFIRȘIT MACABRU In 7 septembrie, Grozea Ioan, Kovács Iosif, Popa Nicolae și Cistelecan Alexandru din Turda au consumat băuturi alcoolice în oraș. Socotind că încă nu este făcut „plinul“ s-au îndreptat spre domiciliul lui Grozea Ioan (str. Inundată nr. 11). La locuința acestuia Kovács Iosif a preparat țuică din 1,5 kg spirt. A doua zi Kovács Iosif a fost transportat la spitalul din Turda, apoi la Cluj. A decedat în noaptea de 8—9 septembrie. Popa Nicolae a decedat în seara zilei de 8 septembrie acasă, la părinți, în comuna Mihai Viteazul, satul Cornești. Din primele constatări a rezultat că spirtul consumat de cei trei a fost amestecat cu alcool metilic. CINE-I DE VINA? In % septembrie, orele 12,30, în dreptul imobilului nr. 453 din comuna Viișoara, minora Biro Ana Maria, în virstă de 3 ani, a fost lovită de autobasculanta 33-B-194, proprietatea Trustului de mecanizare București, secția din Cîmpia Turzii, condusă de Pruteanu Gheorghe, din comuna Andrieșeni. Fetița a fugit pe șosea prin fața autovehiculului. După accidentare a fost transportată imediat la spitalul din Cîmpia Turzii, unde a decedat după două ore. Tragerea la sorți a mașinii FIAT 1500 Azi, 18 septembrie, ora 19, are loc, la Casa municipală de cultură Cluj, Piața Libertății nr. 24, etajul I, tragerea la sorți a mașinii FIAT 1500, ale cărei venituri vor fi vărsate pentru ajutorarea zonelor sinistrate de inundațiile din mai—iunie a. c. Bilete de participare la tragere se mai pot procura și azi de la agențiile LOTO, precum și înainte de tragere la Casa municipală de cultură, piața Libertății nr. 24. ANUNȚ9 întreprinderea de rețele electrice Cluj. Exploatarea electro-energetică județeană Cluj, anunță pe toți cumpărătorii de aparate electrocasnice de mare putere (radiatoare, sobe de gătit electrice etc.) că pentru informații cumpărătorii se vor adresa la Serviciul abonați, strada Moților nr. 64, Cluj, iar in celelalte localități din județul Cluj la sediul centralelor electroenergetice respective. (3837) BAIA El DISIACIRI M.I.C.M. ClUJ strada Traian Vuia nr. 206 angajează urgent • UN ELECTRICIAN AUTO, categoria IV-VIInformații suplimentare la biroul personal al întreprinderii. (3808) MICA PUBLICITATE . Cu adîncă durere, colectivul de muncă al întreprinderii de prefabricate din beton din Turda anunță încetarea prematură din viață a tovarășului director al întreprinderii ( Ing. REDŐ LÁSZLÓ, în vîrstă de 43 de ani înmormântarea va avea loc azi, 18 septembrie 1970, ora 15. Corpul defunctului va fi transportat de pe strada Dr. Ioan Rațiu nr. 35 la Cimitirul central din Turda. Amintirea lui va rămîne neștearsă în inimile noastre. COMITETUL DE DIRECȚIE (3855) 16,00 — Deschiderea emisiunii. — Sumarul serii. — Atletism (ziua I). — România — Elveția — Italia — Ungaria (masculin). — România — Anglia — Ungaria (feminin). Transmisiune de la Stadionul Republicii. 18,30 — Căminul. 19,15 — Anunțuri, publicitate. 19,20 — „1001 de seri — emisiune pentru cei mici. 19,30 Telejurnalul de seară. 19,50 — Interviul acordat Televiziunii Române de către președintele federal al Republicii Austria, Franz Jónás. 2005— Emisiune de știința: „Mai aveți o întrebare?“. „Viteză și... viteze". 21,20 — Film artistic: „El sombrero“ — producție a studiourilor de televiziune spaniole. 22,00 — Concursul și Festivalul internațional „George Enescu”. Simfonia a IX-a de Schubert. Interpretează London Symphony Orchestra. 23,00 — Telejurnalul de noapte, radio Programul Studioului Cluj VINERI. 18 septembrie, 17,45 — Deschiderea emisiunii. „Actualitatea sonoră” — a informații, comentarii și reportaje la zi; 17,55 — Program de romanțe; 18,10 — Radioanchetă economică. Din nou despre stocurile supranormative. Post scriptum maramureșan. Realizator Niculina Boariu; 18,25 — Noi discuri românești. Din cuprins. Al doilea disc din seria „Istoria muzicii universale" de compozitorul Zeno Vancea. Folclor oltenesc și de pe Mureș cu Maria Cornescu și Kovács András. Cîntece și jocuri populare românești, în aranjamentul orchestral al lui Richard Oschanitzky. _ Redactori Edgar Elian și Victor Porzsoh, în colaborare cu Casa „Electrecord“; 18,55 — „Planete“ — însemnări de scriitorul Vasile Rebreanu; 19,00 — „La fîntîna dorului“ — Rapsozi de pe cîmpie, familia Juhoș din comuna Zimbor, județul Bistrița- Năsăud; 19,20 — Sport. SÎMBĂTA, 19 septembrie: 6,00 — Unda preferințelor — muzică populară cerută de ascultători. filme DRAGOSTE ȘI VITEZĂ -Republica; PROFESORUL INFERNULUI — Victoria; SUBIECT PENTRU O SCHIȚĂ, cinemascop (S130; 11; 13,30; 16; 18,30; 21) — Arta; DREPTUL DE A TE NAȘTE (8,30; 11; 13,30; 16; 18,30; 21 — 23 August; IN TARA INCAȘILOR ora 9,30; PROFESIONIȘTII, (11; 13,30; 16; 18,30 și 21), cinemascopa Tineretului; CĂLDURA — Muncitoresc; URMĂRIREA — Steaua roșie. Muzeul de artă, Piața Libertății nr. 30, 11—18. Muzeul de istorie, strada Emil Isac nr. 2, 9—13 și 17— 19.30. Muzeul de istorie, secția de istorie a farmaciei, Piața Libertății nr. 28, 9—13 și 17— 19.30. Muzeul etnografic al Transilvaniei, strada 30 Decembrie nr. 21, este închis pentru lucrări de reorganizare. Muzeul etnografic al Transilvaniei, secția în aer liber din Holl, 11 — 19. Expoziția „Arta populară din Renania" — în localul muzeului de artă (orele 10—13 și 16-19). Muzeul zoologic, strada Clinicilor nr. 5—7, 9—13. Muzeul botanic și Grădina botanică ale Universității „Babeș-Bolygi“ strada Republicii nr. 42, 9—20. Serele deschise zilnic 9—13 și 15—19. *) Redacția nu răspunde pentru eventualele modificări survenite în program. # Vînd urgent televizor nou, Venus 5. Strada Horea 77, etaj III, apartament 13. (3823) 9 Vînd urgent dormitor din furnir nnc. Strada Amurg nr. 9, apartament 2. (3788) 0 Vînd „Trabant 601“, Fiat 1100, vizibile zilnic str. Dr. Petru Groza 12. (3811) 0 Căutăm persoană serioasă cu cunoștințe de limba germană pentru supravegherea unui copil de 2 ani și jumătate. Weininger, Emil Zola 1, telefon 7-11-15. (3848) 0 Inginer, meditez chimie, orice nivel, engleză clasele V— X. Calea Turzii 52, telefon 7-25-17. (3849) 0 Student matematici dau meditații la matematica și limba francezi. Telefon 1-30-52, orele 17—20. (3841) 0 Pierdut legitimație fabrica „Someșul“, pe numele Măigrădean. O declaranlă. (3828) 0 Pierdut legitimația nr. 1428, Combinatul textil Cluj. (3847) 0 Familia anunță cu durere că scumpa noastră CRAINICANA născută MATEI s-a stins din viață. Inmormintarea «îmbăta, 19 septembrie, ora 15,$0, de la capela cimitirului Cluj, (3851) GRUPUL ȘCOLAR DE CONSTRUCTI CLUJ Bulevardul Lenin 128-130, telefon 2*15-21 înscrie, pînă la data de 21 septembrie 1970, inclusiv, pentru concursul de admitere din 22-30 septembrie 1970, candidați pentru școala profesională și ucenicie la locul de muncă, absolvenți a 8 clase generale, pentru specialitățile: 0 ZIDARI 0 DULGHERI Concursul constă din: 0 MATEMATICA (scris și oral) 0 ROMÂNĂ (scris și oral) Informații suplimentare la secretariatul școlii. (3834) ANUNȚ! Grupul școlar de materiale de construcții Turda organizează intre 20—30 septembrie 1970, în municipiul Cluj, la Școala generală nr. 14, din strada Horea nr. 21, un concurs de admitere in școala profesională și ucenicie la locul de muncă, pentru următoarele meserii: 0 ELECTRICIAN 0 LĂCĂTUȘU SCULER-MATRIȚER 0 SUDOR O STRUNGAR Absolvenții de școală generală care doresc să participe la concursul de admitere se pot înscrie, avînd dosarul complet, la Grupul școlar de materiale de construcții Turda, strada Aurel Vlaicu nr. 1, sau la Școala generală nr. 14 din Cluj, strada Horea nr. 21, sau la Stația mecanică din Cluj, Calea Baciului nr. 35 (serviciul personal). (3719) STAȚIA MECANICĂ CLUJ Calea Baciului nr. 2, recrutează candidați pentru concursul de admitere din perioada 22-30 septembrie a.c. Absolvenții de școală generală care doresc să se califice prin ucenicie la locul de muncă la una din meseriile: electrician, sudor, strungar, lăcătuș, constructor de mașini — se pot înscrie pînă la data concursului, la Stația mecanică Cluj. Examenul va consta din probe la limba română și matematică. (3762) UZINA „UNIREA CLUJ angajează muncitori necalificați pentru calificare la locul de muncă prin cursuri de calificare, conform H.C.M. 2105/1969, în meseriile de: 0 lăcătuș-ajustor la banca găuritor filetator. CONDIȚII DE ÎNSCRIERE: Absolvenți a 7 sau 8 clase, cu și fără stagiu militar. Vîrsta maximă 40 ani. Vîrsta minimă 17 ani împliniți la data de 1 iunie 1970. Candidații să aibă buletin de municipiul Cluj. înscrierile se fac zilnic la Biroul învățămînt al uzinei, între orele 8 și 15, telefon 305-20, interior 108. (3761) TABRICA DE PORȚELAN CLUJ caută CAMERE MOBILATE pe timp de 3 luni (septembrie-decembrie), sau primiri în familie pentru fete și băieți, cu asigurarea confortului și condiții pentru învățătură. Cei interesați să se adreseze Combinatului de porțelan, biroul învățămînt, Cluj, strada Oașului nr. 90 (autobuzul 5) sau prin telefonul 3-1888, interior 188, în zilele de 19 și 21 septembrie, între orele 7-15,30, pentru informații suplimentare și luarea in evidență. (3836) COMITEUL PENTRU CULTURĂ ȘI ARTĂ AL JUDEȚULUI CLUJ anunță că examenul pentru atestarea artiștilor încadrați in unitățile de alimentație publică din județ va avea loc in zilele de 22 și 23 septembrie a.c., începînd de la ora 9, în localul barului „Melody” din Cluj. (3807) ÍN ATENȚIA CUMPĂRĂTORILOR•> DE ȘLAM PENTRU CONSTRUCȚI! Uzina chimică Turda, strada Armata Roșie nr. 12/C, telefon 19-10, face cunoscut beneficiarilor cumpărători de șlam pentru construcții că a reintrodus mecanizarea încărcării șlamului cu excavatorul. Se încarcă între orele 7-14, evitîndu-se astfel risipa de timp. Costul încărcării este de 1,55 lei/ tonă fizică. Relații suplimentare la serviciul desfacere. (3748) GRUPUL ȘCOLAR TEHNRIC CLUJ strada Moților nr. 78-80 angajează: • Un muncitor II electrician • Un muncitor I zugrav-vopsitor Informații suplimentare la secretariatul școlii, telefon 127-61. p . (3809)