Familia, 1872 (Anul 8, nr. 1-52)

1872-10-22 / nr. 43

Pesta 22 octomvre. (3 noemvre.) Va esî dominee’a. | Eedact. : strad’a lui Leopoldu nr. 32. Nr. 43. Anulu VIII, 1872. Pretiulu pe anu 10 fl., pentru Romani’a 2 galbeni. Societatea pentru fondu de teatru. Adunarea generala a Societății pentru fondu de teatru romanu, conformu condusului adusu, se va tiene in orasiulu Timisiar’a la 11 si 12 noemvre an. c. călind, nou, cu urmatori’a Programa: Diu’a prim’a, 11 noemvre. 1. Presiedintele va deschide adunarea la 10 ore, in localitatea ce va fi destinata pentru siedintiele adunării generale. 2. După deschidere se voru alege doi secretari ad hoc. 3. Unulu din secretarii Societății va dă cetire raportului comitetului despre lucrările sale de la ultima adunare gen. 4. Se va ceti raportulu despre starea cassei Societății , si peste totu despre membrii si averea totala a Societății. 5. Se va alege o comissiune de 5 membri pentru cercetarea raportului cassariului. 6. Se va alege o comissiune de 5 membri, la care se voru înscrie acei onorari, domni, cari voru voi a fi membrii Societății, sau a dă oferte in bani, precum si pentru a primi tacsele de la membrii de pana acuma. 7. Se va alege o comissiune de 5 membri, la care se voru aretă propunerile, ce s’aru face spre înaintarea scopului Societății. 8. Se voru tiend discursuri corespundietorie scopului Societății si aretate mai antâiu comitetului. Diu’a a doua, 12 noemvre. 1. Deschidiendu presiedintele siedinti’a se va ceti si verifică procesulu verbalu alu siedintiei trecute. 2. Comissiunea esmisa pentru inseriere de membri si primire de tacse si oferte, va face raportulu seu si se va luă conclusiunea necesaria. 3. Comisiunea esmisa pentru cercetarea cassei va raportă despre acestea si se va luă conclusiune asupra raportului. 4. Comissiunea esmisa pentru propuneri va raportă despre acestea, si se voru luă conclusiunile necesarie. 5. Se va decide loculu si diura adunării generale venitorie. 6. Se va alege o comissiune pentru verificarea procesului verbalu alu siedintiei de astadi. 7. Presiedintele va închide adunarea. Pestea, din siedinti’a comitetului, tienuta in 22 octomvre 1872. Iosifu Vulcanu, Alesandru Romanu, secretariu. presied. subst.