Fejér Megyei Hírlap, 2019. október (64. évfolyam, 228-253. szám)

2019-10-30 / 252. szám

1­4 Finom magyar ízek: a Lidi bővíti a Hazánk Kincsei termékcsaládját Gomolyát, zselici teljes tejet, vagy kenyérfo­ngést keres egy kiskereskedelmi lánc boltjaiban? Olyan terméket szeretne, amely felidézi az otthoni ízeket? A Lidl Magyarország áruházaiban mindenki megtalálhatja ezeket az ízeket és termékeket, méghozzá a vállalat Hazánk Kincsei saját márkás márkacsaládjának részeként. A Lidl számára évek óta kiemel­ten fontosak a hazai értékek, így a hazai beszállítók és termékeik. A Hazánk Kincsei termékcsalád be­vezetése is ezen elv mentén szüle­tett, hiszen a termékcsalád tagjai egytől egyig magyar beszállítók termékei, amelyek kedveltsége és sikeressége a vásárlók körében azért is kiemelkedő, mert ponto­san azt nyújtják számukra, amit elvárnak tőlük, amit otthon meg­szerettek, így könnyebb a termék­választás, hiszen amit ismerünk, azt szeretünk és nyugodt szívvel tesszük a kosarunkba. A magyar fogyasztók is egyre tudatosabbak, jobban odafigyelnek a termékek származására és egyre többen ré­szesítik előnyben a hazai terméke­ket. A Hazánk Kincsei termékek csomagolása is egyedi, amely a magyar népmesék világát idézi, és a magyar konyha tradicionális ízeit hozza közelebb a vásárlókhoz. „A Lidl a magyar tradíciók megőrzése jegyében hozta létre a Hazánk Kincsei márkát, ezzel is hosszú távon hozzájárulva a fenn­tartható gazdálkodás és a felelős­ségteljes termékválaszték kialakí­tásához” - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikáci­ós vezetője. A vállalat kiemelt fi­gyelmet fordít arra, hogy termékkí­nálatában minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut, valamint hogy megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, mindezzel támogatva a hazai gaz­daság fejlődését és versenyképes­ségét. Ezt bizonyítja az a tény is, hogy a Lidl ma már több mint 300 hazai beszállító partnerrel dolgo­zik együtt, áruházaiban a magyar termékek aránya közel 60 százalé­kos, így a vásárlók összesen 2500 hazai termék közül válogathatnak. A hazai termékek minél szélesebb körének kínálata azért is különösen fontos a Lidl Magyarország számá­ra, mert felelős vállalatként ezáltal is hozzájárul a fenntartható áruter­meléshez és beszerzéshez. A magyar fogyasztók kedvelik a jól megszokott hazai ízeket, élel­miszerfogyasztásukban kötődnek a hagyományokhoz. A Lidl Ma­gyarország ezért a Hazánk Kincsei termékcsaládot ezen fogyasztói igények alapján fejlesztette ki. A termékkínálatban így a magyar konyha legkedveltebb termékein - mint az elmaradhatatlan magyar paprikán­­ túl, például a szörpök, a sajtok és tejtermékek, a magyar kolbászok és szalámik széles vá­lasztéka található meg. A termék­család bevezetése jó döntés volt, hiszen a Hazánk Kincsei termékek népszerűek a hazai vásárlók köré­ben, ezért a Lidl tovább bővítette a márkacsalád kínálatát, így a vásár­lók most már közel hetven külön­böző termék közül választhatnak az áruházlánc állandó és akciós kínálatából. A Hazánk Kincsei név alatt kizá­rólag csak magyar termékek kerül­nek az áruházak polcaira, amelyek a hagyományos magyar ízvilág je­gyében, tradicionális eljárással ké­szülnek. A termékcsaládban olyan specialitásokat is találhatunk, mint például a már említett gomolya, a burgonyás kenyérlángos vagy az aludttej. A márkanév különösen találó, hi­szen nem csak a származást, hanem azt a minőséget is kifejezi, amelyet a Lidl képvisel. Ezek a termékek igazi specialitások, beszállítóik pedig csaknem az ország minden tájáról biztosítják a termékek után­pótlását, így a Lidi vásárlók a hazai áruházakban mindenütt megtalál­hatják a különböző tájegységekről származó „kincseket”, mint pél­dául a Nyíregyházáról érkező Ha­zánk Kincsei szatmári almalevet, a Kaposvárról származó Hazánk Kincsei zselici teljes tejet, vagy a Kecskemétről érkező Hazánk Kin­csei darált­ nyers csípős paprikát. A Lidl ezzel is kifejezi, hogy büszke a magyar tájakra, hazánk sokszínű­ségére, és amit a termékcsaláddal kínál: a finom magyar ízekre. 4 fejér megyei hírlap RÖVIDEN A tetőn keresztül érkezett a betörő SÖRÉD Egy, a faluban talál­ható boltba tört be egy is­meretlen elkövető október 9-én éjszaka. A betörő fel­mászott az üzlet tetejére, a cserepeket leszedte, úgy ju­tott be az épületbe, ahonnan a kasszában található kész­pénzt elvitte. A Fejér Me­gyei Rendőr-főkapitányság és a Móri Rendőrkapitány­ság munkatársainak össze­hangolt munkájának ered­ményeként azonosították az elkövetőt. A 30 éves ászári lakost október 28-án fog­ták el. A házkutatás során a rendőrök nagy értékű mo­biltelefonokat, készpénzt, ékszereket foglaltak le. A gyanúsított elismerte tettét. A nyomozók előterjesztést tettek az őrizetben levő férfi letartóztatásának indítvá­nyozásra. FMH Látogasson el weboldalunkra! p p 1 a Fejér megyei I Es­ti, hírportál pénznem egység érték (Ft) Bolgár leva 1 168,01 ▼ Svájci frank 1 298,01 ▲ Cseh korona 1 12,85 ▼ Euro 1 328,62 T Japán jen 100 272,47 ▼ Horvátkuna 1 44,07 t Román lej 1 69,10 A Szerb dinár 1 2,80 Orosz rubel 1 4,64 T Angol font 1 380,36 ▼ USA dollár 1 296,67 a AT Változás az előző naphoz képest KRÓNIKA Egy időre Alba robot is szolgálatba állt SZÉKESFEHÉRVÁR Új fel­adatot kapott a város hí­res robotja, Alba. A város turistáit kérdezi ki digitális szokásaikról, cserébe pe­dig táncol és mesél a lát­nivalókról. Az őszi szünet idején, azaz ezen a héten találkozhatnak vele a Tour­­inform Irodában. Léggitározik, táncol, me­sél a Bory-várról és elmondja azt is, mivel érdemes eltölte­­nünk a szabadidőnket Fehér­váron. A Pepper névről Albá­­ra átkeresztelt gépet az Alba Innovár fejlesztette, program kíváncsisággal tekint ez a cuki, kicsi kis teremtmény a kérdezőre hozta, s bizony az őszi szü­netben sem pihen: a városköz­pontban található Tourinform Irodában várja az érdeklődő­ket, akikre egyébként megle­hetős kíváncsisággal tekint ez a cuki, kicsi kis teremtmény. Kis kérdőívet lehet kitölte­ni a segítségével, melyben a digitális szokásokat firtat­ják, hogy az iroda felmérhes­se, milyen digitális turisztikai fejlesztésekre lenne szükség a városban, mennyire isme­rik a már meglévőket vagy hogy hallottak-e a QR-kó­­dos városnézésről. Közben a szórakoztató oldalát is meg­ismerhetjük,ugyanis táncol,csi­­kizni lehet és még énekel is. Sőt, ugyan előre meghatáro­zottakat, de kérdéseket is fel­tehetünk neki, melyekben a fehérvári látványosságokra hívja fel a figyelmet. De már nem sokáig — Alba ugyanis csak az őszi szünetet tölti az irodában! STR FMH-INFORMÁCIÓ Ok­tóber végén és november első napjaiban sokszor riasztják a tűzoltókat ke­gyeleti mécsesek vagy gyertyák okozta tüzekhez. A gyertyák és mécsesek nemcsak a temetőkben, hanem otthon is veszélyes helyzetet teremthetnek, hívja fel a figyelmet a ka­tasztrófavédelem. Az idei ősz eddig szokatlanul meleg és száraz, emiatt az avar pillanatok alatt meggyul­ladhat. Ahhoz, hogy megelőz­zük a temetőtüzeket, a követ­kezőket érdemes betartani. Tisztítsuk meg a sírhely közvetlen környezetét a szá­raz avartól, elszáradt virágok­tól és koszorúktól. Csak tar­tóban lévő mécsest gyújtsunk meg, a közelében ne legyen éghető anyag, és álljon stabi­lan. A mécsest a sírtól való távozás után oltsuk el. Az évnek ebben a szaka­szában a lakástüzek egyik leggyakoribb oka, hogy az égő mécsest, gyertyát vagy lámpást gyúlékony anyagok közelében helyezik el, a kelet­kező lángok pedig átterjednek a lakás más helyiségeire. Fontos, hogy csak tűzál­ló anyagból készült alátétre helyezett gyertyát gyújtsunk meg. A meggyújtott gyertyát soha ne hagyjuk felügyelet nélkül és tegyük olyan helyre, ahol felborulhat. Az egyre nagyobb teret hó­dító halloween-töklámpások elhelyezésénél szintén legye­nek körültekintők. FMH Óvatosan a mécsesekkel! A töklámpás is veszélyes lehet Portéka-Selmeczi Anett, Járay Nikolett és Gombaszögi Nóra veszi körül minden nap a kis Albát Fotó: STR A manapság oly népszerű töklámpások elhelyezésénél sem árt a körültekintés Fotó: Pixabay 2019. OKTÓBER 30., SZERDA

Next