Felsőoktatási Szemle, 1974 (23. évfolyam, 1-12. szám)

DR. PERÉNYI IMRE: A Budapesti Műszaki Egyetem fejlesztési koncepció­járól ..................................................................................................................... 9/513 DR. POLINSZKY KÁROLY: Az oktatáspolitikai, az ifjúságpolitikai és a tudománypolitikai határozatok végrehajtásáról ........................................ 3/129 DR. POLINSZKY KÁROLY: Gondolatok a holnap egyeteméről.................. 6/321 DR. POLINSZKY KÁROLY: A tudománypolitikai irányelvek érvényesü­lése a felsőoktatásban ...................................................................................... 10/583 SÁNDOR ERNŐNÉ: Általános tendenciák a felsőoktatási intézmények együttműködésében ............................................................................................. 10/587 DR. SERESS LÁSZLÓ: A fizikai dolgozó szülők gyermekei a Pécsi Orvos­tudományi Egyetemen ...................................................................................... 9/528 DR. SZABÓ JÁNOS—VÉGVÁRI JÓZSEF: A külföldi tanulmányutak ta­pasztalatai .............................................................................................................. 1/11 DR. SZEMERE GYÖRGY: A felsőoktatási nevelőmunka hatékonyságának növelése ......................................... ................................................................ 7­8/399 DR. SZÉKELY GYÖRGY: Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészet­tudományi Karának fejlesztési terve ........................................................ 12/705 DR. SZOTÁCZKI MIHÁLY—DR. TAMÁS LAJOS: Az oktatási-szervezeti egységek fejlesztése az állam- és jogtudományi karokon......................... 1/5 DR. SZŰCS KÁLMÁN: A környezetvédelem oktatása az élelmiszer- és fa­gazdasági felsőoktatási intézményekben........................................................ 5/259 DR. TAKÁCS ARANKA: Magyar—NDK rektori konferencia .................. 5/279 DR. TAMÁS LAJOS—DR. SZOTÁCZKI MIHÁLY: Az oktatási-szervezeti egységek fejlesztése az állam- és jogtudományi karokon......................... 1/5 DR. TÉNYI JENŐ—DR. VÉGI JÁNOS: A Pécsi Orvostudományi Egyetem területi kapcsolatainak rendszere és problémái......................................... 11/647 DR. TOMPA KÁROLY: Az erdőmérnök-hallgatók napi időbeosztásáról ... 2/70 DR. VÉGI JÁNOS—DR. TÉNYI JENŐ: A Pécsi Orvostudományi Egyetem területi kapcsolatainak rendszere és problémái......................................... 11/647 VÉGVÁRI JÓZSEF—DR. SZABÓ JÁNOS: A külföldi tanulmányutak tapasztalatai ...................................................................................................... 1/11 DR. VÖRÖS LÁSZLÓ: A tananyagkorszerűsítés új módszerei......................... 7—8/412 DR. ZIBOLEN ENDRE: A 6. országos kutatási főirány és a Felsőoktatási Pedagógiai Kutatóközpont feladatai (I—II.)................................. 4/193, 5/273 A MARXIZMUS—LENINIZMUS OKTATÁSA DR. KATA MIHÁLY—DR. PAPP JÁNOS: Problémák a szocialista szak­emberképzés körül .............................................................................................. 12/718 DR. KURTÁN LAJOS: A politikai gazdaságtan tanulócsoportos oktatásá­nak módszertani továbbfejlesztése ................................................................ 11/667 DR. MAJOR FERENC: A marxizmus-leninizmus és a szaktárgyak közötti koncentráció szükségessége.................................................................... 3/141 DR. NAGY ANTAL: A marxista tudományos diákköri munka tapasztalatai 5/282 DR. PAPP JÁNOS—DR. KATA MIHÁLY: Problémák a szocialista szak­emberképzés körül .............................................................................................. 12/718 RATHMANNÉ DR. TURY MÁRIA—TÓTHNÉ DR. TÓTH IRÉN: Felada­taink és eredményeink a marxista—leninista világnézeti nevelésben 1/23 DR. STUBER ERVIN: Az oktató—nevelő és tudományos munka kapcsolata a marxizmus oktatásában .............................................................................. 6/336 DR. TÓTH LÁSZLÓ—VÁCZY MÁRIA: Az egyetemi reform hatása a po­litikai gazdaságtan oktatására ....................................................................... 2/76 TÓTHNÉ DR. TÓTH IRÉN—RATHMANNÉ DR. TURY MÁRIA: Felada­taink és eredményeink a marxista—leninista világnézeti nevelésben 1/23 TRÁSER LÁSZLÓ: A kiscsoportos filozófiaoktatás tapasztalatai 7—8/422 VÁCZY MÁRIA—DR. TÓTH LÁSZLÓ: Az egyetemi reform hatása a poli­tikai gazdaságtan oktatására ....................................................................... 2/76 AZ OKTATÁS ÉS NEVELÉS KÉRDÉSEI DR. ANKA ISTVÁN—SZABÓ GYULA: A helyes tanulási módszerek ki­alakítása az agrár-felsőoktatásban.................................................... 4/235 ÁGOSTON GYÖRGY: Dolgozatellenőrzés elektronikus számítógéppel ... 5/287 DR. BAKOS VERONIKA: Tantermi gyakorlatok vállalat-gazdaságtanból 5/301 4

Next