Figyelő, 2010. január-március (54. évfolyam, 1-12. szám)

2010-03-04 / 9. szám

fejezetten megugrott a céges résztvevők száma. „Főleg olyan vállalatok jelentkeznek, amelyek amúgy külföldre vagy vidék­re vinnék az embereiket, de a büdzséjükbe ez nem fér bele" - tapasztalja Hajdú László. KREATÍV. Ami a közeljövőt illeti, a turisztikai szakemberek abban bíznak, hogy a recesszió hatására a közelebbi, illetve a belföldi utazási célpontok még inkább előtérbe kerülnek. Ami biztos: továbbra is lesz kereslet a szokatlan programok iránt, ám ezek sohasem szorítják ki a hagyományos városnéző túrá­kat. „Nem minden város fog elmozdulni extrém irányba, mi­vel fennáll a veszély, hogy látogatókat veszítenek, ha eltávo­lodnak a klasszikus üzenetektől" - jósolja Puczkó László. A vá­rosnézések jellegének mindenesetre csak a kreativitás szab­hat határt- központi rendezőelvként egyedül az számít, hogy a hely üzenete, a városimázs egységes legyen. ZSÉLY ANNA BRÜSSZEL Európa képregény­fővárosához mél­tó módon külön tú­rákat szerveztek a műfaj köré, érint­ve a brüsszeli kép­regény-múzeumot, pár üzletet és vé­gignézve a város képregények ihlette falfestményeit. A Gaudínak szentelt séta után megéhező turisták tapas­­föző gyorstalpaló csoportokban sajátíthatják el a spanyol gasztronómia alapjait. 2010. március 4-10. FIGYELŐ 37 fesztiválok éve 2010 i/efed­ 2010-BEN A FESZTIVÁLOK ÉVÉBEN számtalan programmal, látnivalóval és kedvezményes szállásajánlatokkal várjuk Észak-Magyarországon. Keresse a régiós akciókat februártól októberig! További információért látogatassa meg a www.eszakmagyarorszag.hu honlapot, kiadványainkat pedig keresse a Tourinform irodákban és a nagyobb belföldi utazási kiállításokon. ÉSZAK­MAGYARORSZÁG: MINDEN LÉPÉS ÚJ ÉLMÉNY!

Next