Flacăra Iaşului, octombrie 2002 (Anul 3, nr. 603-629)

2002-10-09 / nr. 610

Miercuri, 9 octombrie 2002 Flacăra Iaşului Aveți grijă cu nocturna! bancarii vor întâlni în turul II al Cupei UEFA pe Paris Saint-Germain, partida tur urmând sa se joace la Bucuresti pe 31 octombrie, iar returul pe 14 noiembrie Ieri a avut loc la Lyon tragerea la sorți a turului doi al Cupei UEFA. “Bancarii” vor întâlni, primul meci pe teren propriu, echipa franceză Paris St. Germain. In aceeaşi fază a competiţiei, formaţia lui Mircea Lucescu, Beşiktaş, va înfrunta Alaves-ul lui Adi Ilie şi Bogdan Mara. Parma lui Adrian Mutu va avea ca adversar pe Wisla Cracovia, în timp ce echipa lui Mihai Tararache, Grasshopper, va juca împotriva lui PAOK. Turul se va juca pe 31 octombrie, iar returul pe 14 noiembrie. "PSG este un adversar redutabil" Antrenorul secund al echipei FC Naţional, Dan Petrescu, a declarat că Paris Saint-Germain, pe care gruparea bancară o va întâlni în turul al doilea al Cupei UEFA, este un adversar extrem de puternic. “Ne aşteaptă meciuri foarte grele, însă şi ceilalţi posibili adversari erau deosebit de puternici. Singurul lucru care mă deranjează este că vom juca prima partidă pe teren propriu, deoarece mi-ar fi convenit mai mult să jucăm primul meci în deplasare. Echipa franceză are jucători de valoare, care sunt sigur că ne vor pune multe probleme”, a spus Dan Petrescu. Paris Saint-Germain a mai întâlnit pe Steaua și Rapid. In 1997, în preliminariile Ligii Campionilor, PSG a pierdut meciul cu Steaua la “masa verde”, din cauza utilizării jucătorului Laurent Fournier, aflat în stare de suspendare, rezultatul din teren fiind de 3-0 pentru echipa militară. în meciul retur, francezii s-au impus cu scorui de 5-0. Paris Saint-Germain a întâlnit pe Rapid, în primul tur al Cupei UEFA, în anul 2001. In meciul tur scorul a fost 0-0, iar în meciul retur francezii au câştigat cu 3-0 la “masa verde”, după ce partida de la Bucureşti s-a întrerupt în minutul 93 din cauza unei pene de curent. în actuala ediţie a Cupei UEFA, Paris Saint-Germain a eliminat în primul tur echipa maghiară Újpest, pe care a învins-o în ambele manşe, 3-0 la Paris şi 1-0 la Budapesta. Echipa franceză, antrenată de cunoscutul tehnician Luis Fernandez, are în componenţă mulţi jucători de valoare, printre care şi atacantul reprezentativei Braziliei, Ronaldinho, una dintre vedetele Cupei Mondiale 2002. Iată componența lotului grupării franceze: portari - 1. Lionel Letizi, 16. Jerome Alonzo, 30. Stephane Gillet; fundaşi - 2. Gabriel Heinze, 3. Lionel Potilion 5. Mauricio Pochettino, 12. Talal El Karkouri, 15. Paulo Cesar, 17. Francis Llacer 18. Didier Domi 22. Parralo Cristobal; mijlocaşi- 4. Jerome Leroy, 6. Frederic Dehu 7. Andre Luiz 20. Ribeiro Hugo Leal 24. Samuel Pietre 27. Romain Rocchi 28. Philippe Teixeira 29. Seim Benachour 33. Alex Nyarko; atacanţi -9. Martin Cardetti 10. Ronaldiho De Assis Moreira 11. Jose Da Silva Aloisio 14. Fabrice Fiorese, 19. Laurent Leroy, 21. Alioune Toure 26. Bartholomew Ogbeche. Beşiktaş-Alaves, derbiul turului II Dar iată programul complet al meciurilor: Fenerbahce Istanbul (Turcia) - Panathinaikos Atena (Grecia), Malaga (Spania) - Amica Wronki (Polonia), Lazio Roma (Italia) - Steaua Roșie Belgrad (Iugoslavia), Ipswich Town (Anglia) - Slovan Liberec (Cehia), Ferencváros Budapesta (Ungaria) - VfB Stuttgart (Germania), Anorthosis Famagusta (Cipri) - Boavista Porto (Portugalia), Dinamo Zagreb (Croaţia) - Fulham (Anglia), Parma (Italia) - Wisla Krakowia (Polonia), Anderlecht Bruxelles (Belgia) - FC Midtjylland (Danemarca), Slavia Praga (Cehia) - Partizan Belgrad (Iugoslavia), Apoel Nicosia (Cipri) - Hertha Berlin (Germania), Alaves (Spania) - Beşiktaş Istanbul (Turcia), Legia Varşovia (Polonia) - Schalke 04 (Germania), Sturm Graz (Austria) Levski Sofia (Bulgaria), PAOK Salonic (Grecia) - Grasshoppers (Elveţia), Djurgarden (Suedia) - Girondins Bordeaux (Franţa), Viktoria Zizkov (Cehia) - Real Betis (Spania), Leeds United (Anglia) - Hapoel Tel Aviv (Israel), Austria Viena (Austria) - Porto (Portugalia), Sparta Praga (Cehia) - Denizlispor (Turcia), Celtic Glasgow (Scotia) - Blackburn Rovers (Anglia), Vitesse Arnhem (Olanda) - Werder Bremen (Germania), Celta Vigo (Spania) - Viking Stavanger (Norvegia). Tehnicienii Walter Zenga și Dan Petrescu consideră că echipa pe care o pregătesc va întâlni un adversar redutabil, ca de altfel toți ceilalți capi de serie ai grupei a II-a Salbă de medalii pentru pistolarii ieşeni pagina 3 Săndoi, preşedinte în Bănie pagina 2 Alina Motoc a câştigat titlul european la şah pagina 3 pagina 6 Accidentări în lotul tricolorilor pagina 8 Niculae a fost rezerva lui Jardel pagina 7 1 Sărăcie în boxul românesc