Flacăra Iaşului, ianuarie 2009 (Anul 9, nr. 2497-2520)

2009-01-24 / nr. 2514

SÂMBĂTĂ, 24 ianuarie 2009 Perechea Pavel/Tecău continuă cursa la Melbourne Perechea Andrei Pavel/Horia Tecău s-a calificat în optimile probei de dublu la Australian Open, primul turneu de Grand Slam al anului. Pavel și Tecău au învins în turul doi, cu scorul de 6-2, 7-6 (7-1), cuplul Ivo Karlovici/Jean-Claude Scherrer (Croaţia/Elveţia). Cei doi români îi vor întâlni în faza următoare a competiţiei pe polonezii Mariusz Fyrstenberg/Marcin Matkowski, cap de serie numărul 6. Popicarii ieşeni reintră în focuri Divizia Naţională de popice programează astăzi jocurile etapei a VIII-a, prima a returului atât la masculin, cât şi la feminin, în întrecerea seniorilor se vor disputa partidele: Siderurgica Hunedoara - CFR Cluj, ICMRS Galaţi - CFR Olimpia ACB Iaşi (de la oră 9.00, va arbitra ploieşteanul Florian Constantin, iar meciul se va disputa pe toate cele 6 piste ale arenei), Foresta PLV Talmaciu - Inter Petrila, iar Electromureş Tg. Mureş va sta. Din echipa ceferiştilor ieşeni va lipsi popicarul Alin Vreavu (dublu campion mondial la cădeţi în urmă cu câţiva ani), care a revenit în acest retur la formaţia din Tălmaciu, în clasamentul turului conduc echipele din Petrila, Cluj şi Iaşi, toate cu 10 puncte la activ, după 5 victorii şi o singură înfrângere. FLACARA IASULUI16 Antrenorul italian Cristiano Bergodi a afirmat, ieri, că îşi mai doreşte unul sau doi atacanţi, un fundaş dreapta şi unul stânga pentru a crea concurenţă pe posturi în lotul Politehnicii. "Am vorbit cu preşedintele clubului, Sorin Boca, şi i-am transmis că mi-aş dori să avem concurenţă pe posturi. Tocmai de aceea ne-ar mai trebui unul-doi atacanţi, un fundaş dreapta şi unul stânga. Eu cunosc foarte bine felul cum gândesc jucătorii. Ei dacă ştiu că nu au concurenţă serioasa, nu mai dau totul pe teren. Şi pentru a face performanţă, eu vreau ca ei să dea 110 la sută în fiecare meci. Aş vrea un atacant de viteză, pentru că Bâlbă şi Pălimaru sunt ambii atacanţi de careu, cu gabarit", a spus Bergodi. Tehnicianul italian nu s-a hotărât încă dacă îi va păstra în lot pe cei trei jucători argentinieni veniţi în probe la Poli Iaşi, Emmanuel Blanco, Oscar Almada şi Gaston Colon. "Despre cei trei jucători argentinieni veniţi în probe nu pot spune încă prea multe. Blanco mi se pare un jucător interesant, dar nu m-am hotărât în privinţa lor. Oricum, până la plecarea în cantonamentul din Antalya voi lua o decizie, pentru că acolo vreau să am jucătorii pe care mă voi baza în retur", a mai spus el. Bergodi îşi doreşte ca Poli să evolueze în sistemul 4-4-2. "Jucătorii sunt foarte receptivi la indicaţiile noastre şi încearcă să se acomodeze la sistemul 4-4-2, pe care vreau eu să-l folosesc. Vreau să văd dacă putem evolua în acest sistem, dar asta nu înseamnă că va rămâne bătut în cuie. Dacă se va demonstra că nu putem juca în acest sistem, vom evolua altfel", a explicat Bergodi. Preşedintele Boca încearcă sâ-i aducâ antrenorului Bergodi jucătorii de care are nevoie BERGODI A CONTURAT LISTA DE ACHIZIŢII Poli ar mai avea nevoie de doi atacanţi, un fundaş dreapta şi unul stânga Sorin Boca anunţă că jucătorii şi-au primit restanţele pe noiembrie Preşedintele Politehnicii, Sorin Boca, a declarat, ieri, că jucătorii şi-au primit salariile restante pentru luna noiembrie, şi că speră ca problemele financiare se fie rezolvate în scurt timp. "Aşa cum am promis, jucătorii şi-au’ primit salariile restante pentru luna noiembrie. Astăzi (n.r. - ieri) i-am băgat pe cârdurile fotbaliştilor. Jucătorii mai au de primit banii aferenţi lunii decembrie, care trebuiau’ achitaţi până în 15 ianuarie. Potrivit’ celor transmise de membrii Adunării Generale a Acţionarilor, aceşti bani vor intra în cel mai scurt timp în conturile jucătorilor. Sperăm ca problemele financiare să fie rezolvate cât mai repede şi jucătorii să se concetreze doar pe pregătirea returului de campionat, care va fi foarte greu", a declarat Sorin Boca. Oficialul ieșean a mai spus că se fac eforturi pentru achitarea tuturor datoriilor pe care le are gruparea ieșeană. "In aceste zile căutăm resursele necesare pentru asigurarea cantonamentului din Antalya şi pentru achiziţii. De asemenea, încercăm să găsim soluţii pentru plata tuturor datoriilor pe care le are clubul faţă de bugetul statului. Totul depinde acum de acţionari". Carrefour ERA Păcurari Reduceri mari, parcare mare în perioada 15 ianuarie - 23 februarie, profită de reducerile de la ERA Shopping Park. Toate magazinele din Galeriile ERA Shopping Park te aşteaptă cu reduceri substanţiale, încarcă-ţi cumpărăturile într-un cărucior, un camion, o remorcă sau chiar un elicopter, pentru că sigur ai unde să parchezi. www.flacarais.ro