Flacăra Iaşului, februarie 2009 (Anul 9, nr. 2521-2544)

2009-02-05 / nr. 2524

JOI, 5 februarie 2009 ULTIMUL MINUT Hănescu s-a calificat în turul doi la Zagreb Tenismanul Victor Hănescu s-a calificat, ieri, în turul doi al turneului de la Zagreb, dotat cu premii în valoare totală de 450.000 de euro, informează site-ul oficial al competiţiei. Hănescu l-a învins, în runda inaugurală, cu scorul de 6-3, 7-5, pe croatul Lovro Zovko, beneficiar al unui wild-card, şi va juca, în faza următoare a competiţiei, cu germanul Mischa Zverev, care a trecut, cu scorul de 7-6 (7/4), 3-6, 6-2, de italianul Andreas Seppi, cap de serie numărul 6. Pentru calificarea în turul doi, Hănescu va primi 20 de puncte ATP şi un cec în valoare totală de 6.350 de euro. Rădoi a marcat, dar Al Hilal a pierdut Echipa saudită Al Hilal, antrenată de Cosmin Olăroiu şi cu Mirel Rădoi pe teren, a ratat calificarea în finala Cupei Prinţului Faisal bin Fahad, după ce a fost învinsă la penaltiuri, scor 5-3, de formaţia Al Shabab. Al Hilal a deschis scorul în minutul 23, prin Al Anbar, oaspeţii reuşind egalarea în minutul 90’, prin brazilianul Camacho, din penalty. Rădoi a jucat mijlocaş şi a fost folosit de antrenorul Cosmin Olăroiu pe tot parcursul meciului. Rădoi a marcat primul penalty pentru Al Hilal la loviturile de departajare. FLACARA IASULUI 16 Poli pleacă astăzi într-un stagiu de pregătire în Antalya Politehnica a început ieri a doua etapă a pregătirilor pentru noul sezon, deplasându-se cu autocarul spre Bucureşti, de unde astăzi va pleca, pe calea aerului, spre Antalya. Preşedintele Politehnicii, Sorin Boca, a anunţat că echipa va sta în Turcia în perioada 5-17 ianuarie, urmând să susţină şi cinci amicale cu adversari aflaţi în zonă la pregătire. "Astăzi (n.r. - miercuri), echipa va pleca spre Bucureşti, cu autocarul. în noaptea asta(n.r. - miercuri noapte), echipa va dormi în Bucureşti, iar mâine dimineaţă (n.r. - joi) va pleca spre Antalya, pentru un stagiu de pregătire. întoarcerea în ţară este programată pentru data de 17 ianuarie. în cantonamentul din Turcia, echipa va disputa cinci meciuri amicale. Patru dintre partide au fost deja perfectate. Mai rămâne ca acolo să mai găsim un adversar. Ultimul meci amical înaintea începerii campionatului o vom disputa pe 22 februarie, pe Stadionul "Emil Alexandrescu", în compania formaţiei din Republica Moldova, Zimitru Chişinău", a declarat Sorin Boca. în Antalya, Poli va deplasa un lot de 24 de jucători, după cum urmează: Cristian Brăneţ, Traian Marc, Răzvan Pleşca (portari), Cornel Buta, Alin Apetroaie (Poli II Iaşi), Bogdan Onuţ, Cristian Munteanu, Adrian Ilie, Andre Todescato (Skonto Riga), Andrej Pecnik (fundaşi), Nuno Viveiros, Alejandro Galvatorta, Romulus Miclea, Ciprian Milea, Sebastian Sfârlea, Mircea Oprea, Dominik Bersnjak, Jose Montiei, Stefan Ignatov, Bogdan Straton (mijlocaşi), Ionuţ Bâlbă, Clement Pălimaru, Leandro Mariano da Silva (FK Siad Most) şi Cristian Bratu (atacanţi). Leandro Mariano da Silva’este un tânăr brazilian (va împlini 20 de ani abia în decembrie) de perspectivă, care a sosit marți seară în Copou, la convins pe Cristiano Bergodi că merită o şansă, şi va fi testat în Antalya. Cele patru meciuri amicale pe care le vor disputa ieșenii în stagiul de pregătire din Antalya sunt: cu Andizhan (Uzbekistan) în 8 februarie, de la ora 17:00, cu Banska Bystrica (Slovacia) pe 10 februarie, de la ora 17:00, cu Mika Ashtarak (Armenia) pe 12 februarie, de la ora 17:00 şi cu Slavia Sofia (Bulgaria), în 16 februarie, de la ora 17:00. Pe 14 februarie, de la ora 17:00, ieșenii vor să mai dispute un meci amical, în compania unei formaţii din Slovenia, tratativele fiind destul de avansate în acest sens. "Sunt şanse mari să-l aducem pe Andrei Cristea la Iaşi" . Sorin Boca a mai afirmat că atacantul echipei Dinamo Bucureşti, Andrei Cristea, are şanse mari să joace în retur la gruparea din Copou. "Sunt şanse mari să-l aducem pe Andrei Cristea la Iaşi. El a mai jucat la noi şi în returul campionatului trecut şi a făcut-o foarte bine. Avem nevoie de un atacant de viteză aşa cum este Cristea şi sperăm să obţinem împrumutul lui până în vară. Discutăm în aceste zile cu oficialii clubului Dinamo şi sperăm că Andrei Cristea se va alătura lotului nostru în cantonamentul din Antalya", a spus Boca. Revenirea lui Cristea în Copou ar putea fi urmată, din câte se pare, şi de cea a fundaşului dreapta Sergiu Homei, şi în cazul acestuia tratativele cu Dinamo fiind destul de avansate. Oficialul ieșean a mai precizat apoi că fundaşul Andre Todescato a semnat deja un contract cu Poli. „începând de astăzi (n.r. - miercuri), fundaşul Andre Todescato este jucătorul Politehnicii Iaşi. Acesta a semnat cu noi un contract până în vară cu posibilitatea de prelungire pentru încă doi ani. Todescato a evoluat ultima dată la formaţia letonă Skonto Riga", a afirmat Boca Sorin Boca a anunţat şi faptul că s-a renunţat la transferul fundaşului Dorin Mihuţ. "Dorin Mihuţ era jucător liber de contract, dar nu ne-am înţeles asupra câtorva clauze şi de aceea am decis să nu-l mai achiiziţionăm", a explicat Boca. Conducerea Politehnicii a plănuit un cantonament la cote înalte pentru Onuţ şi compania Eşti gata pentr reduceri uriaşe 15 ianuarie - 23 februarie ■30% la “300g/l /O Reduceri mari, parcare mare! în perioada 15 ianuarie - 23 februarie, profită de reducerile de la ERA Shopping Park! Toate magazinele din Galeriile ERA Shopping Park te aşteaptă cu reduceri substanţiale. Incarcă-ţi cumpărăturile într-un cărucior, un camion, o remorcă sau chiar un elicopter, pentru că sigur ai unde să parchezi. www.flacarais.ro Carrefour ERA Păcurari