Flamura, februarie 1971 (Anul 18, nr. 1934-1957)

1971-02-23 / nr. 1952

FLAMURA —1952 încheierea lucrărilor Congresului al IX-lea al U.T.C. (Urmate din pag.. I) la Orientul Apropiat; privind solidaritatea cu lupta popoarelor și mișcările de eliberare națională; privind securitatea europeană ; cu privire la dezarmare ; cu privire la mișcarea internațională de tineret și studenți. Prin vot secret, Congresul a ales noul Comitet Central al Uniunii Tineretului Comunist, alcătuit din 185 membri, pe cei 80 membri supleanți și Comisia Centrală de Cenzori, alcătuită din 35 membri. * După-amiază a avut loc ședința de închidere a celui de-al XX-lea Congres al Uniunii Tineretului Comunist, la care au luat parte tovarășii Paul Niculescu-Mizil, Gheorghe Pană, Virgil Trofin, Dumitru Popa, Gheorghe Stoica, Ștefan Voitec, Mihai Dalea, Ion Iliescu. . Sosirea în sala de ședințe a conducătorilor de partid și de stat a fost întîmpinată cu vii aplauze. în sală se aflau numeroși invitați — membri ai C.C. al P.C.R., ai Consiliului de Stat și ai guvernului, conducători de instituții centrale și organizații obștești, vechi militanți ai partidului, activiști de partid și de stat, oameni de știință, cultură și artă, tineri din toate sectoarele de activitate, ziariști români și străini. Erau prezenți delegații organizațiilor de tineret de peste hotare, care au participat la lucrările Congresului La deschiderea ședinței s-a adus la cunoștința Congresului că în prima sa ședință plenară, Comitetul Central al Uniunii Tineretului Comunist a ales Biroul format din 25 de membri, pe cei 8 membri supleanți, precum și secretarii C.C. al U.T.C. Prim-secretar al C.C. al U.T.C. a fost ales tovarășul Dan Marțian. Președinte al Comisiei Centrale de Cenzori a fost ales tovarășul Nicolae Ungureanu. Luînd cuvîntul, tovarășul Dan Marțian, prim-secretar al C.C. al U.T.C., a asigurat pe delegați că noul Comitet Central nu va precupeți nici un efort pentru a îndeplini mandatul încredințat, hotărîrile adoptate de Congres, sarcinile pe care partidul estră 1931 Uniunii Tineretului Comunist. Cu deplină satisfacție și vie emoție , a spus în continuare vorbitorul ascultat participanții la Congres .av cuvântarea tovarășului Nicolae Ceaușescu. In spiritul gândirii realiste, înnoitoare, larg deschise spre cerințele vieții, secretarul general al Partidului Comunist Român a dat o înaltă apreciere tineretului, aportului său profesional și cetățenesc la dezvoltarea economică, culturală și socială a patriei, a configurat locul și rolul sporit al tinerei generații, al Uniunii Tineretului Comunist în contextul social-politic al României socialiste, a indicat sarcinile noastre de viitor, domeniile în care trebuie să crească atribuțiile și răspunderile organizațiilor U.T.C. în mecanismul vieții economice și sociale a țării. Dovadă a grijii statornice a partidului pentru creșterea și formarea multilaterală a tinerei generații, a încrederii in tineret, aceste sarcini responsabilități noi reprezintă o înși vestitură socială cu profundă semnificație, pentru a cărei înfăptuire vom munci cu tot elanul și dăruirea tinerească. Exprimînd mulțumiri delegaților de peste hotare pentru participarea lor la Congres, primul secretar al C.C. al U.T.C. a subliniat că, în spiritul politicii externe a partidului și statului nostru, tineretul român este hotărît să întărească și să dezvolte continuu legăturile de prietenie și colaborare cu organizațiile de tineret din toate țările socialiste, cu organizațiile comuniste de tineret din întreaga lume, cu organizațiile revoluționare, socialiste, democratice de diferite orientări politice și filozofice, să-și afirme și în viitor solidaritatea sa internaționalistă cu mișcările de tineret de pe toate continentele, care militează activ împotriva imperialismului, a reacțiunii și războiului, pentru democrație, pace și progres social. Reamintind că peste puțin timp, la 8 mai a.c., întregul nostru popor va sărbători aniversarea semicentenarului creării Partidului Comunist Român, primul secretar al C C. al U.T.C. a spus : Asigurăm conducerea partidului și statului nostru, pe tovarășul Nicolae Ceaușescu, neobosit militant pentru progresul României și bunăstarea poporului, prieten apropiat și îndrumător atent al tineretului nostru, că toți membrii Uniunii Tineretului Comunist, întregul tineret al patriei vor munci cu nestăvilit elan, cu pasiune ardentă și patos revoluționar pentru înfăptuirea obiectivelor ce stau în fața organizației noastre, a politicii Partidului Comunist Român, într-o atmosferă de vibrant entuziasm, Congresul a hotărît să adreseze o scrisoare Comitetului Central al Partidului Comunist Român, secretarului său general, tovarășul Nicolae Ceaușescu. Textul scrisorii este aprobat cu puternice și îndelungate aplauze și urale. Delegații și invitații porționează minute în șir pentru Partidul Comunist Român și Comitetul său Central, în frunte cu tovarășul Nicolae Ceaușescu. Se scandează „P.C.R., P.C.R.," „P.C.R. — Ceaușescu", „Ceaușescu și poporul", „Ceaușescu — tineret". Lucrările Congresului iau sfîrșit într-o atmosferă de înălțător patriotism. Din mii de piepturi tinere răsună imnurile „Trei culori" și „Sub steagul partidului“. Delegații de tineri — muncitori, țărani, elevi, studenți, militari — alcătuind o gardă de onoare, părăsesc sala Congresului, purtînd drapelele Republicii Socialiste România, Partidului Comunist Român și Uniunii Tineretului Comunist, sub a căror simbolică prezență, timp de cinci zile, reprezentanții celor aproape două milioane și jumătate de uteciști din patria noastră au exprimat, în deplină unanimitate, hotărîrea de nestrămutat a tinerei generații de a participa cu toate forțele, cu tot entuziasmul și capacitatea sa creatoare la înfăptuirea mărețelor idealuri ale României socialiste. In sală răsună imnul clasei muncitoare — „Internaționala“. Se scandează lozinci pentru triumful socialismului în lume, pentru pace și prietenie intre toate popoarele. Minute în șir se ovaționează entuziast pentru Partidul Comunist Român și secretarul său general, pentru patria noastră, Republica Socialistă România. Entuziasmul vibrant și elanul tinereții exprimă încă o dată adeziunea fermă a întregului nostru tineret la politica marxist-leninistă a partidului nostru, politică închinată ridicării României de culmile civilizației și progresului. (Agerpres) ÎN CADRUL CONGRESULUI AL IX-LEA AL U.T.C. Conferința U.A.S.R. In cadrul Congresului al IX-lea al U.T.C., duminică au avut loc lucrările celei de-a VIII-a Conferințe a Uniunii Asociațiilor Studențești din România, în care au fost dezbătute cu exigență și responsabilitate activitatea asociațiilor studențești din ultimii doi ani, contribuția lor la formarea multilaterală a specialiștilor, corespunzător cerințelor dezvoltării economiei, științei și culturii noastre socialiste. In sală se aflau aproape 300 de împuterniciți ai celor peste 150.000 de studenți din întreaga țară, numeroși invitați — activiști de partid și de stat, conducători ai unor organizații obștești și instituții centrale, rectori ai instituțiilor de învățămînt superior, academicieni, cadre didactice, studenți străini aflați la studii în țara noastră, studenți fruntași la învățătură și în activitatea obștească. Printre cei care au luat loc în prezidiu se aflau tovarășii Ion Iliescu, prim-secretar al C.C. al U.T.C., ministru pentru problemele tineretului, Mircea Malița, ministrul învățămîntului, precum și Dușan Ulean, președintele Uniunii Internaționale a Studenților. Raportul Consiliului U.R.S.R. cu privire la activitatea uniunii în perioada dintre Conferința a VII-a și Conferința a VIII-a a fost prezentat de tovarășul Traian Ștefănescu, secretar al C.C. al U.T.C., președintele Consiliului U.R.S.R., iar Raportul comisiei de cenzori U.R.S.R., de către Gheorghe Milea, a președintele comisiei. Pe marginea documentelor prezentate au luat parte la dezbateri numeroși studenți. In numele Uniunii Internaționale a Studenților, Dușan Uleak, președintele U.S.S., a transmis un mesaj de salut Conferinței Uniunii Asociațiilor Studențești din România. De asemenea, conferința a fost salutată și a primit mesaje din partea unor colective de studenți străini care învață în România. In încheierea dezbaterilor conferinței a luat cuvîntul tovarășul Ion Iliescu, prim-secretar al C.C. al U.T.C., ministru pentru problemele tineretului. Vorbitorul a subliniat spiritul constructiv al dezbaterilor și al propunerilor făcute de delegați, a relevat faptul că Uniunea Asociațiilor Studențești din România a devenit o puternică organizație, cu o fructuoasă experiență dobîndită de-a lungul anilor, în mobilizarea tineretului universitar pentru pregătirea la nivelul exigențelor actuale și de perspectivă ale producției materiale și spirituale. Primul-secretar al C.C. al U.T.C. a subliniat, totodată, importantele îndatoriri ce revin studențimii din țara noastră de a se pregăti cit mai temeinic, astfel ca după absolvire să se poată încadra cît mai rapid și eficient în munca vastă de realizare a sarcinilor mobilizatoare ale noului plan cincinal, în vederea înfăptuirii obiectivelor stabilite de cel de-al X-lea Congres al P.C.R. pentru edificarea societății socialiste multilateral dezvoltate în patria noastră. Participanții la conferință au aprobat în unanimitate activitatea Consiliului U.R.S.R. și rapoartele prezentate De asemenea, au fost aprobate modificările la statutul U.A.S.R. și adoptată rezoluția conferinței. In Consiliul U.A.S.R. au fost aleși 97 membri și 28 membri supleanți, iar în Comisia de cenzori a U.A.S.R. 15 membri. Primirea în partid (Urmare din pag. 1)litice, de cultură generală și a conștiinței socialiste, astfel ca cei mai buni să poată fi primiți în partid. Pe baza studiului întreprins este necesar ca organele și organizațiile de partid să acorde atenție primirii în partid, în primul rând din minerit, siderurgie, construcții de mașini, exploatarea și industrializarea lemnului, de pe șantierele de construcții, I.A.S. și I.M.A. La rîndul lor comitetele comunale de partid și cele orășenești care au in raza lor de activitate C.A.P., vor trebui să ajute organizațiile de bază din aceste unități pentru primirea în partid a celor mai buni țărani cooperatori din brigăzi și ferme care muncesc nemijlocit, se afirmă în munca de sporire a producției vegetale și animale, pentru întărirea numerică și calitativă a organizațiilor respective și a rolului lor conducător. Se va urmări ca această muncă să se îmbunătățească în organizațiile din C.A.P. Fizeș, Brebu, Prilipeț, Zăgujeni, Maciova, Ciclova Romănă, Nicolinț, Dalboșeț, Șopotu Vechi, Tirol, Ezeriș, Păltiniș, Vrăniuț, Slatina Nera și altele care in ultimul timp nu au primit nici un membru de partid sau foarte puțini. Din rîndul intelectualilor vor trebui primiți cei mai valoroși ingineri, economiști, profesori și învățători, medici, tehnicieni care obțin rezultate deosebite în activitatea de zi cu zi, au o comportare exemplară în societate și viața personală, tn perioada următoare este necesar să sporească preocuparea organizațiilor de bază pentru primirea unui număr mai mare de membri de partid din rîndul femeilor, îndeosebi din cooperativele agricole de producție, comerțul de stat și cooperatist, unități sanitare și școli. O atenție mai mare va trebui acordată pregătirii și desfășurării adunărilor generale pentru discutarea cererilor de primire astfel, ca acestea să aibă un caracter educativ. Aceeași grijă va trebui manifestată și fată de ședințele pentru confirmarea hotărîrilor de primire în partid. Pentru reușita lor, membrii comitetului județean ai comitetelor orășenești comunale și din întreprinderi, activiștii să ajute organizațiile de bază în pregătirea adunărilor generale și să participe nemijlocit la buna lor desfășurare. Paralel cu munca de întărire a rîndurilor partidului, va trebui să sporească răspunderea organelor și organizațiilor de partid pentru educarea partinică a tuturor comuniștilor prin cuprinderea lor în cercurile și cursurile învățămîntului de partid, îmbunătățirea conținutului de idei a lecțiilor și dezbaterilor, prezentarea de expuneri, conferințe și informări pe diferite teme ale politicii interne și externe a partidului și statului nostru, în vederea întăririi disciplinei de partid și a răspunderii comuniștilor fată de sarcinile ce le revin, trimestrial se vor ține expuneri urmate de dezbateri în adunările generale pe teme ale vieții interne de partid, pentru cunoașterea prevederilor statutului, dezvoltarea combativității față de atitudinile înapoiate în muncă, prejudecățile și mentalitățile care contravin eticii comuniste, pentru prevenirea abaterilor in activitatea membrilor de partid. Intrucit în acest an sărbătorim semicentenarul partidului, in toate formele de învățămînt se vor prezenta lecții, vor avea loc dezbateri care să facă cunoscut rolul partidului de forță politică conducătoare a națiunii în opera de făurire a societății socialiste multilateral dezvoltate. Membrii comitetului județean municipal și orășenești, activiștii de partid, lectorii comitetului județean vor face expuneri referitoare la trecutul de luptă al partidului, tradițiile democratice înaintate ale poporului nostru, luptele revoluționare, realizările obținute sub conducerea partidului pentru propășirea României socialiste. Este imperios necesar ca periodic organele și organizațiile de partid să analizeze modul în care se desfășoară munca de întărire a rîndurilor partidului, de educare partinică a comuniștilor și în cunoștință de cauză să adopte măsurile ce se impun. Ținînd seama de sarcinile actuale, de necesitatea întăririi numerice și calitative a organizațiilor de partid, de posibilitățile existente în fiecare loc de muncă, comitetul județean de partid își exprimă convingerea că sunt create toate condițiile ca această latură a muncii noastre — de,primire în partid și de educare partinică a comuniștilor — să se îmbunătățească continuu, contribuind astfel la creșterea rolului tuturor organizațiilor de bază pentru înfăptuirea mărețelor hotărîri stabilite de Congresul X-lea al Partidului Comunist Reml mân. memento-memento-memento memento-memento-memento radio MARTI, 23 FEBRUARIE Programul I. U.00 De la 6 la 9.30. 9.30 Atlas cultural. 10.05 Muzică populară din Muntenia. 10.30 România contemporană. 11.15 Revista economică. 12.00 O melodie ... trei interpreți. 12.30 întîlnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13.10 Avanpremieră cotidiană. 13.22 Rebus melodii. 15 05 Agro școala. 15.40 Piese de estradă. 13.30 Muzică ușoară de Gherase Dendrino. 17.00 Radioenciclopedie pentru tineret. 17.30 Concert de muzică populară 18.00 Orele serii. 20.05 Zece melodii preferate. 20.55 Știința is zi. 21.25 Consemnări. 21.30 Revista șlagărelor. 22.30 Cavalcada ritmurilor. Programul II. 6.00 Program muzical de dimineață. 8.10 Tot înainte. 8.25 Mari interpreți. 9.30 Muzică populară. 10.00 De la preclasici la moderni. 11.00 Prelucrări de folclor. 11.55 Știința la zi. 12.30 Din țările socialiste. 13.00 Concert de prînz. 14.30 Memoria pămîntului românesc. 15.00 Muzică ușoară. 15.30 Radio-scoală. 16.15 Pastel liric. 16.55 Sfatul medicului. 18.20 Muzica de-a lungul veacurilor. 19.05 Cîntecul e pretutindeni. 19.30 Ediție radiofonică Mihail Sadoveanu. 20.00 Mic dicționar de operă. 20.30 Dialogul canțonetei cu șansoneta. 21.30 Atențiune, părinți ! 21.50 Din înregistrările lui Leonard. 22.30 Evocări literare. 23.05 Sunt compozitor. MIERCURI. 24 FEBRUARIE Programul I. 6.00 De la 6 la 9.30. 9.30 Viața cărților. 10.30 Vreau să știu. 11.05 Muzică ușoară de Sile Dinicu. 11.15 Tribuna radio. 12.00 Cîntă Violetta Villas. 12.30 Intilnire cu melodia populară și interpretul preferat. 13.10 Avanpremieră cotidiană 13.22 Rebus melodii. 14.40 Soliști și formații artistice de amatori. 15.30 Piese vocale si orchestrale din muzica de estradă. 16.30 Cîntece de Vasile Veselovski. 17.00 Antena tineretului. 17.30 Muzică populară. 18.00 Circle serii. 20.00 Tableta de seară. 20.05 Zece melodii preferate. 20.55 Știința la zi. 21.25 Consemnări. 21.30 Revista șlagărelor 22.30 Concert de muzică ușoară. Programul 11. 6.00 Program muzical de dimineață. 8.10 Tot înainte. 8.25 Mari interpreți. 9.30 Muzică populară 10.35 Fredonați cu noi. 11.00 Din muzica popoarelor. 12.15 Voci celebre. 13.00 Concert de prînz. 14.30 Cartea științifică. 15.01 Din melodiile lui Marius Mihail. 15.30 Radio școală. 13.15 Cîntă Jean Păunescu. 16.50 Pe teme medicale. 17.00 Cîntece populare. 18.20 Muzica românească — convergențe în veac. 19.05 Cîntecul e pretutindeni. 19.30 Meridiane lirice. 20.15 Teatru radiofonic. 21.05 Prognoza muzicală. 22.00 Pagini simfonice de Alfred Mendelsonn. 22.30 Comandantul de pionieri. 23.05 Interferențe muzicale. MARȚI, 23 FEBRUARIE 09 REȘIȚA. Muncitoresc : filmul Omul din Sierra (orele II, 16, 18, 20) ; Arta : filmul Tăcerea bărbaților (ora 11) ; filmul Ai grijă de Suzi (orele 17. 19, 21) ; Cultural : filmul Cuba 58 (ora 15,30) ; filmul Zonă închisă (orele 17,30. 19,30). SSJ CARANSEBEȘ. Tineretului : filmul Femeia , să se teamă de bărbat. P BĂILE HERCULANE. 23 August : filmul Ursul și păpușa. ORAVITA 23 August : filmul Mamă ciudată (matineu) ; Ora hotărîtoare. PROCȘA. Progresul : filmul Neîmblînzita Angelica (matineu); Ambuscada. PANIA. Muncitoresc : filmul Sentința. pROZOVICI. Progresul : Mob Flanders. televiziune MARȚI, 23 FEBRUARIE 10.00— 11.00 Teleșcoală. Fizică — clasa a VIII-a ; Forța electromagnetică. Biologie — clasa a IX-a ; Relații de nutriție. Geografie — clasa VIII—XII ; Dunărea, 18.00 Actualitatea muzicală. 18.20 Rămâneți pe recepție. .. 18.30 Toate pînzele sus ! Emisiune pentru pionieri. 19.20 1001 de seri. 19.30 Telejurnal. 2000 România '71. Azi — județul Satu Mare. 20.30 Seară de teatru. Premieră Tv. Ștafeta nevăzută de Paul Everac. 22.30 Recital Connie Francis. 22.50 Telejurnal. MIERCURI, 24 FEBRUARIE 10.00— 11.30 Emisiuni lecții pentru lucrătorii din agricultură. Lucrări de îmbunătățire a producției pe pajiștile naturale. 18.00 „Exterra '71“. Emisiune — concurs de construcții pentru pionieri și școlari. tehnice 18.30 Cadran international. 19.10 Tragerea pronoexpres. 19.20 1 001 de seri. 19.30 Telejurnal. 20.00 Cincinalul în cifre și imagini. Satisfacerea tot mai largă a cerințelor de consum ale populației. 20.20 Telecinemateca . Circul 21.50 Poșta Tv. — de Ion Bucheru. 22.05 Emisiune de România la ora atomului, știință 22.30 Bucuriile muzicii. Mario de Monaco. 22.50 Telejurnal, vremea TIMPUL PROBABIL PENTRU 23 FEBRUARIE 1971 Vreme schimbătoare cu cerul mai mult noros. Vor cădea precipitații slabe locale sub formă de ploaie și lapoviță. Vîntul va sufla moderat din vest. Temperatura staționară : noaptea minimele vor fi cuprinse între 1 și 4 grade, iar ziua maximele între 5 și 10 grade. Ceață locală dimineața și seara PENTRU 24 ȘI 25 FEBRUARIE 1971 Vreme în curs de îmbunătățire treptată și ușoară, cu cerul variabil. Temperatura se menține staționară. PENTRU REGIUNEA DE MUNTE Vreme închisă și umedă cu cerul acoperit. Vor cădea ninsori locale. Vintul va sufla moderat din vest. • 3 • sport ■ sport Campionatele internaționale ale României Excelentă performanță a reșițeanului Eugen Almer Organizarea concursului — „magna cum laudae“ Timp de două zile piscina reșițeană a asociației Olimpia a găzduit internaționalele de înot ale României cu participarea reprezentativelor Iugoslaviei, Cehoslovaciei, R. D. Germană și României. Bilanțul înregistrat (la 13 din cele 22 de probe, cîștigătorii au atins cifre nemaicunoscute în bazinele din țară), justifică interesul cu care au fost urmărite întrecerile. Protagonist al competiției, E. Almer nu a dezmințit așteptările. In cursa de 400 m liber, clou-ul campionatelor, Almer a cîștigat proba înotînd contra-cronometru, adversarii săi rămînînd în urmă cu o lungime de bazin. Timpul înregistrat 4:11,9 constituie un nou record național. Dar înotătorul reșițean s-a depășit pe sine și în proba de 400 m mixt, obținînd și aici un timp remarcabil 4:53,7, nou record național. De altfel în aceeași probă un alt tînăr reșițean Dietmar Wetternek (15 ani) a produs o mare surpriză mergînd cot la cot cu învingătorul pe distanța de 300 m. Timpul final 4:59,7 constituie un nou record național al juniorilor asigurîndu-i lui D. Wetterwek dreptul de a participa la europenele de juniori. Notabil este și rezultatul dicăi Petruică (15 ani) 2:53,2 Ro- 200 m bras. Dintre ceilalți înotăritori români prezenți în concurs Marian Slavic s-a dovedit același performer stăpîn pe posibilitățile sale cîștigînd trei probe: 100 m liber (55,0), 200 m liber (1:59,8) și 200 m mixt (2:17,6). Absența lui V. Costa din rîndul brasiștilor români nu a fost resimțită, Angel Șoptereanu în revenire de formă dominînd cursele de 100 și 200 m (68,8 și 2:34,4). Antrenorul federal Aurel Urmuzescu ne-a declarat de altfel că așteaptă din partea lui Șoptereanu să ducă mai departe șansele românești la această probă pe plan mondial. Un frumos succes în cadrul internaționalelor a obținut și statistul reșițean Mircea Hohoiu care și-a adăugat în palmaresul său două titluri de campion internațional al României. Dintre înotătorii străini Oana Segrt a impresionat Miriprin marea ei clasă, cucerind patru titluri de campioană internațională. De altfel ei i-a revenit și trofeul „Reșița 200“ la proba de 400 m liber. Foarte bine s-a prezentat și garnitura R .D. Germană din rîndul căreia s-a detașat tînăra Sigrid Höhne. Cea de-a 11-a ediție a campionatelor internaționale de ale României s-a bucurat de înot o organizare excepțională. Fiecare amănunt a fost cîntărit cu grijă în așa fel încît oaspeții au rămas de-a dreptul impresionați de minuțiozitatea cu care a fost pregătit concursul. De altfel ciori măgulitoare în acestaprea făcut în mai multe rînduri sens și Bogdan Nenadovici, membru al comisiei tehnice din cadrul ligii europene de natație. Atmosfera de concurs ca și cadrul de desfășurare au fost la înălțimea celor mai mari exigențe. Merite deosebite revin Consiliului județean pentru educație fizică și sport, președintelui acestuia prof. Ilie Pătruică care cu sprijinul organelor locale de partid și de stat a reușit să creeze ambianța necesară marilor concursuri. Cupele oferite de instituțiile și întreprinderile reșițene au încununat eforturile fiecărui cîștigător de probă. Trofeul ziarului „Flamura" oferit pentru cea mai bună performanță reșițeană a revenit lui Eugen Almer care a înregistrat cel mai bun rezultat din natația românească. Iată și cîștigătorii probelor : 100 m liber — Mirijana Segrt (R.S.F.I.) și Marian Slavic; 100 m delfin : Hartmut Fleckner și Christine Navius (R.D.G.) ; 100 m bras : Angel Șoptereanu și Sigrid Höhne (R.D.G.) ; 100 m spate : Mircea Hohoiu și Cristiane Schroeder (R.D.G.) ; 400 m liber: Eugen Almei și , Mirijana Segrt; 200 m liber : Mirijana Segrt și Marian Slavic ; 200 m brasi Sigrid Höhne și P. Teodorescu ; 200 m delfin : Mirijana Segrt și Hartmut Fleckner. MIRCEA RIȚIU i Casa de Economii și Consemnațiuni a devenit pentru milioane de oameni ai muncii din țara noastră, locul sigur de păstrare și sporire a economiilor bănești personale. Dacă dv., stimate cititor, nu vă numărați încă printre cei care își păstrează economiile la C.E.C., nu întîrziați s-o faceți cît mai curînd. Hotărîți-vă pentru primul pas — pentru * sprima depunere și la toamnă veți număra... dobînzile și cîștigurile. Dumneavoastră ca și tuturor acelora care doresc să economisească la C.E.C., Casa de Economii și Consemnațiuni vă pune la dispoziție librete de economii variate : librete cu dobîndă, cu cîștiguri, cu dobîndă și cîștiguri, cu dobîndă și cîștiguri în autoturisme, librete cu cîștiguri în materiale de construcție, librete de economii pentru construirea de locuințe, libretul de economii pentru turism și de asemenea obligațiuni C.E.C. cu cîștiguri. Deci posibilități multiple, avînd l’ aceiași scop : ECONOMIA. B (47) Agenția județeană de turism Caraș-Severin REȘIȚA vă oferă locuri în următoarele stațiuni (cu plecare la solicitarea dv.): ODIHNĂ, Bușteni, Borsec, Lacu Roșu, Predeal, Sinaia, Sovata, Tușnad. TRATAMENT: Amara, Bazna, Borsec, Buziaș, Călimănești, Căciulata Eforie Nord, Felix, Govora, Herculane, Ocna Sibiului, Olănești, Sîngeorz, Sinaia, Slănic Moldova, Sovata, Tușnad, Vatra Dornei. In perioada sezonului rece se acordă mari reduceri de tarife. Posesorii de bilete de odihnă-tratament beneficiază și de reducere de 50 °/o la transportul cu trenul. Informații suplimentare se pot obține la AGENȚIA REȘIȚA, telefon 16-24, FILIALA CARANSEBEȘ, telefon 208 și BIROUL BĂILE HERCULANE, telefon 234. (37) III!IIIIIIII III I