Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1839-10-22 / nr. 30

154 - În buan, șa între posesor după procesul început, iar toată ceelează aberea Dsale Vnoterșșcesii Ecaterina Sturza, rămâane spre siguranția pretențieii casui răps Vnst. Petracu Sturza, pănă la ce desaburșiită curmare a procesuluii, carele să află în jurnalul Giudecătoresc. Octom. 9 anul 1839, PNo. 58245. e Dluii Sara, Gabria Suram, prim jalobă cătră acest au făcut cerire ca spre îndestulată Diale Ban: Iancu Istratu și Iome Balomer, cu baniii ce au a lua de la Dlui, să n să vândă prin mezatu pământurii moșie, ce are Dluii Sbram în moșiia Gârlelor de la țănutul Putinii, cu acareturile ce să bor îm aflund, pe funia, din pogodul căruii jalovii și a documenturilor ce au înfățoșat săluntariul, Dubanul pe de o parte prin Crzșăniesca Agie, au pus în lucrare vânzare prim mezat a arătatelor pământui în termin de 40 hale, iar pe de anta sa publicarisește spre stiincia tuturor de obște, atât acelor ce bor abe are o pretenție, precum și acelor ce ar fi adomișii a cumpăra, ca ea se înfățoșeză la acest Îpiran la înpricire termenuluii arătat, unde avea să săbarșa mehatul, melinicetre, șiar pe de alta ea pubnicariite spre știinșa pretendatorilor ce dor fu, ca sa se înfățoșea la această Giudecătorie, în termin de 6 luni. Octom: 11 anul 1859, No 9368. Lșa precum la această Giudecătorie el găseas Deile de pretențiii, asupra răps: acum Sarg. Iorizacn Scrujanolescu, unele aducătoare de înprișiuire sună hotărârele date, iar altele necumpedate „apoii spre aflare și a altor credntorii, sa publicariserie în termin de 30 zile, spre știința tuturor de obște, și a pretendatorilor ce bormanni asupra raps. Sardariu, ca să se înfăștșeză la această Giudecătorie, cu totlurile celor abe a lua, lună care sa se poata și ti tarpsa cele de cubiință. Gudestătoriia țânutului Eșii. Octom: 5 anul 1859, Ro. 9156. Dluii Mahalacii Popoleniii prin jalova ce au dat giudecătorieii, au făcut cerite ca ez nel întăreacă ziapisul, prin care de becii au bandut o parte de loc, din locul cel are în mahalaoa Sof. Panteleimon, în preț de 600 leii, catră Dinii Gheorgu Muste, după cercetarea ce sau facut tidurilor proprietății, văzhundusă că este drept locul vânzătoriunui,, pe de o parte sau întărit lapasul brememenește, iar pe de anta ea purmmcarusește spre șriința pretentatorilor ce dorfîn, ca să se înfățoșesă la aceată Țrudecatorie, în termin de 6 luni. Octom: 7 anul 1839, No. 9237. Prezentera Encuana prin jalobă cătră acesta Grudepatorie, au facut cerirea să încredința in pasul cu care binde o casă din mahalaoa Tălămici, Stolnicanuii Ioan Ungureanu în preț de 840 leii, șa fiind ca din documentarii nu sau lămurit dreapta proprieta, sau scris Giudecatorieii Prutătoare a fane cercetare la fața locuirii, care acum prin minidusă, și vazhănduia că na au urmat primirii despre megieșii și este dreapta a vănzatoarei, pe de o parte sai întărit hașisul vrejudecătorii și țănutului Botoșeniei. Obctom: 12 anul 1850, No. 6955. Dlui V. Post: Gheorgn Dumitriu cu soțiia sa Sabasta născută Mamune, prin particula rișcă amcăturie de obecii la bundut o bucată de loc sterp din acest oraș, Dsale Clui Mahonla Dabija cu pri, 180 ganvinii panii înalti, măndindu Cluii Cluci și osedat 4 stânjșii loc sterp din trupul altuii loc, cel are cumparat de la Diii Sapdareasa Annica Premară, apoiiasturile urmate Din parte suânători mdor cătră cumparătoriu, precum și acel din partea cumpaărătoriuluii catră bunzatorii, alăturăndule pe lângă jalobile ce au dat Giufecătorieii, au cerut de a sa încredimța, care acturii miște din prung dusă să publni carisește, spre șriința acelor celor alte pricinuii bine culuntate, ca sa se înfățoșeza la această Giudecătorie, un termen de 6 luni. Judecătoria țănutului Dorohoiu. Ostom: carul janlobii cerănpumssă titlurile proprietații, am înfațoșat în Nocucerire de aceii case în targul Dorohoiuluii, Iosip Folșa feanu tot de acolo, cătră proprietara Monast. Sd. Smprondoneșii, ce șneii o au ramasă cloronomie de la a lor pătruite, în priț de 12 gabinii, asupra căria casa au rămas cumparătoriul îndratorit de acum înainte a pliti belemănul hotărât, în temvnin frept aceia Mariana, arșitul se shmin otungză cu bvul bul 12 anul Peculniii Vladobmii, sul, cu care partireul aniic 1859. Poi A006, la aceată judecătorie au întrat Elisabeta cu jalovl frațiii șna Tuduracn fii a rans: Vel Cant: en și altă bucățiță de loc sterpîna nu sa întarnimlpalii trecui îndelreci vănzari cătră nici osupusă plății de Dmvin