Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1840-01-14 / nr. 42

35 (CGGDM . 77 20227. jalobă au faăcut Teodor Botezatul și Necolaii Isanescu Fineștiii epotropii a orfaniii numituluii Stolnic, că ace parte el se bundă prin medat, cu a carora cerere este unit și cumpărătoriun R nou, truii rezoluțiil ce au încheet la 19 a trecuteii lunii, au regularizat bânzarea prin mezat a pomenirteii părții de moșie potrivit cu 605 din condușea Țunina, spre despagubiră Dsale Stonișșeiii Varneau șii a altor credintorii ce maii sunt asoțumii eii, decii să pubme pe arnetire despre această divizare spre știința ahotuirilor muștrrii, șau acelor ce bor abe bre o leginată pretenție, ca să se înfațoșeră la acest Înban în termini de 6 lunii, când, areza să începe strugură mezatuluii. Dechembi 28 anul 1859, No. 7593. Dluii Medemna Costavn Benari pe lângă jaloba ce au dat acestui i Înban, amaturând un zapas anii 20 a trecuteii lunii, prin care au bundut răcișnilor de moșiia Prmaășaniii țânutul Frămciiuluii, Monahul Macsam Bourenul și an sau o parte de moșie, adecă: giumătate dinn parte Răcușasca, zhestre soțieii sale Elisabeta născută Racmiș în preț de 700 galbinii ulanc, au facut cerere de a să încregipită onea zapas pe formă, din pobodul căriia jnlobii și pe temeiul vecnl armeliți ce au înfățoșiat siluptoriul de la soțiia sa înu puternicistoare dela sinde el pomeniiia parte de moșie, nu maii puțăn Pgăii Alecu Banuș, sngurn pontor banilor arătații, pe de o parte sau iși a înscrisunuii Dsale întărit zigusul bremelnieieire, iar pe de anta sa pucanca rnsește spre știimța tuturor fe obște, și acelor ce borabe are o legiuntă pretenție, ca sa se înfățoșeza la acest Înban în termini fe 0 lunii. Dluii Coerul Logi:; Costapi Conaca, precum șin Nastase Musca, Ilie Croleca, Costandinma Balotă și alțiii aii lor răzșit fe moșiia Pochiii, pe lângă jaloba ce ai ziat cătră acest Îuban, alăturând 2 zariserii 10 luni 1838, cuprinzatoare fe scombul ce ai slharisit, zfănd acest veal dfonle Dsale Logr: 168 stânjini 1 palmă și 6 palmace din moșiia Pochiii țănutul Novurnuiumii, șn subnna fela Dluii Logi: 90 stămunii fmi hotarul Șenarun, depe bane geruluii tot țănutul Voburnuiumiii șii 125 galuiiii înalți, au facut cererere a să încredința acele hapuse pe formă, ful cariia jalovii, pe de o parte sau încredințat reși pe de alta sa pubvrnicarusește spre știița memșireire, tuturor de obște, și a pretendatoriilor ce borfa cea să se înfățoșeza cu jilovă la locul cuviincie în termințe 0 luni. Minuția pământească. 1. Regabeiul din roata al 3-le Hriste Hrib, o la 24 Poemb: 1939, bombii din târgun predemit Făntacenii ținutul Sucevii, la 8 Dechemb: au dezhertat cu amoniții șa anume: 1 munta șn 1 parecn casete, în vârstă de 17 anii, la mesură 2 arșeii 5 berșoage, părul capuluii castanii,, Fruntea lată, Sprinicenele castaniii, ochii capriii, nasuri de micloc, musteții, țiile înfnteza galbnne, gura mare, dinții de micloc, la față roșcoban puștii . le barba nu răde, bărsat. 2. Regaroiul din roata al 2-le Ioan Dorină, apreferat la 18 Ghenari 1859, recrutat de satul Vincueți si țânutul Baczluluii, la 17 Dechembi au fezertat cu amonșiiii șa anume: 1 părean onbote șna un tulup, în vârstă de 23 anii, la măsură de 2 arșuiii 77 berșoage, părul capuluii castaniu, Frunze rătunda, Sprânceniile castaniii, ochiii căprui tulburii, nasul de minilun, mustețiile macaii castaniii, gura maca, eșițiii mărunții foșii, barcarade, la Față rușcolean, ogennte Lemne nu are. S. Redaboiul din ropta de grenadirii Vaspim Bojlrcă, o predemit bolnoii la 3 Ghenara 1859, din satnle Gulița și Lespednie țănutul Seucebii, la 17 Decembo au fezertat cu bmonșții și anume: 1 mănta, 1 bămeșan și 1 păăren cinbote, în varstă de 18 anii, la măsură de 2 arșuiii 6 berșoage, parul caguluii castaniu. Frunteea rătungă, sprimceniie castaniii, ochii caprii, nasul de mnijloc, musteții ne mptii, gura mnică, dinmitii cam rarii, barsa nu rode. 4. Regubosul dann roata de gremadirii Ioaca Rusul, o prețemit la 28 Poemb. 1839, recrut dat de satul Baia șa Bogata din ținutul Suceleiii, an 17 Devenibi au devertat cu amoniții și anume 1 cămeșii șa Ii părecii cubote, în buretă ge 16 anii, ma mătură ge 2 arșimii 6 verșoage, paruncapunuii castaniu, frunte lata, sprimuenile castaniii, ochii algiastrii, natul mare, mustețiile galbine, gura mare, rimniții laști, barba nu rare, la față epalon, Giudecătoriin ținutului Eșii. Dechemb: 21 miul 1859, No 11,681. Văduva Vasinca Soroșneanu dmnpreună cu fiiul eii Iandu Soroneanu, prine partiiulariii jamis au bundut vesecii casele ce le au în acest oraș în chartalul al V-le, în marime re 38 strimjișii A palme, în cuprindere Dechembi 28 anul 1829, No. 7597. din povogheneral- Inspectorul Carnției. Decemb: 29 anul 1859, Po. 3820. (Deșurieră a 2 ciniuirii de gou fevirtoriunii mn 4 mănta, JPacdl