Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1839-11-26 / nr. 35

A PRIPDIPPATVII 18343. MOLDORVIII. ----------s-vojti J.3. Rînvanul Apelatav a Țării de Sus. Coemb. 114 anul 1859. No. 6949. Duna cerire Dsale Bănești Maruil Leondari, și pe temeiul tiitlurilor proprietățiii ce au înfățoșat, sau scos la mezat un loc ce are Deji în târgul Frumos, în mpriime de 145 stânjiți Gospoa în pregiur, decii la purislnca rusește spre trința tuturor de obște, atât acelor ce ar fi ahotnpcli muștereii, precum șau acelor ce vor abe pre o legiuntă pretenție, ca să se înfățoșeza la acest Înban, în termen de 10 zile. Daluii Vamari Grigorii Roset prim jaloba ce au dat acestui i Duban, au făcut cerirea să binde prin mezat moșiia Hușiți de la țânutul Fucebii,, cu toate Noembr. 14 anul 1859. Pp. 6952. afecă, casă de piatră căsore acaruturile ce sunt pe dânsa, înpărșită în 7 prăji, 2 prinșții de piatră, șn hambariu, „"suma lor grojdiu de piatră, runa gre odlii de lemn, șiuhu șin moară cu doă pietre , pe apa Ppomozhuluii Mare, mibadă înpregiurul caselor, pălure bună, Ensemel, sat de 50 la bruna și șu amant, 80 Fulcii șrbă a proprietății șa 12,000 prăjniț loc de arat, ili estăpunpre benptuluii sa o ee .. lupă trecire de 2 anii a poseseii în care sa află dată, care moșie Finii zestre a soțieii Dsaau sigurionațio cu îndoire sa prini lucrările Învațuirii de gin, în moșiilesale Fnan peniii de la țănutul Tesuciunui, în urmare cariia cererii și pe temeiul arătateui siguranții, sau scos în mezat pomenita moșie duc la putere documentarilor, decii să publiar în gheneral Inspectorul ce are în termini gre 40 zmpe. Monarnien. Noemb: 13 anul 1859, No. 7150. (Descriere a 2 șoimurii de gos dezertorisnții diin mantia pămnntească) I. Manutelu, știi, Voinfănii șini din Muncel țănutul Tecuciuluii, Begdaboiul din escaron Ența Frunza, aprecielat la 31 Mart 1831, recrut dat de satul Poiana alungă cu altele de la țănutul Botoșeniii, toți bnrcuniți, numuii cu locul lor trebuincios se hrană lupă spre știința tuturor de obște, nalt atât acelor ce anii, tă mare, postale ciubote, 1326 POEMVR: muștereii, precumm șii acelor a trecuteii lunii august au dezertat cu amonițiii, o pretenție, ca să se înfățoșeza pantalonii găunza și 1 părecn cibote, berșoage, părul capuluii castaniu. Redaborul din roata opregemit crut dat 1 șancă, teii la șa anume: 1 sur, șapcă, la măsură 1 2-le de satnle Frumușat, sprincenile castaniii, în dâarstă de 30 anii, la măsură 2 arșmiii 6 fruntea de mnătosc, 20 a trecuteii lucii Lbgust fințiii mărunții deșii, sprincenile castaniii, stețiine marii, gura muică, are sămn de beșncără. 2. lunii Octom: galstuh, barba Nacolaii ochiii căprui, galsturi, 2 cămeșii, 1 manta, 1 șn arabe la acestenban 1 parecu catale barca răde, 1859, Burdusacii, 2 cămeșii, 1 reaprișa1 părecmn la au dezertat cu amorișiiii, nu rade, la față Smad, în bârstă de 22 la 28 aarecui, parecu pantalonii la mâna stângă 2 arșmnii, părul capuluii castaniu, fruntasul mac, și anume: pare ca ochiii caprii, nasul de minoloc, mu 11 --