Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-08-04 / nr. 18

z 7917 Velică spre șriiința acelor celor abe breun fen e pretenție s lu arii de răcumparare, ca să e suufățietză la acest Tribunan în termin de luni, sevotit din zioa publicării prin această onlie„ căci după împlinirea acestui termin, zaicine să bor întări statornic, și pretențiile în urmă s'aribi, nu vor mai fi priimite. Iunie 10, No. 3043. Înmnor Sard. Iordachi Boian și Lung. Iloan Radu, au cerut ca să ni se încredințeză contacturile pentru ocupată păldure aflătoare pe oșiia Curteștii a Asale Boian, cumparătă de cătră L. Radu în preg a- 650 ganbini, din care 00 gansini blanc au priimit sunzători- acum afacere contracturilor, iar 550 ganvini este datorit cumpărătoriului răspunde la 20 a viitoarei luni august anul următoriu, în urare căria, încredințăând mi să olene contracturi, tl publică spre știință. Iunie 27, No. 2781. Dlui Coms. Ioan Ghergen și pitar. Șefan Goiacu, au cerut a ni se întări contracturile prin care cea întăi dă celui an doiie în postesie moșiia Costeștii de la acest țănut, pe vreme de 4 ani cu preț câte 1300 galbini vaane pe fierecari an în 2 câștiuri, și etevit se îndatorește posetorun ai mai da dei ba cere trebuința 1000 galvini cu legiuita dovandă; în urmare căria, îmncredințănd unise acene contracturi se rusască știință. Iunie 12, No. 3086. Dii iustina Caninobeca, fiui jalovă cătră aet trisuna au cerut a i să vinde prin cuzi vugeana din acest târg, cu locul ei în mărime de 28 stântini tumului, în urmarecăria cererilor și a muștereinor ce bor fi, ca să se înfățișeză la onett Trivnian în termin de 40 zin;, spre a se face harenaurie, sudecateri țânutului Coburluiu. Dupăhărnicueasa Elencu Derecei- Cașa prin particuna mică alcătuiri, au trecut în de obeci cânzare o casă ce o are în acest târg, ramaăge la soțiu Diane pe loc cu vezhmăn a Monastirii Precpieta, cătră Dnui Andonie Cegroponti, în priț de 950 ganvini. Zamuri arătatei bânzari s'au adiuerit prembanicuge, g dar totodată opre a se fane știut, atât acelor ce vor abe bre un semn de pretenție, precum și acelor ce ar abe aici de răscumparare, se publică în termin de 6 luni. Iunie 27, No. 2424. Anul Pah. Costandin Elefteriu epitropunabilii răposatului Sard. Iancu Buzne, au cerut a să binde prin mezat o casă cu 3 ogăi, suline și camară supt un acoperemânt, grajțiu de scânduri cu șopron suplant acoperemânt, ce le are numit un Sargariu în acest târg, pe loc cu velimăn a Monast. Mabromoului, în mărime de 11 stânj. latul, și 23 stânj. lungul, în urma recăriia cereri, se panică dește aceată vânzare spre știința pretentatorilor și a muiștereilor ce vor fi, ca să se înfățoșeză la acest Trivnian în termin de 6 luni; cu aceasta însă, ca chirigiii Chiriac Șefanidi și Anicsanaru vasiliu, să rămâe nestrămutași din stăpânire după contractul închiet cu răposatul Sardaru, pănă la 22 a viitoarei luni Poembrie anul următoriu, când, se împlinește protesția contractului nor. Iunie 22, No. 2131, la acest Tribunal. Urmând a se vinde de veci prin mezat un han cu 2 cazi, pivniță cu gărliciun de cărămidă, o șanarama de scănduri alăture, 2 odăi cu grajdiu de scănduri suptant acoperemânt, a răposat. Sard. Iancu cuzne,, afaător în acest târg pe loc cu vezmăn a Monast. Mabromouiui, în mărime de 27 coți fața în lat, și 42 coți în lung, se publică despre aceată bănzare, spre giiinga pretiidatorinor și a muștereinor ce vor fi, ca să se înfățoșeză la acest Triobunan în termin de 6 luni; cu aceasta însă, ca chirigiun aratatului han, se rămân nestrămutat fin stăpâniri după contractul închiet cu răpogatula pănă la 26 Octom. anul 18412, luânduși cumpărătoriul sanii chiriei câte 2000 lei pe an, după contract. Iulie 4, No. 2511. Costandin Musteaă și Marița puznica, prin particularnică ancănuire au trecut în de beni vânzare 10 stânjini moșie fin Rădăcini, Dsani V.1ă. se publică spre știința pretei datoriIumie 25, No. 2395.