Foae sătească, 1840 (Anul 2, nr. 1-39)

1840-04-07 / nr. 1

73 j M. Curtie 18 anul 1840, No 1437. Socom Monastirii Crrpticun prin știre Preafințitului Mitropolit, au bândut Deale Cornșteran catargiu o moșie steapă dela țânutun pemținui, anume Crugești în preș 1142 galvini și 12 sorocobeși, deci adeberindusa zapisul, sa face cunoscut această vânzare, că acei ce bor aici bre o legiută pretenție, să'și porneacă reclamașuiia în termin de 6 luni. Martie 21 anul 1810, No. 1581. Situi Opat. Mihalachi Honvan cu sânet din anul 1836 febr. 1 mntărit av Judecătoriia țănutului Dorohoiu, au împrumutat cu 2000 galvini pe Dlor Inie Holvan și frateneszu Piconai (acum mort), supt sigurangie de amanet jumătate din moșiia Călceni și partea amândurora fin moșiia fun, one de la țănutul dorohoiului, din care vani 500 galerii au răsuns la vbade A lui Inie, rămâina slozonă partea sa de sunt amannetaritire, par spre plata ... 509 gandini mrte mortunui Vicomai,. ne fiina pre un alt mijloc după mături ne întrecuințdale de Mugecare la acest țănut țăne Dibalin în urmartoria lorhouiec loc de comisie rea raportului ce au le la zica Judecătorie supt No. 4706, au încubuințat ca să se scoată în bănzare prin mezat partă casii datornic unui amanetaricită pentru arătata datorie, necez o a patra parte fin moșiia Călienii și partea din moșia Funidione, care este alesă și repesită între amândoi frații la anul 1827 Mart 12, precum să lămurege în hotarnica lui Onachi Iniescu și Mihanachi crahă, venăru acea să publicame această vânizari, că acii ce ar fi mușterii sau vor alte bri o pretenție, să se înrăcioșeză la acest Diban mierminte 6 luni. Dibanul apelativ a gării de Jos. mart. 1810. N. A71 V. Li și fin pobodun jilovei postelii. Zamfirachi mMcioniu e'au publicat prin Una din tinutem foi sate și vănzare a 517 stănjăni moșii din ohiena anumitului Andoniu, însă cșa precum acum fosta soție acelui Zamfiache Andoniu, în materecul copiilor făcuși cu el, pe lăngă jaloba ce au dato Dibanului, sau înfățoșat cu țiceuu, Gospod,, din 1834. N. 30. cuprinzatoru ca numitun Andoniul să tearte de grijă pentru mînșrăcăninte și hrana copiilor ci urmeză a să ia la al treile mănă, și cănd pot ajunge fetele în băretățe măritat, să le înzăstze tot iar Andonini. Apoi să face cunoscut prin Fomeszteini că steai mai sus strămjini de moșie nu să pot vinde și cărnua le siguri peitoru spre hrana, îmbrăcăminte și trețiaru orfaniloratelui Andoniulo asupra cărora și sânt țânțuiți șș s tropi de cătră Stăpânire doă fițe streine. Mart. 21. 1840. N. 1892. Aumnialui Spăt. iorgul Razu, au făcut minte că măcar de și după ce de mai înainte a dum. reclemații „dibvani” au slobozit publicație prin toate ținuturile pentru pierdire documenturilor moșiei dum. Domneștii de la ținutunl Putnii, capublicație pănă acum nu sau adunat, dar și lnele câte sunt neinformăluite încă cu pecete satelor, și pentru că cu anasta lucrare să prelungește îndestul, sau rugat Dipanului ca să epublicarească atât în prezmetul mierzării documenturilor, precum și pentru ori care va aici mergiește cu moșiile fum. Domnenii, ca să se înfăcoșeză la Comigna are a fi în anul Urmitoriu pe la luna Mai și Iunie, ca nu în urmă să se iase că a reclamari si că nuu avut nici un fenu ate șiință. Din pobodun căriia jalove, în termin de 40 Jni să pusli carisere obștare cele mai sus rostite. Martie zi anul 1840, N. 1903. Dlui Pah. Ioan lorașcu au făcut cerire ca si i să pândă prin mezat 360 sănii pământ ae are în hotarun învoterii și Piletiulii din gânatul bacăului, deci să face cunoscutt vânzare arătatelor fălci de pământ, în termin de 6 luni, spre vor fi maiierei. l Judecătorim vânat uzi tutovii. Martie 18 anun 1840, pp. 1300, înștiruire că terminul de 6 luni a publicat idici prin Foaia Cătească, pentru scoatere în vânzare a amanetului, ce Dei Pitărean VElencu Necunce are de la Hrisia pugină, Teceli, împrouba banilor cu care sau împrumutat, sau împninit, și nimine nu eau arătat cu protimiere sau arii ca să plătească datorii, apoi spre îndestinare Desane Pităreeti cu panii ce are a luat de la pomenita Hriste, în somă de 1500 lei capete și a lor legiuită vovândăr, să publicaretire vindirea de beci a amanetului pusa care este o casă cu ocul ei măsurat în 2 trupuri, în somă giința acelor ce i - avea sa