Foae sătească, 1841 (Anul 3, nr. 1-52)

1841-10-19 / nr. 42

317 și pe cinstitul Divan prin jalobă de al încredința după formă. (iscălit) Iamandachi Teliman. gori Sorteanu. (marturi). mș Judecătoria țăânutului Botoșienii. Septemv. 25, No. 4938. Dlui Spat. Ioan Cocotă, prin jalopă cătră această Judecătorie au terut ai se vinde prin mezat piște case cu locul lor ce le are în așept târg cumpărate de la Dei Medelniceresa Smaranda, în urma fiecăriia ceremi să publică în termin de 10 zile, spre obștesca știință a tătatelor te por av vreun feliu de pretenție, precum și a doritorilor muștrrri, ca să se înfățoșeză la atentă judecătorie în terminul arătat. Judecătoriia țânutului Sucevii. Septemv. 24, No. 3711. Potrivit : Dsale Spat. Iancu Prămze cu epitropul casii răps. Spat. Vasili Milu, urmând a să da în posesie pe 3 ani înțepători de la 25 April 1812, moșiia Spătăreștii din acest țânut, să publică spre obșteasca știință în termin de 10 zile, ca anii ce vor fi doritori muștrii, să se în Făveșie, la artistă șiudecătorie în termina șitat, cănd avea să face hrreșuri, potrivit condițiilor ce să sor statornici la azerdesie Totodată să publică pe asemine termin și vânzari lucrurilor mișcătoare a răposat, ce să vor regulameile cătră sfatul familiei. Judecătoriia ținutului Păanțu. Septemv. 25, No. 6817. Dlor Surdriesai Ilinca Strruvlecă, Feodosiica Manzoli și Ghorgi Lepădatul din târgul Galații, prin jalonă cătră această Șiudecătorie a cerut a li se încredința hașișul cu care prin particularii et alcătuire au trecut în depecni vânzare o ștumătate casă din târgul Pietrii cu locul ei Gospod în mărime de 28 stânjini 5 palme lungul, 13 stânjini fundul ogrăzii despre Camn Vnachi, 13 stânjini 1 palmă mijlocul și 9 stânjini 6 palme fața ogrăzii poarta, cătră D. Iordachi în preț A 3000 lei, în urma fie căriia cereri pe de parte s'au încredințat tanisul vremelnitește, or pe de alta să publică spre știința acelor ce vor avea vreo festuită pretenție, ca să se înfățoșeză la artestă șiudecătorie în termin de 6 luni. ș Judecătoriia ținutului Bacău. Septemv. 22, No. 46067. DL. Spat. Grigori Morțun, prin jalobă către atentă șiudecătorie au cerut a i se încredința zapisul cu care prin particula mică alcătuire au trecut în de veci cu 6 stănjini moșie din hotarul Șărneștii, ce și Clui ai are cumparați de la Ciuc. Alecu pai, care prin învoială au luat de la moșul său Polcv. Costandin Rojniță, dtră Dlui Stoln, Ioniță Istrati, în urmarea căriia cereri și pe temeiul titlurilor de proprietatte ce au însărcipat, pe de o parte s'au încredințat zanisul vremei pitește, iar pe de alta să publică în termin de 6 luni, ca acii ce vor așe vreun feliu de pretenție, să se înfățoșeză la această șjudecătorie în terminul arătat. Septemv. 22. No. 4668. Mihai Ponesau, prin jalobă cătră această judecătorie , terut a-i se mncredina zapisul cu care prin part l matuire au trecut în de veci vânzare, o casă de aice din tărgul Bamudecătoria țânutului decuraui Costandin Ungureanu, înființânduse pe neguțitoriul din Galați Costandin Vasiliu cojocariu, între care fiind parte și în o somă bani înalți, aripi siguranțiia aceata s'au luat mepturi a dughenii sale ce în Galați pe loc moșie; să publicz prin atesta spre opștesca știință cum volnic btunu Ban, Iordachi Zagură 1841. Lest. 16. Stolncic și Ggriunde este căutui tră Zoița fiica Anicăi, în urmarea și pe temeiul trietarii armată Asupra cerii și a pe prusticei fine la numitul epitrop supt amanet cătră această Șiudecătorie, veri alta lapesă loc proprieta a Monast. Precista, căcului de cătră s'au încredințat pus în siguranție public? vreun feliu unii Un chip ei ocărmuire de pretenție, cechilul Angeluța soțiia a zapisul vremelnicește, spre știința acelor această . Septemv. ca u, No. 2429. o că numitul nu este a înstrăina arătatul pănă la Acelziare- Septemv. 18, No. 2430. au cerut a și pe de vor avea arașos. i se scol căriia la fața cejoacei Monast, pe de o parte ce să se înfățoșeză în trruiu de arelie 6 acaret luni. epitrop de 2 p bucăți docusupt ce este pentru păstrarea averii și prima răps. dascal Vasili, vric jalobă